Kicks' dagbok - veien mot mirakelbarnet vårt

Er nok som deg jeg også tenker dessverre.. Fått sterke mensensmerter som jeg pleier å ha når jeg har mensen. Og blod er det nok av..
Blodprøven i morgen skal vel være sunket i morgen, eller mener du den kan være høyere da?

Her er bilde av testrekken siste dagene. Nederste fra når jeg begynte å blø. Sterkeste den har vært..
Vis vedlegget 233667

Min erfaring er at den kan stige litt, men har den doblet seg i morgen så er jo det et godt tegn da...

Min erfaring er at den kan stige litt, men har den doblet seg i morgen så er jo det et godt tegn da...
Er sykt spent, men kan ikke si jeg har mer en et øøørlite håp igjen.
Eneste er at jeg leser om mange som har styrtblødd og trodd de fikk mensen/spontanaborterte, men at de var gravide likevel. Spesielt i tiden rundt når mensen skulle komt.
Men som sagt - veldig lite håp igjen fra min side..

Uff, så kjedelig lesing da[emoji20][emoji20]
Håper det hele er uskyldig og at blodprøve imorra viser stigning! Jeg ville nok stolt mer på blodprøvene enn tester! Krysser fingrene for deg og spiren[emoji173]️[emoji173]️

Er sykt spent, men kan ikke si jeg har mer en et øøørlite håp igjen.
Eneste er at jeg leser om mange som har styrtblødd og trodd de fikk mensen/spontanaborterte, men at de var gravide likevel. Spesielt i tiden rundt når mensen skulle komt.
Men som sagt - veldig lite håp igjen fra min side..

Jeg blødde masse i uke 5 med datteren min, men hadde ikke smerter samtidig. Håper masse masse for deg kjære[emoji177]

4+3:
Vet ikke hva jeg skal tro. Blør enda, og hadde mye smerter fortsatt når jeg våknet, så det ble Paracet i dag som i går. Synest ikke jeg har sett noe typisk koagler da. I tillegg svetta jeg mye når jeg våknet, var kjempesvimmel, og hadde mageknip. Skikkelig uvel med andre ord! Men er nok pga mye psykiske påkjenninger kan jeg tenke meg.

Vel, jeg måtte jo selvfølgelig teste når jeg våknet, og det er den sterkeste morgentesten så langt. De har økt for hver dag. Man skulle vel tro de ikke skulle fortsette å stige 16 timer etter jeg begynte å blø skikkelig? Jeg får bare se hvordan de neste testene utover dagen blir. Hcg skal jo halvere seg på et døgn om det er en abort.

Har nettopp vært å tatt hcg-blodprøve på legekontoret også, men er ikke sikkert jeg får svar på den før i morgen..

Her er vertfall dagens første test (nederst), med de 3 tidligere dagene oppover:
Snapchat-1860931367.jpg

Last edited:
Mine tester har økt i styrke ganske lenge når jeg har hatt tidlig SA. Her var jeg 4+3

3fcb8a908c93ad59010b4140ade93dc3.jpg

Hadde spottet i fem dager, blødd kraftig i en dag. Likevel strekene test enn noen gang den runden. Etter den testen der ble den ikke sterkere da.
Er visst ingen fasit på noe. Dette kan jo gå bra og[emoji4]

Mine tester har økt i styrke ganske lenge når jeg har hatt tidlig SA. Her var jeg 4+3

Hadde spottet i fem dager, blødd kraftig i en dag. Likevel strekene test enn noen gang den runden. Etter den testen der ble den ikke sterkere da.

Må dessverre si det samme... har steget i noen dager hos meg før det snur:(

Må dessverre si det samme... har steget i noen dager hos meg før det snur:(
Jeg bare skjønner ikke hvordan man kan produsere mer hcg om det ikke er noe der lenger? Da kan jeg vel ikke stole på blodprøven jeg har tatt heller da om den er stigende?
Det må da være en grunn til at jeg skulle ta en blodprøve mandag, og en i dag to dager etterpå? Det er jo for å finne ut om det er noe der lenger eller ikke?
Jeg blir så oppgitt, for føler jeg ikke får vite noe før om flere dager jeg nå:(

Jeg bare skjønner ikke hvordan man kan produsere mer hcg om det ikke er noe der lenger? Da kan jeg vel ikke stole på blodprøven jeg har tatt heller da om den er stigende?
Det må da være en grunn til at jeg skulle ta en blodprøve mandag, og en i dag to dager etterpå? Det er jo for å finne ut om det er noe der lenger eller ikke?
Jeg blir så oppgitt, for føler jeg ikke får vite noe før om flere dager jeg nå:(

Det holder at det er litt igjen for å produsere hcg. Men en blodprøve vil jo vise om det dobler seg eller om det er bare evt littegrann stigning/holder seg stabilt. Ved en god dobling er det et bra tegn... så blodprøven du tar i dag vil nok gi deg svar. Hvor tar du den?

Det holder at det er litt igjen for å produsere hcg. Men en blodprøve vil jo vise om det dobler seg eller om det er bare evt littegrann stigning/holder seg stabilt. Ved en god dobling er det et bra tegn... så blodprøven du tar i dag vil nok gi deg svar. Hvor tar du den?
På legekontoret. De sender den på sykehuset, så ikke sikkert jeg får svaret i dag.

På legekontoret. De sender den på sykehuset, så ikke sikkert jeg får svaret i dag.

Skjønner. Ah, den ventingen er så uutholdelig. Håper det er uskyldig blødning hos deg og at morgendagen gir deg gode nyheter[emoji177]

Skjønner. Ah, den ventingen er så uutholdelig. Håper det er uskyldig blødning hos deg og at morgendagen gir deg gode nyheter[emoji177]
Økte testen din mye etter du begynte å blø?

Test kl. 12. Stor stigning på disse vertfall.
Har snakket med mamma, og når hun var gravid med meg, så hadde hun det akkurat som meg nå rundt når hun skulle ha mensen. Hun hadde også litt 2.gang hun skulle hatt, og lite 3.gang. Hun hadde også smerter som ved mensen, og en slik blødning - kanskje litt mildere, samme som meg. Så håper dette går bra:Heartred

Snapchat-1450350930.jpg

Test kl. 12. Stor stigning på disse vertfall.
Har snakket med mamma, og når hun var gravid med meg, så hadde hun det akkurat som meg nå rundt når hun skulle ha mensen. Hun hadde også litt 2.gang hun skulle hatt, og lite 3.gang. Hun hadde også smerter som ved mensen, og en slik blødning - kanskje litt mildere, samme som meg. Så håper dette går bra:Heartred

Vis vedlegget 233750

[emoji177][emoji177][emoji177][emoji177]

Du kan jo ringe sykehuset for prøvesvar da? Tar bare et par timer å analysere. Håper så inderlig at det er uskyldig blødning. Jeg blødde som sagt masse med datteren min og da var alt normalt

Krysser fingrene for at alt går bra[emoji173][emoji173][emoji173] Blødninger kan heldigvis være helt uskyldige[emoji173]

Du kan jo ringe sykehuset for prøvesvar da? Tar bare et par timer å analysere. Håper så inderlig at det er uskyldig blødning. Jeg blødde som sagt masse med datteren min og da var alt normalt
Kommer ikke til å få noe svar fra sykehuset uansett. Er lege som må utgi resultatet, og prøvesvaret er ikke linket opp mot en avdeling eller lege der. Så må nok vente til i morgen tidlig.
Krysser fingrene for at alt går bra[emoji173][emoji173][emoji173] Blødninger kan heldigvis være helt uskyldige[emoji173]
Håper det - tusen takk:Heartred:Heartred

Kommer ikke til å få noe svar fra sykehuset uansett. Er lege som må utgi resultatet, og prøvesvaret er ikke linket opp mot en avdeling eller lege der. Så må nok vente til i morgen tidlig.

Håper det - tusen takk:Heartred:Heartred

Ok. På Fürst gir de ut hcgsvar på tlf selv om det er rekvirert av lege så tenkte gikk ann å prøve:)

Back
Topp