Hvem er det man snakker med da? Labben?Ok. På Fürst gir de ut hcgsvar på tlf selv om det er rekvirert av lege så tenkte gikk ann å prøve
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvem er det man snakker med da? Labben?Ok. På Fürst gir de ut hcgsvar på tlf selv om det er rekvirert av lege så tenkte gikk ann å prøve
Hvem er det man snakker med da? Labben?
Tror egentlig ikke det, så jeg velger å vente til i morgen. Men takkDet er ikke sikkert sykehuset praktiserer det samme altså
TakkGratulerer med god stigning! Det er godt tegn
Du kan jo alltids spørre legen om en blodprøve til om du ikke helt klarer å slå deg til ro enda.
(Denne kom dobbelt, litt entusiastisk nå)Gratulerer med god stigning! Det er godt tegn
Du kan jo alltids spørre legen om en blodprøve til om du ikke helt klarer å slå deg til ro enda.
Den er der enda, men noe smerter, som har avtatt da.Håper legen har rett[emoji177] hvordan går det med blødningen nå da?
Stor klem[emoji173][emoji173][emoji173]Blødningene har i løpet av natten tatt av, kun litt brunlig. Ingen smerter.
Fikk telefon fra legen om at hcg var sunket til 94 i går. Så dette var nok en spontanabort.. Er helt knust, men føler jeg var så godt forberedt som jeg kunne vært. Vet ikke helt hva jeg skal tenke eller føle nå, alt er så håpløst