Kicks' dagbok - veien mot mirakelbarnet vårt

Nå er det over et døgn siden jeg begynte å blø for fullt.

Her er hele testrekken fra 13-16 dpo:
Snapchat-33848902.jpg

4+4:
Føler kvalmen begynner å kicke inn nå.. Brystvortene kanskje litt mer følsomme igjen.

Morgentesten ca lik den i går på morningen (kanskje noe sterkere?) Vanskelig å se før de tørker.
Fått beskjed fra legekontoret om at hcg-blodprøven jeg tok i går litt under 2 døgn etter den første som var 81, viste 156 i går. "Dette er en dobling på to dager og er et godt tegn" skriver de:D:D

Er fortsatt ganske usikker om jeg skal bryte jubelen helt løs enda eller ikke. Det tørr jeg vel egentlig ikke siden jeg tok denne bare etter jeg hadde blødd litt rosa på søndag og mandag (mandag tok jeg første testen), og det var tirsdag jeg begynte å blø skikkelig og hadde masse mensensmerter. (Og i går - onsdag - jeg tok den andre testen som viste dobling fra mandag.)

Skal til fastlegen senere i dag, så jeg får snakke litt med hun og høre hva hun tenker. Jeg tenker jo at testen ville vert rundt det samme som på mandag, også i går om spiren hadde sluppet på tirsdag. (At hcg steg fra mandag til tirsdag, og derretter fallt til onsdag)

Her er testene i dag (og de andre morningene + kl.12 av den rosa):
Snapchat-1183909664.jpg
Snapchat-819794694.jpg

Gratulerer med god stigning! Det er godt tegn :)
Du kan jo alltids spørre legen om en blodprøve til om du ikke helt klarer å slå deg til ro enda.

Du kan jo alltids spørre legen om en blodprøve til om du ikke helt klarer å slå deg til ro enda.
Takk:Heartred
Ja, tenker å spørr om jeg kan ta en ny allerede i dag så jeg får svar i morgen. Da vet jeg vertfall 100% tenker jeg:happy:

(Denne kom dobbelt, litt entusiastisk nå):hilarious:

Så bra at det stiger[emoji173]️

Hurra for stigning [emoji173]

For hver opptur, skjer det noe nytt som jeg blir urolig av..
Var på do i sta, og da kom det en del klumper/slim som jeg ikke har sett før. Jeg assosierte det med en gang til hinner/vev eller noe. En del av det så nesten ut som en blodåre med et par utposninger/klumper på.

Nå er jeg bare atter en gang sikker på at det ikke går veien:(
Men da skjønner jeg ikke helt den gode stigningen i blodprøven i går, samt at morgentesten i dag var den sterkeste jeg har hatt. For det skulle vel begynt å synke når jeg begynte å blø veldig på tirsdag?

Her er alle morgentestene tørket (lettere å se stigningen):
TørkaSnapchat-443342236.jpg

Last edited:
Legen synest ikke dette hørtes ut som en abort, men at hinne/vev greiene kunne være at det implanterte seg mer:D

Skal ta ny hcg blodprøve i dag, så da får jeg vente spent og nervøs på svar i morgen igjen.

Last edited:
Blødningene har i løpet av natten tatt av, kun litt brunlig. Ingen smerter.

Fikk telefon fra legen om at hcg var sunket til 94 i går. Så dette var nok en spontanabort.. Er helt knust, men føler jeg var så godt forberedt som jeg kunne vært. Vet ikke helt hva jeg skal tenke eller føle nå, alt er så håpløst:(

Blødningene har i løpet av natten tatt av, kun litt brunlig. Ingen smerter.

Fikk telefon fra legen om at hcg var sunket til 94 i går. Så dette var nok en spontanabort.. Er helt knust, men føler jeg var så godt forberedt som jeg kunne vært. Vet ikke helt hva jeg skal tenke eller føle nå, alt er så håpløst:(
Stor klem[emoji173][emoji173][emoji173]

Fått snakka med klinikken nå, og sykepleieren tror heldigvis jeg får starte opp igjen allerede ved neste blødning. Da håper jeg det ikke blir lenger enn 4 uker til!

Back
Topp