Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det går veien her også da, men er sykt redd, jeg orker bare ikke å gå gjennom det verst tenkeligeJeg blødde litt 4+1 til 4+3 og det ser ut til å ha gått helt fint [emoji8]
Det var godt å høre - takkDet er ikke alltid at testene viser stigningen så godt, spesielt ikke fra en dag til en annen. Ikke alle testene er like heller, selv om de kommer fra den samme pakken. Vet hvordan du har det, for jeg var akkurat lik da jeg testet positiv og synes ikke streken ble sterkere selv om det var to dager siden sist jeg testet. Det gikk bra likevel
Håper du klarer å senke skuldrene frem til du får svar på hcg'en i morgen, selv om det ikke er så lett.
Ja, nå har jeg jo testet så mye fordi det først og fremst var gøy å se at det var så fin stigning omtrent for hver test. Så fikk jeg litt sånne blødninger som gjorde meg nervøs og jeg begynte å se om de sank i styrke. Men akkurat nå er jeg fornøyd, så blir ikke så mye mer testing nå. Jeg merker om det blir noe abort liksomSynes de ser helt fine ut til å være 15 dpo [emoji3][emoji173]️ jeg skjønner at du blir redd men som jeg har sagt før, du er gravid, og du lager bare mer stress for deg selv ved å teste morgen og kveld! HCG stiger jo bare annenhvert døgn
Ja, nå har jeg jo testet så mye fordi det først og fremst var gøy å se at det var så fin stigning omtrent for hver test. Så fikk jeg litt sånne blødninger som gjorde meg nervøs og jeg begynte å se om de sank i styrke. Men akkurat nå er jeg fornøyd, så blir ikke så mye mer testing nå. Jeg merker om det blir noe abort liksom
Ja, blir ny blodprøve i morgen for å se om det er stigningSkal du ta ny blodprøve da? Det er jo stigningen som er av betydning
Ja, blir ny blodprøve i morgen for å se om det er stigning
Ja, jeg forventet over 200 vertfall..Spennende!! Rart at cb viste 2-3 og hcg var 80? Det er litt upålitelig...
Ja.. Nesten så jeg lurer på om det var noe galt med blodprøven siden jeg har fått 2-3 på digital i dag og for 3 dager sidenSå merkelig med disse testene!! Etter ferskforsøket i juni hadde jeg også ganske fine streker som økte greit i styrke, fikk sjokk da hCG var 66 på 14 dpo!
Håper hCG fortsetter og stige og at dette går bra[emoji4] Enig med Marihøna. Rart med den digitale[emoji15]
Jeg hadde menssmerter og murringer hele første trimester så det må ikke bety at alt håp er ute kjære du[emoji173][emoji173] Skjønner godt at du blir livredd når du i tillegg blør[emoji53] Men mange har jo å blødninger[emoji173] Jeg krysser alt og håper at dette bare er uskyldig blødning[emoji173][emoji173]Ser ut til at det ender dårlig.. Jeg har begynt å få mer og mer mensensmerter og blør helt rødt nå. Virker som for hver opptur og når jeg tenker det går bra likevel, at det skjer noe verre etterpå. Vet ikke hva jeg skal gjøre nå.. Det kan jo ikke bare ende slik!?
Testen nå var sterkere også, men er vel kanskje fra nå den blir svakere, eller ville den blitt det fra jeg begynte å blø litt rosa for 2 dager siden?
30 minutter senere ser det ut til at det kanskje stopper litt opp igjen? Fortsatt smerter som kommer og går. Vet ikke hva jeg skal tro nå..
Har lest om mange som både får store blødninger og sterke mensensmerter, som det likevel har gått bra med.
Klamrer meg til det lille håpet om at det KAN gå bra pga dette, og at det kanskje er pga det er nå jeg egentlig skulle hatt mensen (som jeg også har lest om).
Ser ut til at det ender dårlig.. Jeg har begynt å få mer og mer mensensmerter og blør helt rødt nå. Virker som for hver opptur og når jeg tenker det går bra likevel, at det skjer noe verre etterpå. Vet ikke hva jeg skal gjøre nå.. Det kan jo ikke bare ende slik!?
Testen nå var sterkere også, men er vel kanskje fra nå den blir svakere, eller ville den blitt det fra jeg begynte å blø litt rosa for 2 dager siden?
30 minutter senere ser det ut til at det kanskje stopper litt opp igjen? Fortsatt smerter som kommer og går. Vet ikke hva jeg skal tro nå..
Har lest om mange som både får store blødninger og sterke mensensmerter, som det likevel har gått bra med.
Klamrer meg til det lille håpet om at det KAN gå bra pga dette, og at det kanskje er pga det er nå jeg egentlig skulle hatt mensen (som jeg også har lest om).
Er nok som deg jeg også tenker dessverre.. Fått sterke mensensmerter som jeg pleier å ha når jeg har mensen. Og blod er det nok av..Hos meg har hcg økt litt etter blødning før det begynner å synke. Som andre her sier så er både blødning og menssmerter i svangerskap normalt, men kombinert er det dessverre ofte relatert til noe negativt.
Jeg mener ikke å ta fra deg håp, men med tanke på at du 4+1 hadde hcg på 89; hvilket var flere dager etter du fikk positiv test, så høres kanskje ikke det så lovende ut... de digitale "bør" jo stemme, men en blodprøve er jo mer pålitelig. 89 i hcg 4+1 er ikke et veldig høyt tall, og selv om det sikkert finnes mange solskinnshistorier som peker motsatt retning så ville nok jeg tenkt at blødning+smerter kombinert med lave tall på blodprøve ikke gir deg de beste odds. MEN jeg håper jeg tar feil. Beklager om jeg er negativ, men vil være ærlig.
Håper så inderlig for deg[emoji177]