Tusen takkGratulerer så mye [emoji173] [emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer så mye [emoji173] [emoji173]
Tusen takkSå fantastisk med positive tester! Gratulerer så mye
JaGøy med flere ivfere i junigruppa [emoji7]
Wow!! Da har du høy hCG altså[emoji2][emoji1319]
Ja, er så utrolig gøy! Kan det være tvillinger??Herlig[emoji173][emoji173] Her snakker vi nice stigning [emoji7]
Det kan hende det er to stk, eller bare høye hcg verdier[emoji4][emoji173] Hva verdien vil ligge på er veldig individuelt[emoji1] Blir spennende å se på tul[emoji7]Ja, er så utrolig gøy! Kan det være tvillinger??
Ja, så sykt og! Nesten som jeg vurderer å bestille en TUL privat i uke 6 bare for å seDet kan hende det er to stk, eller bare høye hcg verdier[emoji4][emoji173] Hva verdien vil ligge på er veldig individuelt[emoji1] Blir spennende å se på tul[emoji7]
Lurt å vente litt lengre hvis du greier, i uke 6 kan den ene gjemme seg hvis det er to stk[emoji6][emoji4]Ja, så sykt og! Nesten som jeg vurderer å bestille en TUL privat i uke 6 bare for å se
Jeg får vente en uke å se hva jeg finner ut av. Skal til fastlege på torsdag. Får snakke litt med hunLurt å vente litt lengre hvis du greier, i uke 6 kan den ene gjemme seg hvis det er to stk[emoji6][emoji4]
Høres ut som en god plan[emoji1]Jeg får vente en uke å se hva jeg finner ut av. Skal til fastlege på torsdag. Får snakke litt med hun
Satte du inn to?Ja, er så utrolig gøy! Kan det være tvillinger??
Nei bare 1, men tenker på om det kan være eneggede. Er sikkert ikke det da menSatte du inn to?