Kicks' dagbok - veien mot mirakelbarnet vårt

Jeg styrte så mye med mine kveldstester vs morgentester og jeg er vitterlig fortsatt gravid [emoji173]️ urinkonsentrasjon og fargestoff har mye å si! Bedre å velge enten morgen eller kveld å teste slik at du slipper å være redd hele dagen [emoji8]

Kveldens test, 11 DPO, deilig den var sterkere nå:Heartred Ser ut til at det er på kveldene jeg får best utslag:)

Snapchat-1843709950.jpg

Flere symptomer:
*Føler meg så sulten nesten konstant. Og spiser jeg noe, så blir sulthetsfølelsen bare verre egentlig. Selv om jeg er sulten har jeg nesten ikke lyst på noe.. Fått i meg veldig lite i dag. Føler jeg må ha akkurat det jeg tenker jeg har lyst på. Om jeg ikke får det, så vil jeg ikke ha noe annet, og da går jeg heller sulten.
*Veldig lite kvalme. Litt på morningen, spesielt etter å ha drukket Litago. Gikk heldigvis fort over.
*Svimmel når jeg sto opp på morningen.
*Har hatt en sånn generell sykdomsfølelse (feberfølelse) de siste 3-4 dagene, uten at det har blitt noe verre.
*Har de siste dagene hatt litt stikkinger i livmorområdet som kommer og går, ikke bare murringer/ubehag som jeg har nevnt tidligere. Dette er samme type stikking som jeg hadde ved forrige forsøk som jeg trodde var festesmerter. Nå tenker jeg at egget bare graver seg dypere inn i livmorveggen. Det er kun ved forsøkene jeg noensinne hatt denne typen stikkinger.
*Så må jeg bare nevne at for et par dager siden, 9 dpo, hadde jeg gledet meg til å spise en bolle (en type jeg har spist mange ganger før som jeg i utgangspunktet synes er god). Den smakte helt forferdelig. Sambo smakte også og sa de smakte helt normalt. Så litt endret smakssans? Kun dette jeg har merket det med da. Var skikkelig rart, hehe.
*Ømheten i puppene/niplene har faktisk bedret seg.

Last edited:
12 DPO:
Fornøyd med dagens test. Viser samme som i går kveld, men mye sterkere enn den jeg tok på morningen i går:happy:
Siden testen i går tidlig var mye svakere enn kvelden før, og dagens test er like sterk (om ikke litt sterkere faktisk) som i går kveld, tar jeg det som et veldig godt tegn!:Heartred

Snapchat-63303038.jpg

Termindato regnet jeg meg ut til skulle være 14. juni 2018, med befruktning 18. september. Da skulle jeg vært 4+0 på mandag. Ifølge klinikken er termindato 13. juni 2018. Da er jeg faktisk 4+0 i morgen! Nå ser jeg frem til hver nye runde uke jeg kommer til - en milepæl hver og en av de!:Heartred

Nå har jeg hengt opp utskrift av babyverden-milepælene (fra terminkalkulatoren) på kjøleskapet. Der står det at hjertet skal begynne å slå 12.oktober, så dette er vel også et kritisk punkt i forhold til at man kan miste tenker jeg - om hjertet ikke begynner å slå ordner vel kroppen som regel opp.
Håper alt går bra, og ser frem til TUL 23. oktober, da vi forhåpentligvis får se et bankende hjerte:Heartred Da skal jeg altså være 7+1 etter den nye termindatoen.

Har også kjøpt meg en del svangerskapsbøker. Ikke fordi jeg skal følge hver minste ting som står der. Men fordi det er interessant å lese, spesielt om barnets utvikling, og hva som skjer i mors kropp.

Jeg har også funnet en del linker til babyting og begynt å skrive ned hva man trenger. Jeg har ikke tenkt å kjøpe noe enda, selv om det er pinfullt å ikke kunne gjøre det enda. Men er stas å bare se litt og slikt. Minner meg om når vi kjøpte leiligheten vår, og jeg var helt i 100 etter å begynne å kjøpe inn ting til den. Det klør i fingrene! Selv om tankene løper løpsk, klarer jeg som regel å høre mer på fornuften:hilarious:

Last edited:
Gøy med flere ivfere i junigruppa [emoji7]

Ok, sånn seriøst? Var veldig usikker på om jeg turte å ta en digital til i håp om å få 2-3 på displayet, men HALLO?
Er bare 12 DPO, så får jeg det faktisk?! Er i ekstase igjen jeg nå!:D:D
Og jeg som bestilte et drøss med tester igjen fordi jeg trodde jeg trengte det framover:facepalm:

Snapchat-1596314901.jpg

Herlig[emoji173][emoji173] Her snakker vi nice stigning [emoji7]

Ja, er så utrolig gøy!:D Kan det være tvillinger??
Det kan hende det er to stk, eller bare høye hcg verdier[emoji4][emoji173] Hva verdien vil ligge på er veldig individuelt[emoji1] Blir spennende å se på tul[emoji7]

Det kan hende det er to stk, eller bare høye hcg verdier[emoji4][emoji173] Hva verdien vil ligge på er veldig individuelt[emoji1] Blir spennende å se på tul[emoji7]
Ja, så sykt og! Nesten som jeg vurderer å bestille en TUL privat i uke 6 bare for å se:rolleyes:

Ja, så sykt og! Nesten som jeg vurderer å bestille en TUL privat i uke 6 bare for å se:rolleyes:
Lurt å vente litt lengre hvis du greier, i uke 6 kan den ene gjemme seg hvis det er to stk[emoji6][emoji4]

Lurt å vente litt lengre hvis du greier, i uke 6 kan den ene gjemme seg hvis det er to stk[emoji6][emoji4]
Jeg får vente en uke å se hva jeg finner ut av. Skal til fastlege på torsdag. Får snakke litt med hun:happy:

Jeg får vente en uke å se hva jeg finner ut av. Skal til fastlege på torsdag. Får snakke litt med hun:happy:
Høres ut som en god plan[emoji1]

Back
Topp