Kicks' dagbok - veien mot mirakelbarnet vårt

Gratulerer sååå mye Kicks!!! Kjempestas! :D

Bare 4 timer siden jeg testet, men måtte gjøre det en gang til i dag:hilarious:
Syns strimmeltesten blir syykt fort sterkere nå! På bare 4 timer liksom?! Men jeg skal ikke klage på det altså!
Er litt innom tvilling-tanken da:hilarious:

For en syk opptur i dag, fra å ha vært langt nede i kjelleren! Dette er så gøy:p:D

Har vært på butikken og kjøpt en babybody, som jeg skal ha den digitale og plus-testen sammen med når jeg skal fortelle sambo i kveld. Når jeg var på barnebutikken, spurte hun dama meg om jeg visste hvilket kjønn det var gaveinnpakning til. Så sa jeg nei, og at det var symbolsk til samboeren min fordi jeg fant ut jeg var gravid i dag. Hun gratulerte meg, så var det stille en stund, før hun sa "ååh nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne". Måten hun sa det på var så utrolig fint og kjekt, hun gjorde dagen min enda bedre enn den allerede var:Heartred Det var rart å si til noen at jeg er gravid!:hilarious: Gleder meg noe så sinnsykt å fortelle han det snart!
Nyter virkelig tilværelsen akkurat nå:Heartred

Flere symptomer: Mer av smerter/ubehag i venstre lysk. Var smertefullt å gå mye, og gikk opp til hoften omtrent. Kjenner også at det er en del som foregår nederst i magen - både litt mensenmurringer men mest bare litt kribling. Er litt småkvalm av og til.

Her er testene (tok litt av hvert som jeg hadde i skapet:hilarious:):
Snapchat-478947145.jpg

Last edited:
Fantastisk!!! Har du ikke fortalt han enda[emoji87] så stas!!!!!!!!!
Nei, haha! Jeg var nære på å sende en snap i dag, men jeg ville gjøre litt ekstra stas av det:hilarious: Men det er sykt vanskelig å vente!:inpain:

Gratulerer!! [emoji173]️ helst sykt at du klarer å vente [emoji28][emoji28]

Så stas[emoji5][emoji5] han blir nok såå glad! Jeg skjulte det for mannen i 2 dager ved første fryseforsøk som jeg ble gravid på! Dèt var vanskelig det!![emoji12][emoji12] men var utrolig morsomt å overraske han når jeg var helt sikker[emoji5] og han skjønte ingenting[emoji23][emoji23]

Så stas[emoji5][emoji5] han blir nok såå glad! Jeg skjulte det for mannen i 2 dager ved første fryseforsøk som jeg ble gravid på! Dèt var vanskelig det!![emoji12][emoji12] men var utrolig morsomt å overraske han når jeg var helt sikker[emoji5] og han skjønte ingenting[emoji23][emoji23]
Tusen takk, det tror jeg óg:Heartred Oi, det hadde ikke jeg klart:p

11 DPO:
Sambo ble forresten kjempeglad i går når jeg fortalte han! Tror ikke han trodde på det nesten da han lurte på om det var sant. Spurte flere ganger om det var andre ting som kunne gjøre til slike tester, men fortalte at med en sånn stigning på dette tidspunktet, så kunne det ikke være noe annet:happy:

Siden i går kveld har jeg blitt litt mer kvalm og uggen. Svimmel når jeg våknet i dag også, kjennes nesten ut som jeg har hatt en skikkelig fest liksom:hilarious:

Når det gjelder dagens test, så er den ganske lik som i går kveld, faktisk kanskje litt svakere. Håper ikke dette er slutten:(

Snapchat-1236533282.jpg

Her er testene i går, nederste i dag. Den fra i dag er ikke tørket da men.

Snapchat-2008937141.jpg

11 DPO:
Sambo ble forresten kjempeglad i går når jeg fortalte han! Tror ikke han trodde på det nesten da han lurte på om det var sant. Spurte flere ganger om det var andre ting som kunne gjøre til slike tester, men fortalte at med en sånn stigning på dette tidspunktet, så kunne det ikke være noe annet:happy:

Siden i går kveld har jeg blitt litt mer kvalm og uggen. Svimmel når jeg våknet i dag også, kjennes nesten ut som jeg har hatt en skikkelig fest liksom:hilarious:

Når det gjelder dagens test, så er den ganske lik som i går kveld, faktisk kanskje litt svakere. Håper ikke dette er slutten:(

Vis vedlegget 233373

Her er testene i går, nederste i dag. Den fra i dag er ikke tørket da men.

Vis vedlegget 233376

Koselig reaksjon fra mannen din ❤️

Ikke tenk så mye på dagens test, det er ikke mange timene i mellom og små marginer i fargestoff og konsentrasjon kan gjøre utslag. Vi er mange her inne som har fått svakere morgentest uten at det betyr stort :)

Koselig reaksjon fra mannen din [emoji173]️

Ikke tenk så mye på dagens test, det er ikke mange timene i mellom og små marginer i fargestoff og konsentrasjon kan gjøre utslag. Vi er mange her inne som har fått svakere morgentest uten at det betyr stort :)

Signerer denne! Sist hadde jeg svak positiv 11dpo morgen, myyye svakere 12dpo morgen og så veldig mye sterkere igjen 12dpo kveld. Er så avhengig av urinkonsentrasjonen når hcg er så lav så det er nok der det ligger:) drikk lite, hold deg 3-4 timer i kveld og test igjen:)

Koselig reaksjon fra mannen din ❤️

Signerer denne! Sist hadde jeg svak positiv 11dpo morgen, myyye svakere 12dpo morgen og så veldig mye sterkere igjen 12dpo kveld. Er så avhengig av urinkonsentrasjonen når hcg er så lav så det er nok der det ligger:) drikk lite, hold deg 3-4 timer i kveld og test igjen:)
Tuusen hjertelig takk, dere er noen engler:Heartred Ble ganske nedroet av dette, og håper så inderlig at dere har rett. Så på testene en gang til nå, og når den var tørket fra i dag var det mindre forskjell fra den sterkeste i går. Satser på stigning i løpet av dagen:happy:

Kontaktet også Hausken og fortalte at jeg hadde fått positive tester. Var litt skeptisk til om de skulle be meg ta kontakt på testdag (på tirsdag). Men sambo ønsket jeg skulle ringe i dag. Det gikk jo veldig bra! De sa jeg skulle kontakte sykehus for TUL i uke 7. Så nå har jeg time til TUL når jeg skal være 7+0, 23.oktober:Heartred

Termin 13. juni 2018:Heartpink:Heartblue

Jeg spurte Hausken litt om hvor stor sannsynlighet det er for å miste, med tanke på at jeg har pcos. Det hadde hun ikke noe svar på (litt skeptisk), men hun sa at dersom man kom seg til TUL og alt så bra ut der, så var det 95% sjanse for at det skulle gå bra.
Har time hos fastlege på torsdag i neste uke, så da blir det vel hcg prøve om jeg fortsatt har positiv graviditetstest hjemme.
Krysser virkelig alt jeg har nå!! Sykt mye angst for å miste..:sad010

Her er testene når alle er tørket:

Snapchat-721307567.jpg
TørkaSnapchat-1956695806.jpg

Så godt å ha time til UL allerede da[emoji3][emoji3] du har fine tester, så dette går nok så fint!![emoji173]️[emoji173]️

Tuusen hjertelig takk, dere er noen engler:Heartred Ble ganske nedroet av dette, og håper så inderlig at dere har rett. Så på testene en gang til nå, og når den var tørket fra i dag var det mindre forskjell fra den sterkeste i går. Satser på stigning i løpet av dagen:happy:

Kontaktet også Hausken og fortalte at jeg hadde fått positive tester. Var litt skeptisk til om de skulle be meg ta kontakt på testdag (på tirsdag). Men sambo ønsket jeg skulle ringe i dag. Det gikk jo veldig bra! De sa jeg skulle kontakte sykehus for TUL i uke 7. Så nå har jeg time til TUL når jeg skal være 7+0, 23.oktober:Heartred

Termin 13. juni 2018:Heartpink:Heartblue

Jeg spurte Hausken litt om hvor stor sannsynlighet det er for å miste, med tanke på at jeg har pcos. Det hadde hun ikke noe svar på (litt skeptisk), men hun sa at dersom man kom seg til TUL og alt så bra ut der, så var det 95% sjanse for at det skulle gå bra.
Har time hos fastlege på torsdag i neste uke, så da blir det vel hcg prøve om jeg fortsatt har positiv graviditetstest hjemme.
Krysser virkelig alt jeg har nå!! Sykt mye angst for å miste..:sad010

Her er testene når alle er tørket:

Vis vedlegget 233379 Vis vedlegget 233380

Å miste er en vond risiko alle gravide har hengende over seg dessverre, men husk at sjansen er større for at det går bra enn det motsatte <3
Heier masse!!

Så godt å ha time til UL allerede da[emoji3][emoji3] du har fine tester, så dette går nok så fint!![emoji173]️[emoji173]️
Å miste er en vond risiko alle gravide har hengende over seg dessverre, men husk at sjansen er større for at det går bra enn det motsatte <3
Heier masse!!
Ååå så utrolig lettende ord! Tusen takk!:Heartred

Back
Topp