Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
13 DPO (4+0):
Nå tror jeg at jeg går over til å bruke uketellingen og ikke DPO, siden jeg i dag er 4+0 ifølge termindatoen
Fortsatt fin stigning på testene her. Kjenner jeg klarer å slappe av mer nå, og begynner å venne meg til tilværelsen
Tester ikke like mye nå, men kjekt å se stigningen
Symptomer:
Ingen ømme bryster eller brystvorter lenger, som jeg synes er litt rart.
Sliter fortsatt med at jeg er sulten, men får ikke i meg noe likevel.
Litt kvalme og svimmelhet innimellom.
Trøtt og sliten.
Dagens ettermiddagstest:
Vis vedlegget 233523
Takk Om 1 har blitt til 2 er det helt greit, jeg tar det jeg er så heldig å fåSå fin stigning du har! Blir spennende å følge deg, tenk om 1 egg er blitt til 2 jeg er 4+4 i dag, og har ingen symptomer. Ikke noe å bekymre seg over om de plutselig er vekke
Så lenge spira sitter tar jeg i mot alt som måtte kommeTakk Om 1 har blitt til 2 er det helt greit, jeg tar det jeg er så heldig å få
Mer symptomer kommer vel snart snikende eller eventuelt ikke fullt så snikende om ikke så lenge for oss begge da kanskje
Har ikke sluttet med Lutinus. Det bare forsvant herPuppene mine sluttet å være ømme etter jeg sluttet med lutinus og startet igjen for noen dager siden [emoji3]
Skulle du slutte helt med lutinus etter test?Puppene mine sluttet å være ømme etter jeg sluttet med lutinus og startet igjen for noen dager siden [emoji3]
Nei, hun sa hun så gjennom mailen hun hadde sendt meg en gang til, og at det var feil det med at jeg skulle slutte etter positiv test. Skal ta til og med i morgenSkulle du slutte helt med lutinus etter test?
Ok. Jeg skal fortsette frem til TUL, men kun en om dagen da.Nei, hun sa hun så gjennom mailen hun hadde sendt meg en gang til, og at det var feil det med at jeg skulle slutte etter positiv test. Skal ta til og med i morgen
Er ganske nervøs siden det står man skal fortsette 30 dager etter påvist graviditet.. Men de vet vel hva de driver med.Ok. Jeg skal fortsette frem til TUL, men kun en om dagen da.
Var det jeg leste og. Fikk beskjed at kroppen skal produsere progesteron selv når en er gravid, men at litt ekstra skader ikke. Det er nok helt trygt å slutte jaEr ganske nervøs siden det står man skal fortsette 30 dager etter påvist graviditet.. Men de vet vel hva de driver med.
Så siden det også ser ut til at jeg har bra med hcg har jeg sikkert bra med progesteron ogsåNår du produserer hcg så stimulerer det kroppen til å produsere mer progresteron, derfor du ikke trenger det videre
13 DPO (4+0):
Nå tror jeg at jeg går over til å bruke uketellingen og ikke DPO, siden jeg i dag er 4+0 ifølge termindatoen
Fortsatt fin stigning på testene her. Kjenner jeg klarer å slappe av mer nå, og begynner å venne meg til tilværelsen
Tester ikke like mye nå, men kjekt å se stigningen
Symptomer:
Ingen ømme bryster eller brystvorter lenger, som jeg synes er litt rart.
Sliter fortsatt med at jeg er sulten, men får ikke i meg noe likevel.
Litt kvalme og svimmelhet innimellom.
Trøtt og sliten.
Dagens ettermiddagstest:
Vis vedlegget 233523
Det hadde jeg to ganger i forrige svangerskap, ble kjemperedd! Sies at det er ufarlig med litt blødning så lenge en ikke har smerterÅååh nå ble jeg så sykt redd!!! Fikk nettopp litt rosa på papiret når jeg tørket meg! Virker som det ga seg med en gang da(?) Ingen smerter.
Det kan bare ikke skje!!!
Har lest det er vanlig med litt blødning når man egentlig skulle hatt mensen, selv om man er gravid?!