?Kates dagbok?

Nå er jeg så spent at jeg dåner snart[&:]

[:D][:D][:D][:D][;)]

Tenker masse på deg og håper alt går som ønskelig!!!!!! Masse lykkeønskninger sendes i retningen din[;)]

Er spent på åssen det går med deg vennen. [:)]
Ha en fin dag og helg.

Takk for mange koselige hilsninger i dagboken min jenter[:)]

Er leeeenge siden jeg har hatt data nå, så det er deilig å endelig være tilbake på nettet!

Var på UL idag, har jo vært stikker i 10 dager nå.
Hadde mange eggposer (20), men ingen var store nok enda. De fleste lå på mellom 10-15mm. Og Hausken ville selvsagt ha dem større. Så da blir det høyere dose fram til Tirsdag, ny UL da.
Og da er jeg forhåpentligvis klar for uttak.
Har gått på 112,5 IE fram til idag, idag begynte jeg på 187,5 IE. Drastisk økning her, så det gjør nok susen.
Er grusomt redd for overstimulering da[&o] Det har jeg jo tross alt opplevd på det første forsøket, og det var overhode ikke noe jeg ønsker igjen.....20 egg er jo mange. men kan jo ikke ta sorgene på forskudd heller, jeg klarer det meste bare viljen er stor nok. Og det er den!

Ellers håper jeg det går bra med dere jenter! Har faktisk tenkt på dere, mens jeg har vært fraværende fra bv.

Ha en super duper helg!

Mange klemmer fra kate

Ha en flott helg:)Og lykke til videre med eggproduseringen[:D][:)]

Hei kate![:D]
Godt å høyre fra deg vennen[:D] Håper alt ser bra ut på kontrollen på tirsdag og at det blir uttak torsdag då!?[;)]
Dette må jo berre gå greitt!! Gler meg til vidare oppdatering[:)] 20 egg hørtes jo bra ut, sjølv fekk eg ut 21! Blei 8 befrukta utav dei, og 4 som var bra til sist!
Så egg blei rugar i dag på eit egg[:)] Satsar på at det er gullegget, og at eg får positiv test til jul[:D] Og så blei det 3 på frys!
Kjempespennande tid framover! For oss begge![:)] Håper du blir ruger da, til neste helg, har klinikken open om lørdagen, at du kan få satt inn då, visst det f.eks blir uttak på torsdag?[:)]

Jaja[:)] Du må ha ein fine helg snuppa, kos deg![:)]

Klem fra Miss[:D]

ORIGINAL: [miss]

Hei kate![:D]
Godt å høyre fra deg vennen[:D] Håper alt ser bra ut på kontrollen på tirsdag og at det blir uttak torsdag då!?[;)]
Dette må jo berre gå greitt!! Gler meg til vidare oppdatering[:)] 20 egg hørtes jo bra ut, sjølv fekk eg ut 21! Blei 8 befrukta utav dei, og 4 som var bra til sist!
Så egg blei rugar i dag på eit egg[:)] Satsar på at det er gullegget, og at eg får positiv test til jul[:D] Og så blei det 3 på frys!
Kjempespennande tid framover! For oss begge![:)] Håper du blir ruger da, til neste helg, har klinikken open om lørdagen, at du kan få satt inn då, visst det f.eks blir uttak på torsdag?[:)]

Jaja[:)] Du må ha ein fine helg snuppa, kos deg![:)]

Klem fra Miss[:D]

Hei! Takk for koselig innlegg! Og tenk, nå er du ruger vennen[:)]
Jeg opplevde AKKURAT det samme som deg på det første forsøket mitt, 21 egg ut, og 8 befruktet...men jeg fikk 4 på frys da, og et inn.
Er normalt at de som sliter med pcos produserer mange egg[;)] Kjekt det da. Det er jo absolutt en fordel å få noen på frys.
Klinikken kan sette inn i helgen ja, virker jo som om at dem må det i mitt tilfelle.

Masse lykke til som ruger miss! Jeg kommet etter snart. (ja kanskje nøyaktig om en uke hvis alt går som det skal)

Blir kjempespennande[:)][:)] Eg syns det er heilt rart å tenke på at det er et lite egg i magen min no, og det med 110% sikkerhet liksom[8D] Sjølsagt ingen garantier for at det skal gå, men allikevel er sjansene større enn til vanlig[:)] Gler meg til testedato!![:D]

Håper du kjem etter om ei veka ja![:)] Kan me væra gravide i lag[;)] Får du testedato rundt etter jul du då?[:)]

Skal krysse fingrane for deg fram til tirsdag i hvertfall![:D][:D]

- Litt utenom, er nysgjerrig, hvorfor har du vært uten nett i to veker? Mulig du har opplyst om det tidligere, men, får ikkje alltid med meg alt[;)]

Jeg regner meg fram til testdato 27 Des. hvis det bli innsetting neste lørdag.
Ble jo litt utsatt pga eggene mine trengte noen dager til med gonal.

Jeg har vært uten nett et par uker nå ja, siden jeg ikke har hatt data[&o]

Hei kate-vennen. [:)][:)][:)]
Godt å ha deg tilbake her. Savnet deg vettu.
Jeg har stikki nå i 3 dager, 4 idag. Ikke merket noe til det ennå.
Men hatt en del hodepine av sprayen.
Var jo veldig uheldig forrige helg. Datt å vriket ankelen her hjemme. Så var på legevakten
om søndagen og hadde forstuet ankelen kraftig. Så jeg hopper rundt og er sykemeldt.
Hevelsen har minsket veldig, men fortsatt veldig vondt. [&:]

Spennende til tirsdag da. Da har nok eggene vokst seg mye større.
Om ikke lenge er du ruger igjen vennen, og denne gang skal det gå bra.
Skal på kontroll selv til uka, på fredag. Ille spent.

Ha en fin helg. Stor klem. [:)][:)][:)]

Å så godt det var å lese at alt går bra!! Trodde du hadde planer om å holde oss på pinebenken til du hadde testet og komme tilbake da med en kjempe bra nyhet!![:D] Har skikkelig håp for deg nå!! Og jeg krysser alt for at det blir noe godt ut av alt dette og all den ventinga!
Tenker masse på deg og håper du og din kjære får verdens beste julegave i år[:)]

Store klemmer fra Ida og Isabella[:)]

20 egg ja, det var bra produsert! [:D] Da satser vi på at av en eller flere av de ligger gull egget og at julen blir uforglemmelig i år! Heier hvertfall på dere!!

[:)]
ORIGINAL: Ida82

Å så godt det var å lese at alt går bra!! Trodde du hadde planer om å holde oss på pinebenken til du hadde testet og komme tilbake da med en kjempe bra nyhet!![:D] Har skikkelig håp for deg nå!! Og jeg krysser alt for at det blir noe godt ut av alt dette og all den ventinga!
Tenker masse på deg og håper du og din kjære får verdens beste julegave i år[:)]

Neida, hadde ikke planer om det...men dataen måtte på en uventet liten operasjon[:)] Fikk ikke sagt ifra heller siden den plutselig ble død.
Trenger dere jentene her inne når jeg er igang med forsøk, er så utrolig godt å vite at dere er med å heie meg fram til den POSETIVE testen. Det er så bra å få både følge med dere jentene her inne, og bli fulgt med når man er igang med den tøffe prosessen her.

Og må bare si til deg Ida, at du har en utrolig nydelig jente! Skikkelig hjerteknuser[:)] Og nå snart 1 år! Helt utrolig.
Tenker dere på søskenforsøk snart, eller vil dere vente litt til?
Synes du virker som en utrolig flott jente Ida, jeg setter stor pris på at du besøker dagboken min, og kommer med så mange oppmuntrendes ord! Jeg bor ikke sååå langt unna deg vettu, så kanskje vi må ta en trilletur en gang?

ORIGINAL: kate

[:)]
ORIGINAL: Ida82

Neida, hadde ikke planer om det...men dataen måtte på en uventet liten operasjon[:)] Fikk ikke sagt ifra heller siden den plutselig ble død.
Trenger dere jentene her inne når jeg er igang med forsøk, er så utrolig godt å vite at dere er med å heie meg fram til den POSETIVE testen. Det er så bra å få både følge med dere jentene her inne, og bli fulgt med når man er igang med den tøffe prosessen her.

Og må bare si til deg Ida, at du har en utrolig nydelig jente! Skikkelig hjerteknuser[:)] Og nå snart 1 år! Helt utrolig.
Tenker dere på søskenforsøk snart, eller vil dere vente litt til?
Synes du virker som en utrolig flott jente Ida, jeg setter stor pris på at du besøker dagboken min, og kommer med så mange oppmuntrendes ord! Jeg bor ikke sååå langt unna deg vettu, så kanskje vi må ta en trilletur en gang?

Å tusen takk for fine ord snuppa[:)] Ble helt rørt jeg!! Bor du ikke langt unna her nei?[:D][:D] SÅ artig men så DUMT!!! For vi flytter 2. juledag.. sambo har fått seg jobb der jeg er fra nemlig.. Og bra er jo det da! Men dumt, for kunne godt tenke meg å gå turer med deg!! Men så skal vi jo forhåpentligvis en gang få søsken til Isabella. Og da kunne jeg jo sagt i fra, for da kunne vi jo ha møttes[:)] For det vil jeg veldig gjerne[:)][:)] Blir i løpet av neste år, HÅPER jeg på, men vet ikke når. Vi må se an tinga åssen det passer seg. Kanskje det blir rundt når du skal føde eller noe[;)]

Hehe, typisk at dataen plutselig konker helt ut. Jeg husker også at jeg syns det var så godt å ha gojentene mine her inne!!! Følger med på alle, men er så dårlig på å skrive til alle!! Off, dårlig samvittighet. Jeg er her hvertfall med deg i oppturer og nedturer, forhåpentligvis er det slutt på nedturene nå!!![;)]

Masse lykke te på ul [:D][:D][:D]

Samme som på assistert:

Etter ultralyden idag hadde det ikke skjedd så veldig mye. De fleste eggene hadde bare vokst 1-2 mm. Kun et som er suuuuper stort på 30mm. Resten er altfor små til uttak. Gjennomsnittet er vel på 10.
Nå er det 14 dagen med Gonal-f, og har jo tatt høy dose de siste dagene. Det har kun resultert i flere små egg, så nå er jeg vel snart oppe i 30 eggposer[&o] Altså de siste 10 er så små, at han ikke målte dem engang. Det er disse som er kommet til etter jeg forhøyet gonal-f dosen. Men jeg skulle da ikke ha flere, bare større eggposer...
Hausken skulle ringe meg opp når han hadde sett på dette. Sykepleieren mente jeg ble satt på mer Gonal-f selvsagt, men akkurat nå føler jeg at det er nytteløst. Det vokser jo minimalt jo!
Og seriøst, nå begynner lommeboka å bli tynn. Har ALDRI vært i nærheten å bruke SÅ masse puregon som Gonal-f. Men legen trodde ikke det hadde noe med at jeg har brukt Goanl-f heller, for det er tross alt samme stoffet.
Er litt rådvill nå, føler faktisk jeg har lyst å avbryte hele forsøket[:(]

Men venter i spenning på telefon fra Hausken for å høre hva han sier.

Så utrolig trist å lese at dere måtte avbryte forsøket vennen. [:(]

Sender deg tonnevis av klemmer.

Back
Topp