?Kates dagbok?

ORIGINAL: kate

Hvor lenge skal du gå på sprayen bobbo?
For vi blir vel rugere sammen en uke?
Jeg skal jo gå tilsammen 4 uker på spray før jeg begynner å stikke, så det bør jo ikke være så vanskelig å ta meg igjen[;)]

Skal inn til kontroll 4.des. Så da begynner jeg nok på sprøyter den dagen eller dagen etter.
Så mener jeg uttak og innsetting er i uke 51.
Så kos da, hvis vi ruger litt sammen. [;)]

hei vennen,
godt dere fikk en beklagelse på mail da, selv som de andre sier kunne ha vært llitt mere koselig.
men så lenge alt ordner seg så får man vel være fornøyd :)

ja tenk bare 12 dager til sprøytestart, wow, tiden flyr jammen avgårde.

ha en kjempe fin helg !!!!!!!!!!!

koselig du titter innom hege[:)]

Ja vi er fornøyd så lenge vi får pengene tilbake, vi orker ikke styre med noe mer nå rett og slett....
Men vi bruker nok ikke det apotekt igjen...

Ha en fin helg[:)]

Heisann[:)]

Takk for koslig helsing i dagboka mi[:)]

Håpa da er ein skikkelig baby-boom på gong no, og at du får ein positiv test i jula[:D][:D][:D]

Ha ei strålande helg! Klem[:)]

Det viktigste er at dere får pengene tilbake, selvom jeg syns det er viktig at de to damene kunne har beklaget den syke oppførselen deres!!

Dette her er så spennende, mer spennende å følge med på dine dager framover enn en  nervepirrende film[:D][;)] 

ORIGINAL: Nesing

Tenk, bare 12 dager til du starter med sprøytene igjen, vennen. Er så utrolig spent på deres vegne og vet ikke hva mer vi kan krysse for at det endelig skal gå deres vei. Derfor fortsetter vi å krysse det vi eier og har med glede! Håper alt er bra med deg og at pengene er inne på deres konto slik de har lovet (jeg velger å gå utifra at dere ikke trenger mer medisiner). Tenker masse på deg, snuppa.

Ønsker deg en strålende helg!

Store klemmer fra Gustemann og Nesing [:)][:)]

Nei de setter ikke inn penger på kontoen min....de ville ikke gi meg penger tilbake før 5. desember. Det er da jeg har UL og veit om jeg trenger mer Gonal eller ikke. Men hjelpe meg, jeg trenger jo ikke 1200IE etter ul...har jo rikelig alledere. Kommer garantert ikke til å få bruk for dem hvis ikke kroppen min reagere veldig annerledes på Gonal enn Puregon da. Men det er jo lite sannsynlig. Jeg har alltid vært billig i drift når det gjelder Puregon.
Men alikevel skulle vi vendte med å ordne opp i dette til 5.desember....Greit nok det.

Kjempe flott du krysser for meg Nesing, det betyr masse at du står på sidelinjen og heier!
Tror det er til stoooor hjelp jeg[;)]

God helg til deg også!

ORIGINAL: Ida82

Det viktigste er at dere får pengene tilbake, selvom jeg syns det er viktig at de to damene kunne har beklaget den syke oppførselen deres!!

Dette her er så spennende, mer spennende å følge med på dine dager framover enn en  nervepirrende film[:D][;)] 

Hihi, ja det er sikkert og visst!!! Er helt nervevrak jeg, ihvertfall med tanke på testdagen. Er jo det værste med hele prosessen. Men kanskje det blir det beste denne gangen?

Koselig du titter innom Ida82! Det er jeg veldig glad for[:)]

De sure damene burde absolutt bedt om unnskyldning ja, men tror ikke vi kommer noen vei med dem. Vi skrev jo mail til apoteket om at vi hadde forventet en unnskyldning fra dem...men fikk jo ikke det[&o]
Jeg bruker ihvertfall ikke det apoteket igjen!

11 dager til stikking!
[:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Hihi, ja det er sikkert og visst!!! Er helt nervevrak jeg, ihvertfall med tanke på testdagen. Er jo det værste med hele prosessen. Men kanskje det blir det beste denne gangen?

De sure damene burde absolutt bedt om unnskyldning ja, men tror ikke vi kommer noen vei med dem. Vi skrev jo mail til apoteket om at vi hadde forventet en unnskyldning fra dem...men fikk jo ikke det[&o]

Kan jeg spørre hvor det apoteket ligger, så jeg ALDRI handler der (eller var det i forbindelse med prøverør i Porsgrunn du handlet medisiner på Down Town?) ?

Selvfølgelig titter jeg innom! Må følge med på deg vettu[:)] Vi var jo prøvere sammen! Og jeg ønsker deg det beste!!

Kan jeg spørre hvor det apoteket ligger, så jeg ALDRI handler der (eller var det i forbindelse med prøverør i Porsgrunn du handlet medisiner på Down Town?) ?

Selvfølgelig titter jeg innom! Må følge med på deg vettu[:)] Vi var jo prøvere sammen! Og jeg ønsker deg det beste!!

Det er ikke et apotek i Porsgrunn, handlet kun der når jeg var på Fertilitetsklinikken der...
Det er et annet sted i Vestfold....
Hvis du pleier å handle medisiner i andre byer i Vestfold kan jeg sende det til deg på pm[;)]

Hei Kate!! Det var en rørene historie... Dere har virkelig gått igjennom masse jeg håper alt går godt for deg og mannen din!!! Har hørt mye posetivt om private klinikker. Så dette har jeg stor tro på. Jeg skal krysse fingrer, tær og det som krysses kan for at det skal gå bra.[:)]

Tuuusen takk for koselig hilsen glad laks[:)]

Ha en flott søndags kveld.

Det er ikke et apotek i Porsgrunn, handlet kun der når jeg var på Fertilitetsklinikken der...
Det er et annet sted i Vestfold....
Hvis du pleier å handle medisiner i andre byer i Vestfold kan jeg sende det til deg på pm[;)]

Nei da går det greit[;)]

9 Dager til stikking!
[:)][:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: snuppis30

Ha en fin mandag, kate [:)]

Tusen takk snuppis[:)] er det bilde av deg?????

8 DAGER TIL STIKKING!

Nå er det bare en uke til stikking. [:)][:)][:)]
Hva skal du bruke denne gang? Har brukt puregon de 3 andre gangen, men
tror de ville prøve noe nannet denne gang. Litt usikker.

Ååå kribler i magen av tanken. Vi blir rugere snart igjen, kate.
Og denne gangen SKAL det gå bra for oss.

Ha en fortsatt fin uke vennen.
Stor klem.

ORIGINAL: * Bobbo *

Nå er det bare en uke til stikking. [:)][:)][:)]
Hva skal du bruke denne gang? Har brukt puregon de 3 andre gangen, men
tror de ville prøve noe nannet denne gang. Litt usikker.

Ååå kribler i magen av tanken. Vi blir rugere snart igjen, kate.
Og denne gangen SKAL det gå bra for oss.

Ha en fortsatt fin uke vennen.
Stor klem.

Takk for koselig hilsen[:)]

Jeg har brukt puregon de tre første forsøkene, nå skal jeg prøve Gonal-F.
Hvorfor de vil prøve noe annet nå, aner jeg ikke...det er vel egentlig det samme eller?
At det skal gå for oss nå, er helt sikkert Bobbo! Må ærlig innrømme at vi er først i køen denne runden[:D]
Men det er jo et skikkelig babuboom her for tiden, så håper det fortsetter i noen uker til!
Ha en fortsatt fin uke du også!

7 DAGER IGJEN!

Altså om en uke er jeg igang med eggproduksjon[:D]

Back
Topp