Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: [miss]
Hei kate![:D]
Godt å høyre fra deg vennen[:D] Håper alt ser bra ut på kontrollen på tirsdag og at det blir uttak torsdag då!?[;)]
Dette må jo berre gå greitt!! Gler meg til vidare oppdatering[:)] 20 egg hørtes jo bra ut, sjølv fekk eg ut 21! Blei 8 befrukta utav dei, og 4 som var bra til sist!
Så egg blei rugar i dag på eit egg[:)] Satsar på at det er gullegget, og at eg får positiv test til jul[:D] Og så blei det 3 på frys!
Kjempespennande tid framover! For oss begge![:)] Håper du blir ruger da, til neste helg, har klinikken open om lørdagen, at du kan få satt inn då, visst det f.eks blir uttak på torsdag?[:)]
Jaja[:)] Du må ha ein fine helg snuppa, kos deg![:)]
Klem fra Miss[:D]
ORIGINAL: Ida82
Å så godt det var å lese at alt går bra!! Trodde du hadde planer om å holde oss på pinebenken til du hadde testet og komme tilbake da med en kjempe bra nyhet!![:D] Har skikkelig håp for deg nå!! Og jeg krysser alt for at det blir noe godt ut av alt dette og all den ventinga!
Tenker masse på deg og håper du og din kjære får verdens beste julegave i år[:)]
Store klemmer fra Ida og Isabella[:)]
ORIGINAL: kate
[:)]ORIGINAL: Ida82
Å så godt det var å lese at alt går bra!! Trodde du hadde planer om å holde oss på pinebenken til du hadde testet og komme tilbake da med en kjempe bra nyhet!![:D] Har skikkelig håp for deg nå!! Og jeg krysser alt for at det blir noe godt ut av alt dette og all den ventinga!
Tenker masse på deg og håper du og din kjære får verdens beste julegave i år[:)]
Store klemmer fra Ida og Isabella[:)]
Neida, hadde ikke planer om det...men dataen måtte på en uventet liten operasjon[:)] Fikk ikke sagt ifra heller siden den plutselig ble død.
Trenger dere jentene her inne når jeg er igang med forsøk, er så utrolig godt å vite at dere er med å heie meg fram til den POSETIVE testen. Det er så bra å få både følge med dere jentene her inne, og bli fulgt med når man er igang med den tøffe prosessen her.
Og må bare si til deg Ida, at du har en utrolig nydelig jente! Skikkelig hjerteknuser[:)] Og nå snart 1 år! Helt utrolig.
Tenker dere på søskenforsøk snart, eller vil dere vente litt til?
Synes du virker som en utrolig flott jente Ida, jeg setter stor pris på at du besøker dagboken min, og kommer med så mange oppmuntrendes ord! Jeg bor ikke sååå langt unna deg vettu, så kanskje vi må ta en trilletur en gang?