Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: [miss]
Hei Kate[:)]
Deilig å være i gong med sprayen? Om du ser bort fra den ekle smaken og evt. bivirkninger som kan komme[8D]
Eg skal også bruke gonal-f sprøyter[:)] Er det stor forskjell fra puregeon og gonal f?[8|]
Jaja, blir kjekt å følge deg videre i hvertfall, du har ca kontroll 1 veke etter meg, og kanskje ca 1 veke mellom uttakene våre?
Uansett! Blir spennande framover, glad eg har mange å følge på veien framover, deriblant deg[:)]
Klem til deg Kate, med ønske om ei fortsatt fin helg[:)]
ORIGINAL: Nesing
Nå har du jo faktisk gått en uke på sprayen, snuppa, og det betyr bare at tiden går og det sakte men sikkert nærmer seg sprøytestart. Noen uker igjen, men det betyr ikke så mye i den store sammenhengen. Håper du slipper unna de verste bivirkningene og at resten av prosessen går smertefritt. Tenker på deg hver eneste dag og er så spente på deres vegne!
Vil bare ønske deg en fortsatt riktig god uke, vennen! Nyt solskinnet i dag så godt det lar seg gjøre.
Store klemmer fra oss [:)][:)]
ORIGINAL: Ida82
Dette er så spennende[:)] (følger med bak kulissene vettu[;)]) Og ja Nesing, du er vel den mest støttende personen her inne på bv og sikkert i RL også[;)]
Hvis du får så mange bivirkninger så bare tenk at da funker det hvertfall[;)] Selvom de er kjipe å ha. Men denne gangen så skal det jo føre til noe godt!!! [:)] Stor klem til deg. Ja jeg liker deg og jeg er enig med det du skrev i de trådene på assistert. Godt at du fikk skrevet det alle bare tenker..
ORIGINAL: vestlandsjento
Hei på deg Kate[:)]
Håpa sprayingo går greit og at hovudverken ikkje blir for plagsom. Ikkje nåke kjekt visst da fortsetter[&:] Men heldigvis blir da eit flott resultat til slutt[:D] For da er eg nemlig sikker på at da blir[;)] Og du ska veta at eg støtte deg 100 % sjølv om eg ikkje var heilt enig den dagen[8D] Alle kan ikkje væra enige med kvarandre[;)] Men eg forstår ikkje at folk har behov for å senda dritt-pm for sånt[:@]
Masse lykke te vidare med forsøket. No ska da gå!!
Klem fra meg
ORIGINAL: kate
ORIGINAL: Ida82
Dette er så spennende[:)] (følger med bak kulissene vettu[;)]) Og ja Nesing, du er vel den mest støttende personen her inne på bv og sikkert i RL også[;)]
Hvis du får så mange bivirkninger så bare tenk at da funker det hvertfall[;)] Selvom de er kjipe å ha. Men denne gangen så skal det jo føre til noe godt!!! [:)] Stor klem til deg. Ja jeg liker deg og jeg er enig med det du skrev i de trådene på assistert. Godt at du fikk skrevet det alle bare tenker..
Takk Ida82[:)]
Ja Nesing er fantastisk, det er vi mange som mener! Man må bare like og bli glad i henne!
Jeg skal ikke klage over bivirkninger, for det klarer jeg med glede[:)] Det kan jo ende i en spire.
Flott å høre at du er enig med meg, det er godt å vite at noen som støtter meg.
Fikk jo litt pepper på pm, men de aller fleste var faktisk enig med meg. Fikk ihvertfall mange tilbakemeldinger på det. Så jeg er heldigvis ikke helt uønsket på bv....selv om noen ønsket jeg skulle forsvinne[8|] tar heldigvis ikke det som blir sagt på internett så tungt...
En hard og ufølsom person er jeg nok ikke, har heller aldri opplevd at noen mener det om meg...men jeg banker som regel i bordet når jeg synes ting går for langt. Og det må jeg få lov til å gjøre. Og da er det flott å vite at mange er enig med meg og støtter meg[:)]
Ha en fin uke snuppa[:)]
ORIGINAL: Lykke86
God morgen:) Innom for å ønske deg en god dag.
Håper virkelig at dere får tidenes beste julepresang nå!
Stor klem