?Kates dagbok?

ORIGINAL: [miss]

Ja, denne gangen skal det væra vår tur!![:D] Men da har me mest sannsynlig ei veke i lag som rugere da i desember, spennande!![;)] Satser på positive testar før jul!!

Tidenes julegave? [:)]

Oooh yeah! M reiser jo på jobb den veka eg mest sannsynlig skal testa, så eg må jo gje beskjed over tlf, men guu det ville vært verdens beste presang å gitt han altså!![:D]

ORIGINAL: [miss]

Oooh yeah! M reiser jo på jobb den veka eg mest sannsynlig skal testa, så eg må jo gje beskjed over tlf, men guu det ville vært verdens beste presang å gitt han altså!![:D]

Å hjelp da må du lese av testen selv, og helt alene. Da hadde jeg dødd[8D] Neida, det går nok bra[;)]
Kjedelig han drar på jobb da, men noen må jo det å.

ORIGINAL: kate

ORIGINAL: Ida82

Herregud skal du allerede begynne med spray! Dette skal gå fort!!! OG bra[;)] Ja jeg skjønner det du gruer deg for. Du har jo tross alt vært gjennom det en del ganger!! Men nå bare må det gå bra! Og det gjør det ikke sant? Jeg må også skryte av at du klarer å stå på så mye som du gjør, gir aldri opp. Hadde nok slitt med det sjøl, men ønsket om et barn hadde gjort at jeg bare måtte ha slitt meg gjennom.. Du er ei kjempe bra dame altså[:)][;)]

Takk for flotte ord Ida82! Tror de fleste hadde orket så lenge dem har et håp om å lykkes, at sjansen er der... Hadde det vært dårlige sjanser, hadde jeg ikke orka. Men muligheten er jo absolutt der for at jeg kan bli gravid, kan jo ikke gi opp da. Sånn er det når man ønsker seg et barn høyere enn alt annet.
Ja nå er det alledere snart spraystart[:)]

Ja og er det noe man virkelig vil, så gjør man det man kan for at det skal skje! Og som du sier, når det fins håp så hjelper det på også! Krysser hvertfall fingra min hardt!!

ORIGINAL: kate

Å hjelp da må du lese av testen selv, og helt alene. Da hadde jeg dødd[8D] Neida, det går nok bra[;)]
Kjedelig han drar på jobb da, men noen må jo det å.

Hehe, ja, blir nok litt skummelt. Verste som kan skje er jo at den blir negativ, og eg er knust en periode framover, og mest sannsynlig er jul- og nyttårhelga ødlagt for i år, men det er de jo halveis også, siden M er på jobb fram til 15.jan. Men det beste som kan skje er jo også at testen blir positiv!! Så I'll take my chances![:D][:D]

Fy som tiden går for alle andre enn meg som venter på IKM... hehe. Kun 8 dager til du skal starte med nesespray og så er du på god vei mot en spire. Er sikker på at det vil klaffe denne gangen, siden dere faktisk får skikkelig hjelp nå som er tilpasset deres situasjon og 'problemer'. Dette blir virkelig spennende altså!!! Skal krysse det som krysses kan uten at det går utover muligheten til at jeg selv blir gravid!![:D]

Ha en super tirsdag!!

KLem

8 DAGER TIL START!

ORIGINAL: Serene

oioioi nå kiler det litt i magen kan jeg tenke meg[:D]
bare en uke igjen hihi

Jepp, det kiler ganske så bra!

Begynner å komme noen sommerfugler....

Endelig snart igang igjen! Er jo faktisk over ett år siden jeg sist hadde ordinært forsøk med uttak. (Hadde bare et frys i Desember etter det)...
Og da testet jeg posetivt[&o]

Gleder meg, og gruer meg....som jeg har skrevet tidligere.

Ja jeg forstår at det er en blanding av følelser,har det sånn selv nå.
men uansett denne gangen så går det bra kate[:)] det må det jo bare gjøre....
krysser fingrene for deg[:)]

Hvordan går det med rugern vår da?
11 dager til testing....Får du tankene over på noe annet?

Satser virkelig på at vi kan juble over din posetive test om 11 dager Serene, det har du så inderlig fortjent, etter det dere har vært igjennom.

Jeg krysser og krysser for dere...

Bare en uke igjen til oppstart? Helledussen, det har gått fort!
Tanten min (som skal begynne på 4. forsøk), var på Hausken i går. I det offentlige fant de dårlige svømmere på ham, men på Hausken i går fant de ut at hun har PCO. Ikke rart de 3. første forsøkene ikke gikk så bra; hun hadde fått for liten dose med medisinene. Hun får oppstart i midten av februar da!
Blir spennende å følge deg videre nå kate; så kan jeg sladre litt til tanten min om hvordan det går med deg under forsøkene dine[;)]

ORIGINAL: Angelicka24

Bare en uke igjen til oppstart? Helledussen, det har gått fort!
Tanten min (som skal begynne på 4. forsøk), var på Hausken i går. I det offentlige fant de dårlige svømmere på ham, men på Hausken i går fant de ut at hun har PCO. Ikke rart de 3. første forsøkene ikke gikk så bra; hun hadde fått for liten dose med medisinene. Hun får oppstart i midten av februar da!
Blir spennende å følge deg videre nå kate; så kan jeg sladre litt til tanten min om hvordan det går med deg under forsøkene dine[;)]

Var jo slik det var med oss det....merkelig at ikke PCOS kan blir oppdaga på et LITT tidligere tidspunkt. Hadde vært så mye lettere da.
Tydeligvis ikke bare meg det er blitt gjort den feilen med.
Du får hilse tanten din, og ønske henne masse lykke til.

Nei, ikke sant! Rare greier. Man skulle jo tro at det var en lett diagnose å stille da, men... Menmen, nå har dere begge i hvert fall funnet ut av det, og får den behandlingen dere trenger i forhold til det! De kjøpte tre forsøk da. Satser på at det er klaff på det første for dere begge[:D]

6 dager til start!

Under 1 uke nå. Ååååå nå må det krible litt i kroppen din.
Tenk snart er du igang igjen kate. Og denne gangen skal det gå.

Ha en fin dag. [:)]

Det er bar 6 dager igjen nå altså
gleder meg til å høre hvordan det går med deg [:)]

Jeg er på rugedag 6 i dag og får noen små antydninger til murringer de kommer og går. har ett håp men vi får se om det tar seg opp og fester seg godt fast i 8,5mnd[:D]Teller dager ja, det gjør jeg ....går tregt nå[8D]
det er nedtelling for fullt hos deg og ser jeg[;)]

Krysser virkelig for at det er et godt tegn for deg serene! Synes virkelig at det er din tur nå! Krysser og krysser for at det spirer og gror i magen din i 8.5 måned til! 

Nedtelling er igang her å ja, blir spennende dette[:)]

ja tenk bare 6 dager til start.

det kommer til å gå fort dit, snart bare 5 :)

ønsker deg en riktig god helg.

klem

Titter innom for å ønske deg en riktig god helg.
Kos deg masse. Kribler vel i hele kroppen nå?
Ikke lenge til oppstart igjen. [:)]

5 dager til oppstart!
[:D][;)][:)][&:][&o][:o][;)][:D][8|][:(][:o][&o][:D][:D]
Litt blanda følelser ja...Men mest glad[:)]

4 DAGER TIL START!

Back
Topp