Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: [miss]
Oooh yeah!M reiser jo på jobb den veka eg mest sannsynlig skal testa, så eg må jo gje beskjed over tlf, men guu det ville vært verdens beste presang å gitt han altså!![:D]
ORIGINAL: kate
ORIGINAL: Ida82
Herregud skal du allerede begynne med spray! Dette skal gå fort!!! OG bra[;)] Ja jeg skjønner det du gruer deg for. Du har jo tross alt vært gjennom det en del ganger!! Men nå bare må det gå bra! Og det gjør det ikke sant? Jeg må også skryte av at du klarer å stå på så mye som du gjør, gir aldri opp. Hadde nok slitt med det sjøl, men ønsket om et barn hadde gjort at jeg bare måtte ha slitt meg gjennom.. Du er ei kjempe bra dame altså[:)][;)]
Takk for flotte ord Ida82! Tror de fleste hadde orket så lenge dem har et håp om å lykkes, at sjansen er der... Hadde det vært dårlige sjanser, hadde jeg ikke orka. Men muligheten er jo absolutt der for at jeg kan bli gravid, kan jo ikke gi opp da. Sånn er det når man ønsker seg et barn høyere enn alt annet.
Ja nå er det alledere snart spraystart[:)]
ORIGINAL: kate
Å hjelp da må du lese av testen selv, og helt alene. Da hadde jeg dødd[8D] Neida, det går nok bra[;)]
Kjedelig han drar på jobb da, men noen må jo det å.

ORIGINAL: Serene
oioioi nå kiler det litt i magen kan jeg tenke meg[:D]
bare en uke igjen hihi
Ja jeg forstår at det er en blanding av følelser,har det sånn selv nå.
men uansett denne gangen så går det bra kate[:)] det må det jo bare gjøre....
krysser fingrene for deg[:)]
ORIGINAL: Angelicka24
Bare en uke igjen til oppstart? Helledussen, det har gått fort!
Tanten min (som skal begynne på 4. forsøk), var på Hausken i går. I det offentlige fant de dårlige svømmere på ham, men på Hausken i går fant de ut at hun har PCO. Ikke rart de 3. første forsøkene ikke gikk så bra; hun hadde fått for liten dose med medisinene. Hun får oppstart i midten av februar da!
Blir spennende å følge deg videre nå kate; så kan jeg sladre litt til tanten min om hvordan det går med deg under forsøkene dine[;)]
Det er bar 6 dager igjen nå altså
gleder meg til å høre hvordan det går med deg [:)]
Jeg er på rugedag 6 i dag og får noen små antydninger til murringer de kommer og går. har ett håp men vi får se om det tar seg opp og fester seg godt fast i 8,5mnd[:D]Teller dager ja, det gjør jeg ....går tregt nå[8D]
det er nedtelling for fullt hos deg og ser jeg[;)]