ORIGINAL: tullemor79
Heisann!
Nå er det jammen lenge siden jeg har skrevet noe til deg her inne. Hvordan er livet på p-pillen igjen? Håper du vender deg til metaformin og at den gjør underverker for kroppen din! Tenk, før jul kan du ruge på en liten spire!!![:D]
Har du fått scrappet noe nå som du har vært alene i helga? Har blitt lite på meg i det siste gitt... Var å shoppa en del i Porsgrunn i går, og da fløy pengene gitt...[:-] Svigermor synes det morsomt å lage kort hun også da, så hun skulle sponse siste innkjøpene her!! I dag bestilte hun julekalender til meg fra Papir i hjertet også!! Den inneholder små gaver til bruk i scrapping og kort laging hver dag! Ojoj, det blir spennende! Gleder meg som en unge til advent allerede!![:D]
Ønsker deg en fantastisk uke!!![:D]
Hvordan gikk det med den jobben du søkte på som instruktør på det treningssenteret forresten? Du har sikkert skrevet noe om det her inne, men jeg kan ikke huske hva det var... *rødme*
Klem
Hehe, litt rart å gå på p-piller igjen ja, hadde liksom ikke trodd det skulle være løsningen[:D]
Har fått scrappet litt i helgen ja, laget noen kort. Da går tiden litt raskere[:)] Greit å ha en hobby da. Gøy med kalenderen da, og veldig greit med en spandabel svigermor[;)]
Tror faktisk ikke jeg har oppdatert her inne om instruktørjobben.
Men kan gjøre det nå...
De var veldig interessert i å få meg inn som instruktør. Kunne bli satt opp på et "education" program noen helger i november, men veit ærlig talt ikke om jeg orker det da. Siden jeg er godt igang med både nesespray og sprøyter da. Blir nemlig ganske så uvel av puregon[:'(] Så skulle si ifra senere hva jeg ville. Orker jeg ikke i november kunne jeg ta det over nyttår.
De skulle også melde meg opp på et bodypump les mills kurs over nyttår. En helg i Oslo...så sant jeg ikke er gravid, tar jeg nok det å. Veldig greit at spenst betaler[:)]
Ha en fantastisk uke du å snuppa[:)]

Riktig god helg.