?Kates dagbok?

ORIGINAL: tullemor79

Heisann!

Nå er det jammen lenge siden jeg har skrevet noe til deg her inne. Hvordan er livet på p-pillen igjen? Håper du vender deg til metaformin og at den gjør underverker for kroppen din! Tenk, før jul kan du ruge på en liten spire!!![:D]

Har du fått scrappet noe nå som du har vært alene i helga? Har blitt lite på meg i det siste gitt... Var å shoppa en del i Porsgrunn i går, og da fløy pengene gitt...[:-] Svigermor synes det morsomt å lage kort hun også da, så hun skulle sponse siste innkjøpene her!! I dag bestilte hun julekalender til meg fra Papir i hjertet også!! Den inneholder små gaver til bruk i scrapping og kort laging hver dag! Ojoj, det blir spennende! Gleder meg som en unge til advent allerede!![:D]

Ønsker deg en fantastisk uke!!![:D]

Hvordan gikk det med den jobben du søkte på som instruktør på det treningssenteret forresten? Du har sikkert skrevet noe om det her inne, men jeg kan ikke huske hva det var... *rødme*

Klem

Hehe, litt rart å gå på p-piller igjen ja, hadde liksom ikke trodd det skulle være løsningen[:D]

Har fått scrappet litt i helgen ja, laget noen kort. Da går tiden litt raskere[:)] Greit å ha en hobby da. Gøy med kalenderen da, og veldig greit med en spandabel svigermor[;)] 

Tror faktisk ikke jeg har oppdatert her inne om instruktørjobben.
Men kan gjøre det nå...
De var veldig interessert i å få meg inn som instruktør. Kunne bli satt opp på et "education" program noen helger i november, men veit ærlig talt ikke om jeg orker det da. Siden jeg er godt igang med både nesespray og sprøyter da. Blir nemlig ganske så uvel av puregon[:'(] Så skulle si ifra senere hva jeg ville. Orker jeg ikke i november kunne jeg ta det over nyttår. 
De skulle også melde meg opp på et bodypump les mills kurs over nyttår. En helg i Oslo...så sant jeg ikke er gravid, tar jeg nok det å. Veldig greit at spenst betaler[:)]

Ha en fantastisk uke du å snuppa[:)] 

ORIGINAL: tullemor79

PS: kjempefin signatur du har fått deg!!

All ære til [miss][:)]

ORIGINAL: Nesing

Håper mannen din har kommet hjem for kvelden nå, snuppa! Forstår godt at det er kjedelig å være alene nok en dag når det endelig er helg. Forhåpentligvis kommer det en del ekstra penger inn, som en trøst i det minste. De kommer garantert godt med uansett!

Kos deg sammen med mannen i kveld før en ny uke starter! [:)][:)]

Nei han har ikke kommet hjem vettu[:@]men snakket akkurat med han på tlf. Var litt forsinket pga fly...Så det kan han ikke noe for stakkar. Han er skikkelig sliten nå etter masse stress og slit hele helgen. Så jeg har ikke noe å klage på som bare sitter hjemme på sofaen og slapper av...men kjedelig det å da...
Pengene er greie å ha med seg, spes når Hausken skal ha sin del....

Hvordan går det foresten med salg av leilighet vennen? Leste her inne for en stund siden at du skulle selge????
Vi solgte før sommeren, og det er et stress[&:]

Ha en fin uke vennen min[:)]

Dumt når forsinkelser gjør dagen og helgen enda lenger for mannen din (og deg), men nå er han i hvert fall hjemme igjen regner jeg med. Ser ut som du har kost deg med scrappingen. Skulle gjerne drevet med det jeg også, men tror ikke skulderen min takler det...... Vel, vi får se, kanskje jeg forsøker en dag. Det er jo så flott å se på alle de kort, fotoalbum osv som mine venninner lager. Dine er garantert ikke noe dårligere!

Vi fikk solgt leiligheten for tre uker siden. Glemte helt å oppdatere deg. Fikk dessverre ikke så mye som vi egentlig skulle ha, men likevel er vi veldig fornøyde. Den summen som kom inn dekker det vi trenger, nesten. Heldigvis trenger vi ikke ha lån om vi ikke vil og det er helt nødvendig med tanke på at jeg er ufør og dermed har lav inntekt. Så alt i alt er vi veldig fornøyde med salget. Markedet er jo enda tyngre nå nemlig. Utrolig godt å være ferdig med den biten! Ser frem til flyttingen selv om den enda er noen uker unna. Skal bli godt å innrede en ny leilighet, finne ut av hvor ting skal være og alt det som hører med. Den er jo helt ny, det føles ganske spennende og morsomt. Skal sende deg bilder etter hvert som vi kommer i orden om noen uker (flytter ikke før i slutten av november).

Har vært ute med Gustemann i nesten tre timer i dag. Nytt det flotte høstværet og gravd i sandkassene. Hadde sandkrig med min lille tøffing [;)]. Han vant........ Til slutt var jeg såpass sliten at jeg måtte ta ham under armen og bære ham inn, til ville protester. Men sånn er det når man har en gutt som elsker å være utendørs. Skal ikke klage, det er bare kjempebra at han liker seg ute. Sovnet kjapt i kveld, så den friske luften gjør ham godt!

Ønsker deg en fortsatt strålende uke, vennen! Gleder oss veldig til å følge deg/dere videre på ferden mot å bli foreldre!

Klemmer fra Gustemann og Nesing [:)][:)]

Så bra dere fikk solgt, og fikk ca. hva dere ville. Det er jo tross alt dårlige tider nå, så man må nok bare regne med å gå litt ned i pris. Vi måtte ned 50 000 kr vi å ut ifra takst[&:] Men vi kjøpte jo det huset vi bor i nå under takts så da går det jo opp i opp.
Boligmarkedet er jo overhode ikke slik det var.
Gleder meg til å se bilder nesing[:)] Kanskje du er heldig å får noen av meg å[:D][:D][:D] Som du kanskje har oppdaga kan det ta litt tid. Hvor lang tid tok det fra jeg lova deg bilder til du fikk sist tro???[&:]
Men skal skjerpe meg...

Holder så smått på å pusse opp vi da. Var ganske så nytt når vi flytta inn her tidlig i våres, men du veit. Må ha min egne farger vettu.... Skal male gjesterom og kontor.
Men badet og kjøkkenet var jeg super fornøyd med, så der skal vi ikke gjøre noe.

Må dere gjøre mye der dere skal flytte eller? Eller er alt 100% ferdig?

Gøy for Gust å være ute å leke noen timer da, da er nok den lille gutten sliten når kvelden kommer. Ingenting er vel bedre enn litt frisk luft[:)] For store og små.

Ha en fin uke vennen, og mange klemmer til Gust[:)]

Tror den metforminen begynner å gå seg litt til nå heldigvis.
Etter et par dager med oppkast, og dagen i går med kvalme, er jeg mye bedre idag[:)]
Vel litt kvalme henger jo i da, spesielt på ettermiddagen og kvelden, så da slenger jeg meg på sofaen. Men det er uansett en stor forbedring.
Håper alle plagene vil forsvinne helt tilslutt. Virker jo som at kroppen bare må venne seg til det siden det har begynt å hjelpe.
Men huff nå gruer jeg meg til å begynne med tre piller[&:] Da blir det vel samme styret igjen noen dager til uken. Men det er greit bare det forvinner og jeg kan leve som normalt igjen.
Diare er ihvertfall halt borte[:)]

Det var dagens oppdatering fra meg[:)] Altså ved litt bedre humør nå!

Godt å høre at du er litt bedre da, kate.
Huff, disse bivirkningene. Mye rart kroppen vår må igjennom.
Ha en fin kveld, kos deg på sofaen. Det gjør jeg. [:)]

Takk for koselige ord jenter[:)]

.......men tar tilbake det jeg skrev istad, for nå har det vært spy igjen[:'(][:'(][:'(][&o][&o][&o]

Uff då[&o] Da e nok tegn på at kroppen rydder skikkelig opp[;)]

Heldigvis er det berre ein periode du skal gå på medisinen.

Klem fra meg[:)]

Nå er formen bra, det er den ALLTID på morgenen og formiddagen. Da spiser jeg som en hest, og får unna alt je gmå gjøre i løpet av dagen...
Er på ettermiddagen og kvelden problemet begynner....Har finni ut at hvis jeg skal spise middag, må jeg gjøre det før tre på dagen, for etter det er det helt håpløst. Da blir jeg kvalm av enhver middagslukt. Orker ikke se mat[:'(]

Håper det er bedre idag, blir spennende å se...

Takk for at du spurte Bobbo[:)]

Synes det er slitsomt dette her, blir igrunn litt deppa[:(] Orker jo INGENTING på kveldstid.

Tusan takk Nesing, det trenger jeg nå!

Og ja, jeg får se på det som en øvelse til svangerskapet, da er det jo godt for noe[:D]
Man orker det meste bare det resulterer i en spire, og det skal det jo forhåpentligvis...

God helg til dere å jenter[:)]

Formen var faktisk bedre igår, ikke noe spying da....får se om det fortsetter.

godt å høre at formen din er bedre.

tenk nå er det bare 26 dager til spray start, som tiden flyr.

ønsker deg en riktig god helg!

Heisann!

Hvordan går det med deg? Huff, høres ikke noe særlig ut måten kroppen din reagerer på medisinene. Er det vanlig å bli så dårlig? Du får bare holde ut og tenke positive tanker om at det vil føre til en liten spire i magen din! Kanskje er den på plass der til jul og dere får tidenes julepresang!!![:D][:D][:D]

Så moro at de var interessert i å ha deg som instruktør på treningssenteret da, men kanskje ikke verdens beste timing... hehe! Men da har du iallefall noe å se fram til! Må se å få kommet i gang med trening igjen jeg også, legger jo altfor fort på meg. Liker ikke den effekten alder har på kroppen gitt, er ikke så lenge siden jeg ikke la på meg i det hele tatt... Arg, teite forbrenning! Regner med at det er greit å begynne trening igjen etter det med ribbeina nå, kjenner nesten ikke noe til det lenger så. Får melde meg inn på treningsstudio tror jeg, da føler jeg at jeg må gjøre noe siden det koster penger!

Ha en super helg, håper formen din tar seg opp![:D]

Stooor klem til deg

Så godt å høre at du er noe bedre!! Du blir nå riktig så forberedt til morgenkvalmen du da!! Håpe du har gjort unna den nå da, så kan du bare kose deg i svangerskapet ditt! [:)]

Håper du har en fin helg? Gjort noe spennende?

Begynte med tre piller på fredagen. Det går faktisk greit, men har lært at det værste etter opptrapping kommer etter flere dager. Tirsdag-onsdag. Men heldigivs virker det som om plagene er forbigående, for jeg er overhode ikke så ille nå som jeg var.

Ellers har jeg ikke gjort noe spennede i helgen, bare vært hjemme og koset meg med mannen som endelig har en fri helg[:)]

Nå skal vi på søndagsmiddag hos svigers.

Ha en fin søndag alle sammen!

Flott at du ikke har reagert så veldig negativt på den ytterligere doseøkningen! Håper virkelig det verste er overstått og at tiden fremover ikke skal preges av kvalme og oppkast grunnet Metformin. Andre årsaker til kvalme, som det du vet, synes jeg imidlertid er helt i orden (dog ønsker jeg deg ikke det selvsagt, om du forstår [;)]). Håper dere har kost dere på søndagsmiddag hos svigers og at du og mannen din har hatt en avslappende helg. Det er dere vel unt!

Ha en strålende uke, snuppa mi! Ta godt vare på deg selv!

Store klemmer fra Nesingene [:)][:)]

Takk for det vennen[:)]

Kvalme pga graviditet er helt ok. Da skal jeg virkelig ikke klage!

Sendte deg foresten et par pmer for et par dager siden[;)] Greit å ha noen å lufte ut frustrasjonen på, hehe. Stakkar deg...Håper du ler litt du å!

*Knis* Du, de PM´ene har jeg bare ikke fått svart på enda. Sitter fremdeles med latterkrampe her skjønner du [;)]. Kan bare si én ting: ER SÅ ENIG MED DEG!

Håper du nyter det gode høstværet selv om du er på jobb på dagtid. Som jeg skrev til Twinanne, selv om man ikke kan nyte godværet utendørs er det likevel mye hyggeligere å våkne opp til solskinn enn regn. Sol gjør godt for kropp og sinn, i hvert fall for meg...... Vi har vært ute i maaaaaange timer i dag, for Gustemann er ellevill og elsker det. Viktig at han får leke så mye han orker og vil mens det enda er relativt varmt ute. Den kommer tidsnok den tiden da han må ha på seg tykke, ubevegelige klær [&:]. Skulle gjerne hatt med tante Kate ut altså, men det får vi ta ved en senere anledning.

Ha en super uke, vennen! PM kommer, så snart jeg får somlet meg til å skrive dem [;)].

Klemmer fra oss [:)][:)]

Det er bra du er enig[:D][:D][:D] Så er det ikke bare meg som rister på hodet.

Tenker meg at gust koser seg ute ja, og sol er definitivt best, selv om jeg engang iblant synes regnet har sin sjarm også. Men bare i mindre doser.
Tante kate kommer nok til å bli med på tur engang, bare vent[;)] 
Ikke noe å stresse med disse pmene da, er jo ikke så mye å svare på egentlig, bare litt morsomme[:D]

Klemmer til deg og lillegutt[:)]

Back
Topp