?Kates dagbok?

3 DAGER IGJEN

Nå nærmer det seg.
Detta kommer til å gå så bra, kate. [:)]

Ja det gjør nok det[;)]

Men grubler fært nå! veit egentlig ikke hvorfor jeg er så nervøs, har da hatt nok av slike undersøkelser... Og finner han ut noe nytt er jo det BARE posetivt. Er jo svar jeg vil ha. Men jo, det kommer nok til å gå kjempe bra! Jeg legger alt i dems hender.

Skjønner jo at du gruer deg litt også, det er helt normalt. [;)]
Håper du får svar på alt du lurer på, og at snart er igang med forsøk igjen.

Forstår at du grue litt no. Veldig lurt å skriva ned alt du lure på[:)] Da e så lett å gløyma når du først har muligheten til å spørra.

3 dagar igjen!!!

Ha ein strålande dag[:)][:)][:)]

Kommer nok til å være en vanskelig pasient jeg! Skal ha svar på alle spm. Nå holder det ikke med: "Det har vi ikke svaret på", som jeg har hørt så altfor mye i Porsgrunn.
Nå skal jeg ha svar, og legger alt i dems hender[:)]

Ja det er jo ikke akkurat bare physisk og fysisk tøft. Det er jo helt forferdelig kostbart å!
Da får de søren meg levere!!! [:@][:D]
Stakkars hausken staben, nå kommer nemlig snart Kate[:D][:D][:D]
Nei huff, er ikke så ille altså[;)]

Herre min hatt! Bare tre dager til time hos Hausken! Om du vil, så kan vi treffes for en kaffe[;)] 3 dager til - det blir fredag det! Skal dere bo på hotell her, eller er det hjem samme dagen?

ORIGINAL: Angelicka24

Herre min hatt! Bare tre dager til time hos Hausken! Om du vil, så kan vi treffes for en kaffe[;)] 3 dager til - det blir fredag det! Skal dere bo på hotell her, eller er det hjem samme dagen?

Vi skal hjem igjen på kvelden.
Kommer om morgenen med fly rundt åtte, og drar igjen med fly igjen 6. Blir en del tid å slå ihjel. Men har leid bil for den dagen da, så kjører vel litt rundt omkring og kikker for å slå ihjel litt tid.
Når på dagen har du mulighet da?????
Må nesten snakke med mannen min først før jeg lover noe altså, men hadde jo vært veldig koselig å hilst på deg[;)]

Bare tre dager igjen ja!!!!

For meg så passer det når som helst om du/dere har lyst[:)]
Nå er det bare to dager igjen[;)]

2 DAGER IGJEN

Oj, oj, oj! Nå er det snart bare 1 dag igjen til dere skal til Hausken!![:)] Håper dere får svar på hva det er som 'feiler' dere, skjønner godt at du ikke tar til takke med det vet vi ikke lenger nå. Stå på jente!!! Og ha spørsmåla klare ja, vet alt om det å ikke huske alt når man sitter hos legen og har mulighet til å få svar på ting!

Lykke til, skal krysse alt som krysses kan og vente i spenning på oppdatering![:D]

Go' klem til deg fra meg![:D]

Tenk at i morgen er dagen her! Lykke, lykke til! Håper dere får svar på alle spørsmålene dere sitter inne med. [:)]

I måro e endelig dagen her[:)][:)][:)]

Glede meg te oppdatering[;)]

Imorra er endelig dagen her, kate.
Ønsker dere masse lykke til, håper dere får svar på alt dere lurer på.

Gleder meg til å høre åssen det har gått.

1 DAG IGJEN!!!!!

Wohoo, 1 DAG IGJEN!!!

Du får nok svar på det du lurer på, du går jo privat og det er noe helt annet enn det offentlige. Her får du hva du betaler for, og det skulle egntlig bare mangle! [:)]

Gleder meg masse til å høre oppdateringen din i morra, nå er du på veien mot den etterlengtede babyen din!! Jeg heier på deg!!!! [:)]

Takk for alle lykke ønskninger jenter[:)]

Da blir det nok en tidlig kveld, siden vi må opp halv fire, og kjøre til gardermoen
Flyet går syv, og må være der 6. Liker å ha litt god tild om morgenen.
Tror jeg bare reiser i en joggedress. Hopper i den, og sover videre i bilen
Så får jeg heller ordne meg litt når vi kommer fram til haugesund.
Er ikke noe morgenmenneske, så dette blir tøfft. bare jeg får sove ikveld[&o]
Kommer fram til Haugesund rundt 8, da drar vi rett og henter bilen vår, som vi har leid for dagen. Det ble faktisk billigere det, enn å betale buss, taxi hele dagen.
Gruer meg litt til selve dagen, for jeg er rett og slett ikke et menneske når jeg ikke får sover ordentlig. Og er jo seint hjemme i seng imrg å...men men det får vi bare orke. Neste gang vi reiser til Haugesund skal vi sove noen dager på hotell. Blir bedre da..
Flyet går hjem igjen på kvelden rundt 7, med mellomlanding i Bergen. Så da må vi vente der en time til flyet går halv ni derifra til oslo. Er på gardermoen rundt halv ti. Da kjører vi rett hjem til senga.
Sikkert med masse nye inntrykk, og litt ny giv. Jeg vil bare høre: SELVSAGT BLIR DU GRAVID!
Og det satser jeg på at jeg får høre å... bare ikke de finner noe nytt som vil gjøre det veldig vanskelig for meg. Er det jeg er redd for[&:] 
Veldig spent på klinikk Hausken og folkene som jobber der. Spes selve legen. Men imorgen får jeg svaret. Ihvertfall førsteinntrykket.
Å hjelp så nervøs jeg er, men det skal jo bli sååå utrolig godt også.

Å, så mange tanker og følelser... Kjenner jeg er spent på ders vegne, og litt mednervøs. [:)]
Dette blir så bra Kate!!
SELVFØLGELIG SKAL DU BLI GRAVID!! (Hjalp det??) [:)]

Som legen vår sa: De som bare vil det nok, blir gravide i dag. Vi har så mye hjelpemidler, man må bare være villig til å strekke seg langt nok.

YOU GO GIRL!!!!

Back
Topp