?Kates dagbok?

Høres ut som dere har hatt en fantastisk tur. Med både god mat og drikke.
Godt å få kommet seg bort litt, være kjærester og lade batteriene.

Blir spennende å følge deg når dere starter igjen. [:)]

Takk for det * Bobbo *!

Som jeg skrev i din dagbok:

GRAVIDE SKAL VI BLI!
[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: kate

Takk for det * Bobbo *!

Som jeg skrev i din dagbok:

GRAVIDE SKAL VI BLI!
[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Jepp; GRAVIDE SKAL VI BLI. [:)][:)][:)]

Hei på deg[:)]

Så koslig å lesa om turen din[:)] Da hørtes berre heilt fantastisk ut! Me synest og god mat og drikke er eit must[;)] Den turen må jo ha vore den perfekte oppladning te da som skal skje i haust. Blir kjempe spennande å følga med på deg[:D]

takk for kommentar!

Ja nå er energien og motet på topp[:D]

Velkommen tilbake!![:D] Den turen hørtes helt fantastisk ut! Skjønner godt at dere har fått lada opp batteriene skikkelig nå ja.
Skal krysse alt som krysses kan uten at det går utover babylaginga for at det skal klaffe for dere nå. Det har dere virkelig fortjent!

Håper du får en fin helg på jobb! Og plutselig er mannen din hjemme igjen også!

Takk for det tullemor79!

Trenger virkelig at fingre krysses, så det er flott du hjelper til[:D]

Kjedelig uten mannen min her ja, men da er det jo greit å jobbe litt helg også. Ikveld skal jeg være med en venninne på en nedvask av et hus. Greit med litt eksta lommepenger etter ferie[:)] 
Som du sier, vips er mannen min her igjen.

Koselig du skriver og leser i dagboken min, det setter jeg STOR pris på...

(selv om det kanskje kan bli litt ensformelig til tider, har ikke alltid like mye å skrive om)

ORIGINAL: Nesing

Skrev et langt innlegg til deg i går, men da klikket BV! Har litt datatrøbbel her for tiden (men har ikke virus på pc, nettopp tatt full sjekk igjen). Bare ny nettleser som knoter det til litt innimellom samt en BV-server som støtt og stadig er overbelastet [&:].

Vel, godt å lese om den fantastiske ferien dere har hatt! Så deilig å komme seg litt bort og oppleve noe helt annet innimellom. Det gjør godt for både kropp og sjel! Nettopp det dere trengte nå før det braker løs igjen med nye undersøkelser og nytt forsøk. Er så spent på deres vegne og ser frem til dere kanskje får noen flere svar og kan starte på ny frisk.

Ta godt vare på deg selv, snuppa! Bare å glede seg til mannen din er tilbake igjen og i mellomtiden får du jobbe litt og tjene ekstra penger. Det kommer alltid godt med! [;)]

Vi er glade i deg! [:)][:)]

Glad i dere å vennen min[:)]

Takk for hilsninger jenter, til tross for lite aktivitet fra min side i dagboken min i det siste[&:]
Har ikke hatt så mye å oppdatere...
Venter fortsatt i spenning på forsamtale på Hausken da, gru/gleder meg til den! Lurer på hva han har å si, og hjelpe oss med. Nå legger jeg ihverfall HELE problemet i hans hender, så får han ordne opp[:D]

Ellers er dagene stille og rolig for tiden. Jeg var syk i helgen med noe halsgreier. Begynner å komme meg nå, så dro på jobb igjen idag. Stille og rolig. Deilig det, når jeg enda ikke er i suuuper form.

Imorgen kommer mannen min hjem, og det gleder jeg meg til! Da skal jeg overaske han med en god middag, og litt dessert. Og litt godt (og på en tirsdag[8D]) Skal prøve å få tatt en skikkelig husvask imorgen slik at jeg slipper å tenke på det de kommendes dagene som mannen er hjemme. Da vil jeg heller bruke tid på han.
Gleder meg helt vanvittig til å få han hjem[:)] Snille, gode mannen min! Synes jeg har vært så heldig som har fått han Nå mangler det bare et lite kjærlighetsbarn, så blir lykken fullkommen. Eller prikken over Ien[:D] Håper virkelig vi en dag for oppleve det sammen altså, ikke noe kommer forann det! men det gjør vi nok! Om ikke ved prøverør, så i allefall ved adopsjon. Kanskje det er meningen at vi skal ta til oss et barn som leter etter akkurat oss?????? Vi får se[;)]
I første omgang fokuserer vi på neste prøverørsforsøk!!!! og har stor tro på fullklaff da[:)]

Ha en fin mandagkveld jenter!

Heisann!

Skjønner godt at du gleder til mannen din kommer hjem ja, godt når en har de rundt seg. Jobba med opplæring rundt i sør/øst-Norge en stund, og da ble det mye reising og mange netter på hotell. Klarte det ikke etterhvert jeg da, savnet ble for stort og jobben var ikke verdt det. Ære være de som klarer å ha så mye tid borte fra hverandre sier nå jeg!!! Man har godt av å savne hverandre da, for da vet man iallefall at man ikke tar hverandre for gitt!!![:D]

Har dere fått dato for den samtalen på Hausken? Mulig du har skrevet om det før her, men jeg husker ikke... Ønsker dere iallefall alt mulig godt og håper virkelig at det klaffer for dere snart!! Tenk når dere kan juble høyt for et kjærlighetsbarn som er på vei! Det barnet er iallefall høyt, høyt ønsket og elsket lenge før det kommer til verden!!![:D][:D]

ORIGINAL: tullemor79

Heisann!

Skjønner godt at du gleder til mannen din kommer hjem ja, godt når en har de rundt seg. Jobba med opplæring rundt i sør/øst-Norge en stund, og da ble det mye reising og mange netter på hotell. Klarte det ikke etterhvert jeg da, savnet ble for stort og jobben var ikke verdt det. Ære være de som klarer å ha så mye tid borte fra hverandre sier nå jeg!!! Man har godt av å savne hverandre da, for da vet man iallefall at man ikke tar hverandre for gitt!!![:D]

Har dere fått dato for den samtalen på Hausken? Mulig du har skrevet om det før her, men jeg husker ikke... Ønsker dere iallefall alt mulig godt og håper virkelig at det klaffer for dere snart!! Tenk når dere kan juble høyt for et kjærlighetsbarn som er på vei! Det barnet er iallefall høyt, høyt ønsket og elsket lenge før det kommer til verden!!![:D][:D]

Jepp har fått dato, har ikke skrivd det her før heller. Bare skrevet godt ut i September. Mener det var 19 September. Det værste er at jeg ikke husker akkurat nå, var nemlig litt fram og tilbake for å få timen til å klaffe med mannens jobb. Men tror det ble 19 tilslutt ja...

Vårt barn kan ihverfall ALDRI si at det ikke var ønsket![:)]

Da kom mannen hjem igår, det var deilig å få han hjem igjen.
Koset oss med god middag igår da, som jeg hadde laget klar. Ble indrefilet med baktpotet med diverse fyll. Og Brownie kake med is til desset. Avrundet med smågodt og potetgull[:D] På en Tirsdag, fy oss[8D]
Men det var jo en uke siden sist da[:D]
Han hadde med seg CLEAN parfyme til meg (som jeg har ønsket meg lenge, men den er dyyyr[&:]) og et sjal i noe rosa/rød farger. Veldig fint[:)] Snille mannen min!
Nå skal han heldigvis ikke på lange overnattingsturer før i November. Da blir han borte nesten hele måneden, men da kommer nok jeg å besøker han hvis jeg får noen billige flybiletter.
Kjedelig med sånn reisejobbing, men heldigvis er det ikke hele året det er så mye farting. Mest på høsten igrunn. Men noe må han jobbe med, og det er bra betalt. Pluss at han trives kjempe godt. Så da får jeg heller klare å holde ut noen kvelder og netter alene.

Ikveld kommer svigers på besøk, har ikke sett sønnen sin på nesten en måned. Så da får jeg stelle i stand med litt ost og kjeks.
De lurer veldig på hva som skjer fremover i Høst da, om vi har fått tatt noen valg. Og diverse. Får vel fortelle dem litt ikveld om at vi går for et privat forsøk her i Norge. Men forsamtale tror jeg nok vi holder hemmelig. Greit å slippe mas da synes jeg. Så får de heller få beskjed om vi rekker et forsøk nå før jul, eller om vi må vente til Januar når vi faktisk veit det selv. Får nok litt mer info om hvordan vi skal gå fram når vi kommer til Hausken.

Dette var dagens ord[:)]

God Onsdagskveld!

Hei på deg[:D]

Takk for helsing i dagboka mi[:)] Er i skikkelig godt humør no! Håpa oppturen fortsetter i måro[;)]

Så kos dåke hadde da i går då[:)] Ein trenger litt ekstra i kvardagen avogtil, og spesielt når ein har vore fra kvarandre. Snille mannen din som hadde med så fine presangar!

Ha ein fortsatt fin onsdag[:D][:D]

Deilig å ha mannen hjemme igjen, tenker jeg.
Koselig med besøk fra svigers da. Kos dere ikveld. [:)]

Greit å fortelle litt, men ikke alt. Hehe..

Takk for koselige kommentarer jenter[:)] det varmer mitt hjerte

Å, hørtes ut som en super kveld dere hadde når mannen kom hjem. Nam nam, fikk helt vann i munnen av indrefilet... brownie... Viktig å kose seg, uansett om det er en helt vanlig tirsdag! Og kanskje spesielt da. [:)]
Gleder meg til å høre om timen dere skal på, har jo hørt mye positivt om Hausken!!

Vi hadde en suuuuper koselig kveld med svigers igår. Vi koset oss med ost og kjeks, og litt rødvin. Ble ganske overasket da de begynte å spørre om diverse kostnader på forsøk osv.. De holdt på å få sjokk når de hørte hva vi må ut med for et forsøk til (muligens flere).
Liker ikke snakke med familie og venner om dette, for det er jo vår sak. Ikke noe andre skal bekymre seg over. Men når de spør må vi jo svare. Er liksom ikke ute etter medlidenhet eller noe sånt, for det er jo kun snakk om prioritering, så har vi nok de pengene vi trenger.

Vel, enda mer overasket ble vi da svigerfar ringte istad og fortalte at han hadde satt over 15 000 kr på kontoen til mannen min. Som skulle være medisinutgifter, slik at vi slapp å tenke på det.
 Ble ganske overaska ja, rett og slett fordi svigers aldri har på noen måte vært hjelpsomme med slike ting før. De er verdens hyggeligste mennesker, men kjent for å være litt kjipe. Men der tok jeg visst grundig feil.
De ville ikke høre snakk om annet enn at vi skulle ta pengene, og dra nytte av dem. De ville sååå gjerne være til hjelp. Selv om de SELVSAGT skjønte at vi var fornuftige og ansvarsbevviste nok til å skaffe penger selv. Men de ville alikevel komme med et bidrag.
Vi ble nå kjempe glade!!!! Og veldig takknemlige selvsagt. De kommer godt med[:)]

Takk til verdens flotteste svigers!!! [:)]

Ååååååååå så utrolig snilt av dem. [:)]
De kommer nok godt med de nå ja.

Ha en fortsatt fin dag.

Ja ble ganske overaska[:)] 15 000 kr kommer godt med!!!

Back
Topp