Da begynner nedtellingen min til forsamtale på klinikk Hausken.
11 DAGER IGJEN!
Veldig spent. Gru/gleder meg.
Håper på litt ny informasjon, og svar!
Flybiletter er bestilt! Drar rundt 3 på natten opp til gardermoen, tar fly halv syv. Har time i Haugesund 13.00, tilbringer dagen i Haugesund siden det ikke går noe fly før kvelden. Tar fly hjem 21.00, med mellomlanding i Bergen. Hjemme rundt 1 på natten. Det blir en lang dag!!!!!
Var livredd for at jeg skulle ha mensen den dagen da, men den kom jo overaskende tidlig. Idag dukke den opp. Venta ikke den før om 8-10 dager. Tullekropp[&:]
Heldigvis slapp jeg å ligge der å sprike med mensen, det synes jeg nemlig hadde vært en smule ubehagelig. Selv om det selvsagt er en del av dems hverdag. Hadde nok vært MEG det hadde vært ekkelt for. Men nå slipper jeg å tenke på det.
Kunne ønske jeg kunne begynne på nesespray denne syklusen her, altså om 20 dager. Men gjør nok ikke det... Får høre hva selve Hausken sier. Kan ihverfall IKKE ha uttak og innsetting i November, da må vi heller bare utsette det enda mer.
Men sånt får vi mer greie på om nøyaktig 11 dager.
Får skrive ned en huskelapp over ALLE spørsmålene vi lurer på slik at jeg ikke glemmer/utelater noe. (vanskelige kunder vi[:D]), og notere under samtalen slik at ikke alt er glemt når jeg kommer hjem. Er nemlig flink til det[&:]
Håper ihverfall han har tid til en grundig undersøkelse, både mannens sperm og meg. Og at han tar seg tid til å høre hele forhistorien vår. Orker ikke sånt stress som er på offentlig. Vi betaler såpass at jeg håper de virkelig tar seg tid.
Men det må de vel, får å finne den riktige behandlingsmetoden for oss...
Blir så spennede!!! Masse sommerfugler i magen allerede
TENK HVIS DET ER VÅR TUR NÅ!