?Kates dagbok?

Waow, for noken snille svigers!!! 15 000 kjem jo kjempegodt med vil eg tru!! I hvertfall når da blir forsøk privat?! Er jo litt større kostnadar då, enn ved eit offentlig forsøk.

Veit du forresten kva tid du skal i gong? Blir kjempespennande!! Håpe virkelig at på ditta forsøket vil testen bli positiv! Det fortjener du virkelig kate_![:)]

ORIGINAL: [miss]

Waow, for noken snille svigers!!! 15 000 kjem jo kjempegodt med vil eg tru!! I hvertfall når da blir forsøk privat?! Er jo litt større kostnadar då, enn ved eit offentlig forsøk.

Veit du forresten kva tid du skal i gong? Blir kjempespennande!! Håpe virkelig at på ditta forsøket vil testen bli positiv! Det fortjener du virkelig kate_![:)]

Koselig du kommer innom å skriver!

nei veit ikke når jeg kommer igang. Får vite mer når jeg skal på forsamtale på Klinikk Hausken nå i slutten av september. Håper på før jul, men er forberedt på å måtte vente til Januar å.
Ja ganske mye dyrere på privar kinikk ja. Nå på 1. forsøk regner vi med utgifter på 50 000 kr. (da med reising, hotell, medisiner og forsøk)
Sure penger[&:] men 15 000 kr kommer godt med!

Fikk en bok i posten idag som jeg bestile meg forrige uke. "Ønskebarn"

Er masse forskjellige historier om folk som har vært igjennom forskjellige former for assistert befruktning, adopsjon osv...
Blir interessant å lese.

Noen som har den, eller har lest den?

Håper ikke den er for trist da, men er sikkert endel gladhistorier å. Liker å lese litt på sengen før jeg sovner, så da står den for tur.

ORIGINAL: kate

Fikk en bok i posten idag som jeg bestile meg forrige uke. "Ønskebarn"

Er masse forskjellige historier om folk som har vært igjennom forskjellige former for assistert befruktning, adopsjon osv...
Blir interessant å lese.

Noen som har den, eller har lest den?

Håper ikke den er for trist da, men er sikkert endel gladhistorier å. Liker å lese litt på sengen før jeg sovner, så da står den for tur.

Har hørt det er en veldig fin bok. Tenkte å kjøpe den selv.
Kos deg med lesing. [:)]

Så utrolig snilt gjort av svigerforeldrene dine!!! De pengene kommer nok godt med ja! Regner med at dere får et positivt svar på samtalen med Hausken, for 19. er en veldig fin dag (da har sambo og jeg tre års dag! [;)])

Ønsker deg og mannen din en fantastisk helg!![:D] Kos dere!

ORIGINAL: tullemor79

Så utrolig snilt gjort av svigerforeldrene dine!!! De pengene kommer nok godt med ja! Regner med at dere får et positivt svar på samtalen med Hausken, for 19. er en veldig fin dag (da har sambo og jeg tre års dag! [;)])

Ønsker deg og mannen din en fantastisk helg!![:D] Kos dere!

God helg til dere å[:)]

Utrolig flott av de å støtte dere, det er jo deres fremtidige barnebarn også... [:D]

God helg til deg Kate!!

Sola1979: Ja det er vel sånn dem tenker, at dem vil ha barnebarn snart[:D][:D][:D]

God helg til dere alle!

Takk jenter

Da er lørdagen kommet og jeg skal til byen med mannen og shoppe litt. Trenger noen nye høstklær begge to. Det er kaldt og surt idag, og jeg klarer ikke helt å bli kvitt den forkjølelsen. Kjedelig!
Jobber jo på cubus så får jo 40% der, men synes ikke de har noen fine klær i høst[&:] Litt for fjortis eller hva jeg skal si. Sliter veldig med å velge hva jeg skal ha på meg på jobb, i og med vi burde ha på noe vi selger. Blir som regel en olabukse og en t skjorte med trykk på. Igrunn ikke helt min stil dag etter dag det heller. Men men....får se hva jeg finner idag. Hjelper litt på humøret og selvtilitten og få seg litt nytt.

Ellers grubler jeg litt på den mensen da...den skal jo selvsagt komme rundt den dagen vi skal til hausken[8D] Da er det å ligge å sprike uansett! Hater det! Synes det er så ubehagelig med tanke på at jeg blør MASSE, og synes det stinker ganske ille. Men men, utsetter ikke den undersøkelsen og samtalen noe lengre nå. Om så jeg må ha gynokologisk undersøklese med mens[&:]
Bare to uker igjen nå, det blir spennende!!!!

Igår kveld så vi på Varg Veum, falne engler. Synes den var ganske bra. Liker litt krim jeg.
Ikveld har vi ingen planer, blir vel bare å slappe av hjemme igjen tror jeg.

God lørdag alle sammen[:)]

oi, for noen snille svigers du har, ja det var virkelig koselig gjort av de.

ja ikke lenge til samtalen heller nå, blir spennende å høre når du får starte opp.

fikk du handlet deg noe fint da? er alltid gøy å shoppe syns jeg, men er ikke alltid man finner noe syns jeg.

dere får ha en kjempe fin lørdag.

ORIGINAL: hegemw

oi, for noen snille svigers du har, ja det var virkelig koselig gjort av de.

ja ikke lenge til samtalen heller nå, blir spennende å høre når du får starte opp.

fikk du handlet deg noe fint da? er alltid gøy å shoppe syns jeg, men er ikke alltid man finner noe syns jeg.

dere får ha en kjempe fin lørdag.

jepp fikk handlet meg støveletter, 2 olabukser, og noen gensere. Ja og et fint skjerf.
Mannen fikk å sko, 1 olabukse, 1 skjorte og et par gensere.
Det trengte vi!!! [:)] Faktisk[;)]
Gøy med litt oppdatering av garderoben.

Teller ned til samtalen nå ja, under to uker igjen. Blir spennende!

Innom og hilser på, har du en trivelig Søndag??

ORIGINAL: Sola1979

Innom og hilser på, har du en trivelig Søndag??

Litt kjedelig søndag igrunn. Mannen er på sykkeltur med noen kamerater, kommer ikke hjem før SENT ikveld. Så da ligger jeg bare å daffer på sofaen på bv. Skal snart sette igang en film. Har et rent hus, ingen klær og vaske, vofsen har fått tur, så da er det lite å gjøre[8D]
Men litt deilig å da[:D]

Og du Sola1979, har du det bra? Hva gjør du idag? Noen tips til meg kanskje?[:D]

Hehe, nei jeg gjør stort sett det samme som deg... [:)] Sitter i sofaen med Bv på fanget og tv i bakgrunnen. Lurte også på film...
MEN jeg har ikke rent hus, full skittentøysdunk og en hund som er utålmodig etter å gå tur...

Så det spørs om jeg ikke må forandre planene mine litt. [:D][;)]

Tips... nei... Kanskje kikke litt på foto ting på nettet, scrapping, lage album, gjøre hobbysaker, bake??
Eller dra på cafe med en venninnne??

ORIGINAL: Sola1979

Hehe, nei jeg gjør stort sett det samme som deg... [:)] Sitter i sofaen med Bv på fanget og tv i bakgrunnen. Lurte også på film...
MEN jeg har ikke rent hus, full skittentøysdunk og en hund som er utålmodig etter å gå tur...

Så det spørs om jeg ikke må forandre planene mine litt. [:D][;)]

Tips... nei... Kanskje kikke litt på foto ting på nettet, scrapping, lage album, gjøre hobbysaker, bake??
Eller dra på cafe med en venninnne??

Har litt scrappestopp for tiden, lysten går litt opp og ned. Ikke fått fremkalt flere bilder heller...Men kanskje jeg skal sette meg ned og lage et par kort?
Cafe med veninnenne nå får jeg nok ikke til på så kort varsel. De fleste har småbarn, og må planlegge det meste.
Men takk for tips[:)]

Lykke til med vask, klesvak og lufting av hunden[:D]

Da begynner nedtellingen min til forsamtale på klinikk Hausken.

11 DAGER IGJEN!

Veldig spent. Gru/gleder meg.
Håper på litt ny informasjon, og svar!

Flybiletter er bestilt! Drar rundt 3 på natten opp til gardermoen, tar fly halv syv. Har time i Haugesund 13.00, tilbringer dagen i Haugesund siden det ikke går noe fly før kvelden. Tar fly hjem 21.00, med mellomlanding i Bergen. Hjemme rundt 1 på natten. Det blir en lang dag!!!!!

Var livredd for at jeg skulle ha mensen den dagen da, men den kom jo overaskende tidlig. Idag dukke den opp. Venta ikke den før om 8-10 dager. Tullekropp[&:]
Heldigvis slapp jeg å ligge der å sprike med mensen, det synes jeg nemlig hadde vært en smule ubehagelig. Selv om det selvsagt er en del av dems hverdag. Hadde nok vært MEG det hadde vært ekkelt for. Men nå slipper jeg å tenke på det.
Kunne ønske jeg kunne begynne på nesespray denne syklusen her, altså om 20 dager. Men gjør nok ikke det... Får høre hva selve Hausken sier. Kan ihverfall IKKE ha uttak og innsetting i November, da må vi heller bare utsette det enda mer.
Men sånt får vi mer greie på om nøyaktig 11 dager.

Får skrive ned en huskelapp over ALLE spørsmålene vi lurer på slik at jeg ikke glemmer/utelater noe. (vanskelige kunder vi[:D]), og notere under samtalen slik at ikke alt er glemt når jeg kommer hjem. Er nemlig flink til det[&:]

Håper ihverfall han har tid til en grundig undersøkelse, både mannens sperm og meg. Og at han tar seg tid til å høre hele forhistorien vår. Orker ikke sånt stress som er på offentlig. Vi betaler såpass at jeg håper de virkelig tar seg tid.
Men det må de vel, får å finne den riktige behandlingsmetoden for oss...

Blir så spennede!!! Masse sommerfugler i magen allerede

TENK HVIS DET ER VÅR TUR NÅ!

Da har nedtellingen begynt ser jeg, håper inderlig at de har god tid til dere slik at vår alles Kate for stilt alle sine spørsmål, regner med at det ikke er lite[8D] Men det var jo flott da at tr dukket opp før du hadde renet med, tenk om du kan starte på denne syklusen da, bare dere rekker å få tak i sprayen da for nedregulering, det hadde gjort seg det.

Nå fortjener du absolutt litt flaks vennen, skal krysse fingrene for at du kan starte opp med engang jeg[:)]

10 dager i dag til dere skal ha samtalen!!! Tenker sommerfuglene i magen blir flere og flere ettersom tida nærmer seg!
Høres forresten ut til å være en fryktelig slitsom dag for dere, er det virkelig enkleste vei å komme seg til Haugesund på? Huff, misunner dere ikke den der gitt.

Fant du på noe å gjøre på søndag? Har så lyst til å begynne med scrapping jeg også, har vært på kurs men får ikke rota meg til å printe ut bilder enda jeg fikk fotoprinter til bursdagen min så jeg skulle komme igang med det...[:-] Blir litt kort laging på meg da, men har vært labert en stund det også. Kun laga når jeg har fått bestilling på det, men regner med at det tar seg opp nå som høsten kommer og det blir innevær! Dessuten er det neimen ikke lenge til jul, så da må man jo ha ferdig julekorta!

Huff, nå plaprer jeg visst i vei i dagboka di... Regner med dere har nok av andre ting å tenke på framover enn julekort.. hehe

Ha en super tirsdag! Klem til deg fra meg[:)]

Back
Topp