Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Nesing
Skrev et langt innlegg til deg i går, men da klikket BV! Har litt datatrøbbel her for tiden (men har ikke virus på pc, nettopp tatt full sjekk igjen). Bare ny nettleser som knoter det til litt innimellom samt en BV-server som støtt og stadig er overbelastet [&:].
Vel, godt å lese om den fantastiske ferien dere har hatt! Så deilig å komme seg litt bort og oppleve noe helt annet innimellom. Det gjør godt for både kropp og sjel! Nettopp det dere trengte nå før det braker løs igjen med nye undersøkelser og nytt forsøk. Er så spent på deres vegne og ser frem til dere kanskje får noen flere svar og kan starte på ny frisk.
Ta godt vare på deg selv, snuppa! Bare å glede seg til mannen din er tilbake igjen og i mellomtiden får du jobbe litt og tjene ekstra penger. Det kommer alltid godt med! [;)]
Vi er glade i deg! [:)][:)]
Nå mangler det bare et lite kjærlighetsbarn, så blir lykken fullkommen. Eller prikken over Ien[:D] Håper virkelig vi en dag for oppleve det sammen altså, ikke noe kommer forann det! men det gjør vi nok! Om ikke ved prøverør, så i allefall ved adopsjon. Kanskje det er meningen at vi skal ta til oss et barn som leter etter akkurat oss?????? Vi får se[;)]
Ønsker dere iallefall alt mulig godt og håper virkelig at det klaffer for dere snart!! Tenk når dere kan juble høyt for et kjærlighetsbarn som er på vei! Det barnet er iallefall høyt, høyt ønsket og elsket lenge før det kommer til verden!!![:D][:D]ORIGINAL: tullemor79
Heisann!
Skjønner godt at du gleder til mannen din kommer hjem ja, godt når en har de rundt seg. Jobba med opplæring rundt i sør/øst-Norge en stund, og da ble det mye reising og mange netter på hotell. Klarte det ikke etterhvert jeg da, savnet ble for stort og jobben var ikke verdt det. Ære være de som klarer å ha så mye tid borte fra hverandre sier nå jeg!!! Man har godt av å savne hverandre da, for da vet man iallefall at man ikke tar hverandre for gitt!!![:D]
Har dere fått dato for den samtalen på Hausken? Mulig du har skrevet om det før her, men jeg husker ikke...Ønsker dere iallefall alt mulig godt og håper virkelig at det klaffer for dere snart!! Tenk når dere kan juble høyt for et kjærlighetsbarn som er på vei! Det barnet er iallefall høyt, høyt ønsket og elsket lenge før det kommer til verden!!![:D][:D]
Ble ganske overaska ja, rett og slett fordi svigers aldri har på noen måte vært hjelpsomme med slike ting før. De er verdens hyggeligste mennesker, men kjent for å være litt kjipe. Men der tok jeg visst grundig feil.