?Kates dagbok?

Tenkte å legge inn denne i dagboken min å...

Synes den er veldig fin, men er jo så trist å.

Det jeg ikke liker ved denne her er at jeg synes så innmari synd på meg selv når jeg har sett den. Må liksom gråte en skvett[:(][:(][:(] Men for all del, kan jo være deilig engang i blant det å da.
Men liker ikke synes synd på meg selv, jeg har det jo alle tiders til tross for barnløsheten...men jo, det er VONDT alikevel.

Her kommer linken ihverfall: (så får jeg se den når jeg får lysten til å gråte litt)

http://www.tearsandhope.com/emptyarms_video.html

Hvis flere av dere har noen fine videoer som omhandler infertilitet eller svangerskap osv...legg dem inn her da[:)]

Jeg venter og venter på mensen. Er visst en av de lange syklusene nå.
Dag 35, og kroppen og humøret er helt i ubalanse. Er så slitsomt når mensen ligger slik å "trykker" så lenge før den setter igang...men men den kommer nok. Det gjør den ALLTID.
Sist kom den på dag 26, så her kommer og går hun slik hun vil[8D]

igår var vi på ikea og handlet inn en del ting vi trengte. Jeg elsker Ikea, det ser nok dem fleste som kommer hjem til meg. Er nok kun selve hovedmøblene i stua som ikke er ikea. Ja og baderomsmøblene.
Men jeg er kjempe fornøyd jeg. Innbiller meg at enten elsker eller hater man ikea[8D]
Synes alt vi har er av god kvalitet også...Også er det litt billigere å skifte stil og møbler.
Ble ihverfall nye kontormøbler igår, noen nye bilder, lys og kjøkkenting.
Men har ikke hatt ork til å begynne å skru enda. Blir gal av den dumme tanta som ikke kan komme når hu skal...[:@] er en plage for hele kroppen.
Og så overfølsom da...var jo på gråten flere ganger på ikea igår pågrunn av dumme tullebagateller. Mannen ble en smule oppgitt ja[8D] Heldigivis har han tålmodighet med meg...

Ikveld skal jeg bare slappe av, med de nyannkomne kvisene mine på haka[8D], og det flotte humøret mitt!
Mannen er på guttekveld(rømmer huset når jeg er premenstruell ja), og jeg har huset for meg selv.
Da blir det et par filmer, smågodt (burde ikke ha men[&:]) og et varmt deilig boblebad
Så får den dumme tanta komme snart!

Ha en fin kveld alle sammen!

huff da hørtes ikke mye godt ut. håpe tr kommer snart da.

ikea ja, veldig glad i ikea vi også, var en tur der idag, trengte noe smp ting, vi pusser jo opp kjøkkenet, ikea kjøkken, veldig fornøyd med det, hadde det føre vi flytta i hus også.

du får prøve å ha en fin helg da vennen.

ORIGINAL: hegemw

huff da hørtes ikke mye godt ut. håpe tr kommer snart da.

ikea ja, veldig glad i ikea vi også, var en tur der idag, trengte noe smp ting, vi pusser jo opp kjøkkenet, ikea kjøkken, veldig fornøyd med det, hadde det føre vi flytta i hus også.

du får prøve å ha en fin helg da vennen.

Ja mensen drøyer og drøyer den[&:] Men skal da ha en fin helg fordet[:)]
Vi har også ikea kjøkken, veldig fornøyde vi også. Synes overhode ikke det er dårlig kvalitet. Og så mange smarte løsninger[:)] Liker godt diverse kjøkken ting på ikea å.

får skrive litt idag å da....
Mannen og jeg har akkurat kommet hjem fra trening. (spinning) Tatt en deilig dusj, peelinng og en ansiktsmaske. (bare jeg altså[:D]) Og spist litt mat. Det var utrolig deilig! man føler seg så mye bedre med engang.
Nå ligger vi parat ut på sofaen med vær vår data, men med god samvittighet da[8D]
En skikkelig treningsøkt gjorde godt for humøret mitt å faktisk, det er mannen glad for[:D] Vært ganske slurvete med trening i sommer, men er godt å være igang igjen.
Har faktisk søkt på en instruktør jobb på spenst her jeg bor. Hadde vært gøy å hatt noen timer engang iblant. Trengte både til spinning, bodypump og step. Så vi får se hva som skjer.
Har en litt misstanke om at jeg kanskje får starte opp siden mannen min har noen timer der som personlig trener. Da kjenner dem jo litt til meg, og mannen kan legge inn et godt ord for meg[:)]
Har vært klar over en stund nå om at jeg kan søke der, og muligens få starte opp...men har liksom ikke hatt lyst nok før nå. Men veit jo ingenting enda da. Men må jo på en del kurs først da.

Ellers skal jeg ringe til Hausken til mandag! Planen nå er å starte opp på neste mens som kommer. Ikke den som er rett rundt hjørnet nå (som burde vært her på lengst[&:]), men neste. Da vil jeg begynne på spray rundt oktober da. Hvis ikke Hausken mener noe annet da...vil jo bli ferdig med en del undersøkelser først. Blant annet hysteroskopi. Men før jul SKAL jeg ha blitt ferdig med et forsøk. Og forhåpentligvis blitt gravid

så spennende med forsøk om ikke så lenge.
ja føre jul er du nok gravid :))) det har vi alle bestemt for deg nå

deilig med spinning ja, leeeenge sia jeg har spinna nå gitt, gikk over til kun apparater jeg.

Da kom mensen på dag 38[8D] Hender den gjør sånn enggang iblant[&:]

Da er det bare å vente på neste mens, og da begynne å telle ned til å begynne på nesespray.
Håper jeg....hvis ikke Hausken har andre planer.

Ellers er det dritt vær idag, mannen er på treningssenteret å jobber litt. Jeg kjeder meg!
Lurer på om jeg skal bake noe[8|] Eller scrappe litt?
Blir som regel til at jeg blir sittenes forann dataen[8D] Men nå tror jeg at jeg får gjøre noe fornuftig snart

Hei på deg Kate[:)]

Så godt at du snart er i gong. Du er nok gravid til jul vettu[:)][:)] Blir ein spennande haust dette[;)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Hei på deg Kate[:)]

Så godt at du snart er i gong. Du er nok gravid til jul vettu[:)][:)] Blir ein spennande haust dette[;)]

Ja jeg er gravid FØR jul ja

Gru/gleder meg til å starte opp igjen, er litt realist i meg å vettu...men jeg er gravid før jul altå[:D]

godt at tr har dukket opp, da er det bare en tr igjen så kan du starte, blir så spennende å følge deg

ORIGINAL: Apple

Klart du skal være gravid før jul!!! [:)][:)][:)]

Ikke lenge til dere skal på ferie nå. Det blir sikkert deilig! [:)]

7 dager igjen til ferie nå ja, vi gleder oss masse! Skal samle opp masse energi og pleie forholdet sånn at vi er klar for forsøk nummer fire[:)] Som denne gang må gi full klaff!

Wow 1 uke så reiser dere til den drømmestranda, skal se om jeg for skrevet litt om Sør Afrika til deg snart- jeg er litt treig for tiden, dit har vi lyst til å reise, men det er ikke riktige plasssen å ta med en liten en da, så må nok drøye med det endel år.

ORIGINAL: twinanne

Wow 1 uke så reiser dere til den drømmestranda, skal se om jeg for skrevet litt om Sør Afrika til deg snart- jeg er litt treig for tiden, dit har vi lyst til å reise, men det er ikke riktige plasssen å ta med en liten en da, så må nok drøye med det endel år.

Ja tiden har gått fort, nå er det bare 1 uek igjen til vi drar.
Når vi bestilte synes jeg det var sååå lenge til[:D]
Gleder meg til flere reiseskildringer om Afrika ja, ELSKER å reise, og høre om forskjellige steder[:)]
Ikke alltid like greit å ha med en liten baby på tur nei, greit å velge de barnevennlige alternativene da[;)]

Husker noen diskuterte en gang at det var billigere med forsøk i Danmark i forhold til Norge.
Har nå sammenlignet Ciconia i Århus (Danmark) og Klinikk Hausken i Haugesund. Det var 1000 kr billigere i Norge enn i Danmark for et forsøk. Da har jeg regnet de danske kronene over til Norske seff. For ser man på pris på nettsiden ser det jo billigere ut enn i Norge, men tror mange ikke tenker på at det er DANSKE kroner, ikke Norske.
Altså 1000 kr for et forsøk er jo ikke mye, men for oss kommer vi mye heldigere ut av det med å ta forsøk i Norge siden vi sparer rundt 4-5000 kr i reising også. Og rundt 6000 tusen spart er jo halvparten av medisin utgiftene det.
Altså dette er jo ikke HOVEDGRUNNEN til at vi velger Norge på DETTE kommende forsøket, for vi er heller opptatt av best resultat enn omkostninger. Men ville bare kommentere dette siden det ble diskutert for en stund tilbake om dette med priser.
Konklusjonene min er ihverfall at for oss lønner det seg med forsøk i Norge enn Danmark.

Har helt glemt å oppdatere om telefonsamtalen min til klinikk Hausken jeg....
Var jo OVERHODE ikke mulig å komme inn på en samtale nå i August da[&:] Måtte vente til langt ut i September, det betyr jo at jeg kanskje må utsette forsøket enda mer å, hadde jo tenkt til å rekke hysteroskopi også før start, men det kan jeg jo se langt etter. Det som er DUMT nå er at i November kan vi ikke ha uttak og innsetting siden mannen min er bortreist HELE måneden med jobb. Super vikig, han MÅ bare dra. Kjenner jeg ble litt stressa nå. Regner jeg meg fram nå med å starte opp på oktober mensen kommer jo alt dette opp i November...
er jo bare dumt å starte opp med forsøk hvis jeg ikke har fått tatt hysterioskopi først, det vil jeg ikke.
Trodde ikke det skulle være så lang ventetid på et privat sykehus[&:] Fem uker for å komme inn til en samtale????

Heisann! Takk for hyggelig hilsen i dagboka mi![:)]

Har lest hele dagboka di nå, og jeg er så imponert over at du klarer å holde motet oppe og samtidig sende gode og optimistiske tanker til andre prøvere!! Håper virkelig at det klaffer for dere snart, det har dere fortjent!!

Er så sinnsykt misunnelig på syden-turen deres, har så lyst til å ta en tur til syden et eller annet sted men sambo har ikke lyst. Han er ikke glad i varme og stranda, mens jeg synes det er helt nydelig med sol og varme og det å kunne gjøre akkurat det man vil når man vil. Bare ta ting som det kommer. Sambo sa han hadde hørt noe om at man kan dra på LandRover safari eller noe sånt på Kypros, så da kanskje jeg kan få han med meg dit!![:D] har så lyst til å ut og reise litt før vi får en liten en... nyte det å bare være oss to.

Stor klem til deg og store lykkeønskninger om at ting ordner seg for dere snart![:)]

ORIGINAL: tullemor79

Heisann! Takk for hyggelig hilsen i dagboka mi![:)]

Har lest hele dagboka di nå, og jeg er så imponert over at du klarer å holde motet oppe og samtidig sende gode og optimistiske tanker til andre prøvere!! Håper virkelig at det klaffer for dere snart, det har dere fortjent!!

Er så sinnsykt misunnelig på syden-turen deres, har så lyst til å ta en tur til syden et eller annet sted men sambo har ikke lyst. Han er ikke glad i varme og stranda, mens jeg synes det er helt nydelig med sol og varme og det å kunne gjøre akkurat det man vil når man vil. Bare ta ting som det kommer. Sambo sa han hadde hørt noe om at man kan dra på LandRover safari eller noe sånt på Kypros, så da kanskje jeg kan få han med meg dit!![:D] har så lyst til å ut og reise litt før vi får en liten en... nyte det å bare være oss to.

Stor klem til deg og store lykkeønskninger om at ting ordner seg for dere snart![:)]

Så koselig at du kom innom dagboken min og tittet/skrev[:)] Det setter jeg pris på.
Motet må man bare holde oppe, ellers er det ganske så håpløst. Hadde ikke brukt så mye penger på det her hvis ikke jeg har troa i behold...

Syden blir nydelig ja! Og nå er det ikke lenge igjen til vi drar. Nøyaktig 4 dager idag[:)]
Heldigvis er mannen min like glad i sol og varme som jeg, så sånn sett passer vi veldig bra sammen. Vi har som regel de samme ferieønskene, og krangler sjeldent om hva vi skal finne på når vi er i syden. Vi vil som regel begge to bare ligge å nyte solen, bade, spise god mat osv...hvis ikke det er noen helt spesielle utflukter som vi bare må på da. Er jo enkelte steder man ikke kan dra hjem før man har besøkt visse steder...

Vi har vært på Kypros, fint der...men vi lå jo bare på stranda da[:D]
Greit å bli ferdig med den største eventyr lysten FØR man får barn ja, når baran kommer er det jo ikke sikkert man har like mye penger til å reising, og ikke alle steder det egner seg med små barn. Bi har vært flinke til å reise den tiden vi har vært sammen. Men nå vil vi heller ha barn altså, enn mange feriereiser[;)]

Håper det lykkes for dere snart å[:)] Og ja, det SKAL lykkes for oss nå!!!!!!

Klemmer fra meg

Back
Topp