?Kates dagbok?

ORIGINAL: Nesing

Æsj, æsj, æsj [&:][:@][:'(]! Dette var kjedelig, vennen! Skjønner godt at du er både skuffet og litt stresset nå. Håper imidlertid det er nettopp disse månedene som gjør at spiren omsider sitter når dere kommer i gang etter hysteroskopien. Tenker enormt mye på deg og vet at du skal lykkes. Og det skal skje på første private forsøk. Ikke snakk om noe annet!

Tenk, seks dager til dere reiser på ferie! Det blir nok godt med noen dagers avkobling fra alt annet. Gleder meg til å lese referat i etterkant.

Store klemmer fra oss to [:)][:)]

4 dager til vi resier idag!!!! Lurte på om jeg skulle begynne å pakke litt idag, ihverfall begynne å gå over hva jeg skal ha med...er veldig flink til å ta med meg altfor mye! Får prøve å være flinkere til det denne gangen...

Så lang ventetid på en privat klinikk var litt skuffendes ja, spesielt hvis ikke vi kommer igang med forsøk på neste mens, for da må vi hoppe over oktober mensen også pga jobbingen til mannen min. Da blir det heller november mensen, bare den ikke kommer oppi julen. Da er vel klinikken stengt igjen.... Januar er jo altfor lenge å vente[&:]
Ble litt innvikla det her, men du skjønner vel hva jeg mener[:D]

De skulle ringe hvis det ble noe ledig før da, så håper fortsatt jeg kan komme inn litt før..

Hei igjen!

Jobber på flyplassen her i byen, ikke store saken så er ikke så mange reisemål foreløpig jeg får gode priser på. Håper det endrer seg etterhvert!!

Sambo kan gjerne ut å reise og sol og varme er greit så lenge han kan gjøre ting og ikke bare ligge på stranda hele dagen. Han klarer rett og slett ikke å slappe av da, blir bare rastløs og stressa og det er ikke så koselig. Har snakka litt om Egypt eller noe da, iallefall å komme seg vekk en liten stund...

God tur må dere iallefall ha, mens jeg skal være her hjemme og jobbe... nesten det samme det![;)] hehe

ORIGINAL: tullemor79

Hei igjen!

Jobber på flyplassen her i byen, ikke store saken så er ikke så mange reisemål foreløpig jeg får gode priser på. Håper det endrer seg etterhvert!!

Sambo kan gjerne ut å reise og sol og varme er greit så lenge han kan gjøre ting og ikke bare ligge på stranda hele dagen. Han klarer rett og slett ikke å slappe av da, blir bare rastløs og stressa og det er ikke så koselig. Har snakka litt om Egypt eller noe da, iallefall å komme seg vekk en liten stund...

God tur må dere iallefall ha, mens jeg skal være her hjemme og jobbe... nesten det samme det![;)] hehe

Må bare kommentere at vi synes Egypt er [:'(][:'(][:'(]
Kommer ALDRI til å sette mine ben der igjen.... utrolig slitsomme og frekke mennesker, og gikk med konstant diare i 14 dager...
Men smaken er jo forskjellig da, men var jo selvsagt en opplevelse å se pyramidene, kongenes dal og være på egyptisk museum[:)]
Er jo andre steder det er ting å gjøre utenom strandliv altså...men erfaringer må man jo gjøre selv, det vi synes er pyton synes andre igjen er topp.
Men måtte bare gi en kommentar på våre erfaringer angående Egypt, og vi sier STYR UNNA

Ha en fortsatt god kveld[:)]

3 DAGER IGJEN TIL VI REISER!

Så gøy at du snart reiser[:)][:)][:)] Trur kanskje eg e litt misunnelig..[8|] Hehe[;)] Tenke dåke får ein super tur!

ORIGINAL: vestlandsjento

Så gøy at du snart reiser[:)][:)][:)] Trur kanskje eg e litt misunnelig..[8|] Hehe[;)] Tenke dåke får ein super tur!

Takk for det[:D]

Idag har jeg virkelig vært flink altså...
(må bare skryte litt av meg selv)
Har bakt fire store deilige brød, vaske ned hele kjøkkenet. Det vil si inni skapene også. Ommøblert litt. Og støvsugt i hele huset.
Tatt inn litt forskjellige blomster fra hagen og pyntet på spisestuebordet og salongbordet.
Nå dufter det hortensia i hele huset[:)] Og noe andre greier jeg ikke aner hva heter[:D]
Elsker hagen vår, var noen veldig hageinteressete som bodde her før oss. Så det blomstrer noe nytt hele sommeren. Masse frukttrær har vi også. God gammeldags hage...litt av en plen å klippe da, men det er jobben til mannen. Min jobb er å luke litt når det trengs.

Ellers synes jeg det er blitt litt høst i luften. Er ganske kjølig i skyggen, spesielt på morgenen. Er jo litt deilig å da, nydelig når den friske høstluften kommer, og alle de nydelige fargene.

Har begynt å pakke litt smått også, har vasket og strøket en del sommerklær som er pakket ned i koffeten nå. Har også vært en tur på biblioteket og lånt meg noen bøker jeg må ha med for å lese på stranda/bassenget. Er avhengig av å ha noe å lese på når jeg er i syden.

Det skal bli nydelig med en forlengelse av sommeren, og ikke minst få pleid forholdet litt[:)] Kommer alltid nyforelska hjem fra tur[:D][:D][:D] mannen min jobber så mye at det er en ny giv for forholdet vårt å få være sammen 24 timer i døgnet i en hel uke[:)]

Det var dagen min så langt[;)]

Ikveld er vi bedt bort til et vennepar av oss som akkurat har fått en liten baby, blir nok ikke mere babysyk enn jeg alledere er da nei[8D]

Ha en fin kveld alle sammen[:)]

ORIGINAL: kate

Hei igjen!

Kommer ALDRI til å sette mine ben der igjen.... utrolig slitsomme og frekke mennesker, og gikk med konstant diare i 14 dager...
Men smaken er jo forskjellig da, men var jo selvsagt en opplevelse å se pyramidene, kongenes dal og være på egyptisk museum[:)]
Er jo andre steder det er ting å gjøre utenom strandliv altså...men erfaringer må man jo gjøre selv, det vi synes er pyton synes andre igjen er topp.
Men måtte bare gi en kommentar på våre erfaringer angående Egypt, og vi sier STYR UNNA

Har hørt litt av hvert om Egypt, så vi får se det litt an. Var vel bare det at det er sted det fortsatt er varmt uti oktober og som ikke er så sinnsykt langt å fly... om du har andre steder å anbefale sånn når høsten har satt inn for alvor, så er jeg veldig takknemlig for forslag!!![:D]

Du har forresten vært kjempe flink i dag!! Er skikkelig imponert! Klar for å bake litt jeg også, men har ikke plass til noe i fryseren så må få tømt den litt før jeg får frysi noe mer

Her er det fullfart med besøk av en racer på snart to år, og han har lagt sin elsk på sambo! Hehe, ganske artig for sambo stivner som regel helt når unger er i nærheten, men i dag har det faktisk gått veldig bra!!![:D] Er nok et bra farsemne det der ja

så flink du har vært :)
heldig som skal til syden ja, må være deilig å bare være dere 2 i en hel uke :) nyt det for snart blir du gravid :)

ha en kjempe fin tur og kos deg masse!!!!!!!!

ORIGINAL: hegemw

så flink du har vært :)
heldig som skal til syden ja, må være deilig å bare være dere 2 i en hel uke :) nyt det for snart blir du gravid :)

ha en kjempe fin tur og kos deg masse!!!!!!!!

Den setningen likte jeg hegemw, satser virkelig på det[:)]

Vi skal kose oss masse, ingen problem det!

ORIGINAL: kate

Hei igjen!

Har hørt litt av hvert om Egypt, så vi får se det litt an. Var vel bare det at det er sted det fortsatt er varmt uti oktober og som ikke er så sinnsykt langt å fly... om du har andre steder å anbefale sånn når høsten har satt inn for alvor, så er jeg veldig takknemlig for forslag!!![:D]

Du har forresten vært kjempe flink i dag!! Er skikkelig imponert! Klar for å bake litt jeg også, men har ikke plass til noe i fryseren så må få tømt den litt før jeg får frysi noe mer

Her er det fullfart med besøk av en racer på snart to år, og han har lagt sin elsk på sambo! Hehe, ganske artig for sambo stivner som regel helt når unger er i nærheten, men i dag har det faktisk gått veldig bra!!![:D] Er nok et bra farsemne det der ja

Har jo mange andre forslag ja, men det kommer jo helt ann på hvor mye penger man ønsker å bruke[;)]
Og hva slags ferie selvsagt. Jeg og mannen ligger jo som regel kun ved bassenget/stranden så mye mulig ikke vi er ute etter samm type ferie.
Mine favoritt plasser er Mexico, Brasil, Thailand...der er det noe for enhver smak.

Gøy med litt småbarns besøk[:)]  Får øvd seg litt da. Får virkelig sett hva slags tempo de småtrolla holder [:D]

Bra de mennene våre har gode utsikter til å bli gode fedre!

2 DAGER TIL VI REISER!

Tenk, i morgen skal dere ned til varmen og bare kose dere!!!!!!!![:D][:D][:D] Er nesten ikke misunnelig i det hele tatt... eller...
hehe, du får sole deg litt for meg og ta et bad eller to. Kanskje du kan drikke en paraplydrink eller noe for meg også?![;)] Eller så tar jeg gjerne imot en plass i kofferten[8D]

GOD TUR I MORGEN!

Hei snuppa!
Vil bare ønske dere en fantastisk ferie på Skiathos! Håper dere får slappet skikkelig av og bare nytt hverandre. Ta med litt brunfarge hjem til oss også da, trenger det sårt [;)]......

Gleder meg til å få referat!

Store god-ferie-klemmer fra oss [:)][:)]

Takk for det vennn[:)]

Kommer nok innom i løpt av uken for å skriv litt, og bli litt oppdatert over hva som skjer her inne...er nok internett på skiathos også[:D]

Brun skal jeg bli, og nok slik at du  kan få litt av meg når jeg kommr hjem[;)]

Ha en fin uke! Og gi Gust en klem fra meg

1 DAG TIL VI REISER!

Tenk, i morgen skal dere ned til varmen og bare kose dere!!!!!!!![:D][:D][:D] Er nesten ikke misunnelig i det hele tatt... eller...
hehe, du får sole deg litt for meg og ta et bad eller to. Kanskje du kan drikke en paraplydrink eller noe for meg også?![;)] Eller så tar jeg gjerne imot en plass i kofferten[8D]

GOD TUR I MORGEN!

Takk takk[:)]
Kofferten min er så full at du kan umulig få plass i den[:D][:D]
Skal ta en drink for deg også, eller kanskje et glass vin, er mer glad i det!
Vi gleder oss enormt mye, begynner å merke sommrfuglene i magen nå...

Gusten sender en stoooooooooooooor klem tilbake til tante og ønsker henne og mannen en strålende tur! [:)][:)]

Takk for det lille gust[:)]

Nå har jeg pakket ferdig, og hopper nå til køys for å få meg noen timer på ryggen før vi reiser.

Ha en fin uke vennen min!

ha en kjempe fin tur, tenk nå sitter du vel på flyet, heldiggris :)
gleder meg til å høre referat når du har kommet hjem

Nå har dere vel kosa dere noen dager på ferie, vil bare ønsker dere en god ferie videre!!

Koselig med hilsner mens jeg har vært borte jenter[:)]

Vi har hatt det helt topp! Været har vært nydelig hele uken. Nesten ikke en sky å se. Varmt ja, men ikke SÅ ille at det ikke var levlig. Deilig vann, og et utrolig fint sted.
Vi bodde på et koselig Hotell litt oppe i høyden (har jo lagt ut bilde av det før i dagboken min), men det var super bra der. Fantastisk utsikt fra rommet vårt. Et deilig svømmebasseng, hvor vi lå tilbakte mye tid. Lå som regel enten på stranden nedenfor hotellet eller ved bassenget på hotellet på dagen. Kvelden ruslet vi rundt å byen, koset oss med masse god mat, og "meze" (veit ikke helt hvordan det skrives). Nesten det samme som Tapas i mine øyne. Fikk helt dilla på gyros der nede å, veldig godt[:)] Ellers var det mye god lammeretter, og forskjellige skaldyr som sto på menyen. Vi er noen skikkelig mat monser begge to, så det er en STOR del av ferien vår og kose oss med nydelig mat og litt vin. Vi er jo kjempe glad i redzina (aner ikke hvordan det skrives heller), men det er jo vin laget på kvae. Litt spesiell smak, men nydelig drikk i varmen.
Masse koselige tavernaer og restauranter, og koselig små suvernr butikker. Ble ikke noe særlig handling da, var ikke akkurat det store shopping stedet. Men det var heller ikke hensikten med turen.
Ble kjent med noen andre norske par også som bodde på hotellet vårt. Var ute å spiste med dem et par dager også. Koselige folk, som vi mye mulig kommer til å ha litt kontakt med i framtiden. Hadde bil noen dager der nede også, så vi kjørte øye rundt et par dager, og kikket. Veldig fint der, spesielt på de stedene hvor det ikke var cella av turister. masse koselige badesteder som lå litt for seg selv. Tok også en båttur ut til Skopelos en dag, der var det veldig fint! Der ruslet vi rundt og kikket på typiske "greske motiver", og lå og slappet av på en kjempe nydelig strand med turkist vann[:)]

Vel vi er nå totalt avslappet, og har samlet opp masse krefter til høstens utfordringer. Og kommer hjem enda mer forelsket enn da vi dro, bare så synd at mannen måtte dra rett på en ukes jobb tur da vi kom hjem. Men det visste vi jo om da. Kan jo virkelig ikke klage, har jo hatt han for meg selv hele uken, pluss masse de siste ukene siden vi har hatt sommerferie begge to.

Litt ensomt på kveldene i uken som kommer, men da har jeg jo bv og slå ihjel tid på[:D]
Dagen idag har gått til husvask og klesvask. Og en lang og koselig tur med vofsen min.
Til fredag er det jobb igjen for min del. Da er det jobb fredag og lørdag. 10-18. Jobber på Cubus, så da er det litt av et stress der. Ikke en krem jobb for å si det sånn...jobber bare 50% da, så skal ikke klage...og er jo heldig sånn sett at jeg får bra med prosenter på klær og sminke.

Imorgen skal jeg på intervju på spenst angående instruktør, det blir spennende å høre hva de sier...Da får jeg kanskje rompa opp av denne sofaen igjen[8D]

Da har jeg fått oppdatert det siste som har skjedd i dagboken min!

Back
Topp