Koselig med hilsner mens jeg har vært borte jenter[:)]
Vi har hatt det helt topp! Været har vært nydelig hele uken. Nesten ikke en sky å se. Varmt ja, men ikke SÅ ille at det ikke var levlig. Deilig vann, og et utrolig fint sted.
Vi bodde på et koselig Hotell litt oppe i høyden (har jo lagt ut bilde av det før i dagboken min), men det var super bra der. Fantastisk utsikt fra rommet vårt. Et deilig svømmebasseng, hvor vi lå tilbakte mye tid. Lå som regel enten på stranden nedenfor hotellet eller ved bassenget på hotellet på dagen. Kvelden ruslet vi rundt å byen, koset oss med masse god mat, og "meze" (veit ikke helt hvordan det skrives). Nesten det samme som Tapas i mine øyne. Fikk helt dilla på gyros der nede å, veldig godt[:)] Ellers var det mye god lammeretter, og forskjellige skaldyr som sto på menyen. Vi er noen skikkelig mat monser begge to, så det er en STOR del av ferien vår og kose oss med nydelig mat og litt vin. Vi er jo kjempe glad i redzina (aner ikke hvordan det skrives heller), men det er jo vin laget på kvae. Litt spesiell smak, men nydelig drikk i varmen.
Masse koselige tavernaer og restauranter, og koselig små suvernr butikker. Ble ikke noe særlig handling da, var ikke akkurat det store shopping stedet. Men det var heller ikke hensikten med turen.
Ble kjent med noen andre norske par også som bodde på hotellet vårt. Var ute å spiste med dem et par dager også. Koselige folk, som vi mye mulig kommer til å ha litt kontakt med i framtiden. Hadde bil noen dager der nede også, så vi kjørte øye rundt et par dager, og kikket. Veldig fint der, spesielt på de stedene hvor det ikke var cella av turister. masse koselige badesteder som lå litt for seg selv. Tok også en båttur ut til Skopelos en dag, der var det veldig fint! Der ruslet vi rundt og kikket på typiske "greske motiver", og lå og slappet av på en kjempe nydelig strand med turkist vann[:)]
Vel vi er nå totalt avslappet, og har samlet opp masse krefter til høstens utfordringer. Og kommer hjem enda mer forelsket enn da vi dro

, bare så synd at mannen måtte dra rett på en ukes jobb tur da vi kom hjem. Men det visste vi jo om da. Kan jo virkelig ikke klage, har jo hatt han for meg selv hele uken, pluss masse de siste ukene siden vi har hatt sommerferie begge to.
Litt ensomt på kveldene i uken som kommer, men da har jeg jo bv og slå ihjel tid på[:D]
Dagen idag har gått til husvask og klesvask. Og en lang og koselig tur med vofsen min.
Til fredag er det jobb igjen for min del. Da er det jobb fredag og lørdag. 10-18. Jobber på Cubus, så da er det litt av et stress der. Ikke en krem jobb for å si det sånn...jobber bare 50% da, så skal ikke klage...og er jo heldig sånn sett at jeg får bra med prosenter på klær og sminke.
Imorgen skal jeg på intervju på spenst angående instruktør, det blir spennende å høre hva de sier...Da får jeg kanskje rompa opp av denne sofaen igjen[8D]
Da har jeg fått oppdatert det siste som har skjedd i dagboken min!