Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: kate
Ned 0,9 kg idag[:)]
Tilsammen 4,6 kg. Vedlig stolt av meg selv nå!
ORIGINAL: Angelicka24
Ned 0,9 kg idag[:)]
Tilsammen 4,6 kg. Vedlig stolt av meg selv nå!
Wow! Du har all grunn til å være stolt da ja[:D] Har lagt på meg 7 kilo de siste 7 månedene jeg - merkelig[8D] Hehe! Må nok inn og bla i dagboken din etter august og få litt tips til å spise sunt. Du er jo kjempeflink til å komme med tips kate!
ORIGINAL: twinanne
eh..du sa nyt sommeren...hm...hater dette altså, men min mann har vært på Harrytur og han handler ikke bare litt godt men i bøtter og spann. Sitter med en 2 kilo pose med smågodt i sofaen nå, ikke lett for meg å holde meg unna da[:(]
Så er hele inneboden fylt opp med brus, potetgull og godteri har jeg på følelsen av, hadde vært bedre han brkta penga på mat isteden synes jeg...men men...han for vel ha lov til å kose seg selv om jeg bør la vær[:'(]
ORIGINAL: twinanne
eh..du sa nyt sommeren...hm...hater dette altså, men min mann har vært på Harrytur og han handler ikke bare litt godt men i bøtter og spann. Sitter med en 2 kilo pose med smågodt i sofaen nå, ikke lett for meg å holde meg unna da[:(]
Så er hele inneboden fylt opp med brus, potetgull og godteri har jeg på følelsen av, hadde vært bedre han brkta penga på mat isteden synes jeg...men men...han for vel ha lov til å kose seg selv om jeg bør la vær[:'(]
Kjøp deg en kurv med jordbær og nyt den isteden[;)]