?Kates dagbok?

ORIGINAL: kate

Ned 0,9 kg idag[:)]
Tilsammen 4,6 kg. Vedlig stolt av meg selv nå!

Wow! Du har all grunn til å være stolt da ja[:D] Har lagt på meg 7 kilo de siste 7 månedene jeg - merkelig[8D] Hehe! Må nok inn og bla i dagboken din etter august og få litt tips til å spise sunt. Du er jo kjempeflink til å komme med tips kate!

ORIGINAL: hegemw

så flink du er, hmm kunne godt treng å gått ned noen få kilo selv.

Ja sleng deg på hegemw, det er aldri for sent[;)]

ORIGINAL: Angelicka24

Ned 0,9 kg idag[:)]
Tilsammen 4,6 kg. Vedlig stolt av meg selv nå!

Wow! Du har all grunn til å være stolt da ja[:D] Har lagt på meg 7 kilo de siste 7 månedene jeg - merkelig[8D] Hehe! Må nok inn og bla i dagboken din etter august og få litt tips til å spise sunt. Du er jo kjempeflink til å komme med tips kate!

Du er hjertlig velkommen når som helst[:)] Enten du bare skal heie, slanke deg eller leve sunnnere.

Hva spiser dere i varmen jenter? Merker at matlysten daler ned i dette varme finværet...har mest lyst på is. Men det er jo fy fy, ihverfall i store mengder...
Har fått dilla på fun light med green tee. Den er god i varmen, med masse isbiter.
Men problemet mitt er middag, har liksom ikke lyst på noe for tiden. Vi er blitt litt lei skalldyr og grilling her i huset. (vi har jo byttet på dette nesten vær dag den siste tiden).
Noen forslag til god og lett sommermat????

Kate her unner jeg meg it vaniljeis - men da sammen med banan eller opphakket annen frukt enten det er eple, melon eler annet. Da blir det jo ikke så mye is.

Ellers så er jeg fortsatt glad i yougut isen min, oppskriften har jeg skrevet i dagboken her tidligere.

M¨å vel si at det ikke blr helt slanking hekle tiden her ettersom jeg er ute blandt folk og da kan jeg jo ikke ha mn egen meny når jeg er borte[8D]Men jeg prøver å bruke hodet fordet og evnt. ikke ta så mye eller ta det som er sunnest. Men når jeg e ute å spiser så tar jeg det jeg har lyst på.....spiste nachos på en restaurang på brygga idag i det herlige været, sammens med Ivara...OK hun spiste jo sundt da for hun er jo vegetarianer[8D]
Hun var i Tønsberg en tur så da passet hun på gi meg besjed koslig det[:)]

Ned 600 g idag[:)] da er det over fem kg tilsammen. JIPPI! Jeg merker det vledig godt på klærna, og det er bare en helt nydelig følelse. Sommerbuksene fra ifjord strammer ikke like mye lenger.

Hvordan har det gått med dere andre jenter? Har dere med dere hodet i sommervarmen?

Æsj, så kjedelig[:'(] Men husk å ikke ødelegge de kilonene du hittils har gått ned da, det ville vært kjedelig...
Jeg tenker slik at hvis jeg vil ha et glass vin, da må jeg gå en halvtime. Vil jeg ha en is, da må jeg gå en halvtime osv...Da kan man med god samvittighet nyte vin og noe godt.
Og gå tur kan man jo gjøre overalt. Bare et lite tips[;)]

ORIGINAL: snuppis!

Her er det varmt hele døgnet og det umulig å gå turer når det er så varmt. Men jeg svømmer noen lengder i svømmebassenget, så det hjelper [:)]

svømming er jo super trening[:)] Stå på snuppis

Hvordan gikk det med veiingen idag jenter?

Jeg stod stille idag[&o] Men har nok kanskje skeiet litt for mye ut, så noe annet var nok ikke å forvente...
Denne uken er det full skjerpings igjen. Neste uke skal jeg få gode resultater igjen.

Lykke til med ny uke jenter[:)] 

Uff da, du får hente deg inn igjen når du kommer hjem...
Men ikke kom å klag hvis vekta går opp[;)]

Er det egentlig noen igjen i "vektklubben" min, eller har alle tatt sommerferie?

He he..har nok tatt litt ferie her....men fortsetter til høsten med de siste kiloene, så da prøver jeg å holde meg der jeg er nå slik at jeg ikke lir så slapp når min mann har ferie...trenger energi til lillegutt også, lille Tarzan som jeg kaller rakkerungen for tiden[8D]

Så til høsten er det 3-5 kilo jeg vil ta av[;)] DVS starter opp når min mann blir operert den 19. august......da må han leve på enkel mat, så da slår jeg 2 fluer i en smekk + at vi kan delvis spise litt al av middagene til Rakkerungen også.
Min mann skal ta mandlene og bør helst ha babymat med andre ord for å si det på en måte[8D]

Jeg blir nok også med utover høsten kan jeg tenke meg[8D]

Så flott at flere skal i gang nærmere høsten[:)]
Da blir vi en god gjeng som kan holde sammen[;)]

Fortsatt god sommer jenter, nyt sommeren mens den er her[:)]

eh..du sa nyt sommeren...hm...hater dette altså, men min mann har vært på Harrytur og han handler ikke bare litt godt men i bøtter og spann. Sitter med en 2 kilo pose med smågodt i sofaen nå, ikke lett for meg å holde meg unna da[:(]

Så er hele inneboden fylt opp med brus, potetgull og godteri har jeg på følelsen av, hadde vært bedre han brkta penga på mat isteden synes jeg...men men...han for vel ha lov til å kose seg selv om jeg bør la vær[:'(]

ORIGINAL: twinanne

eh..du sa nyt sommeren...hm...hater dette altså, men min mann har vært på Harrytur og han handler ikke bare litt godt men i bøtter og spann. Sitter med en 2 kilo pose med smågodt i sofaen nå, ikke lett for meg å holde meg unna da[:(]

Så er hele inneboden fylt opp med brus, potetgull og godteri har jeg på følelsen av, hadde vært bedre han brkta penga på mat isteden synes jeg...men men...han for vel ha lov til å kose seg selv om jeg bør la vær[:'(]

Kjøp deg en kurv med jordbær og nyt den isteden[;)]

ORIGINAL: twinanne

Kjøp deg en kurv med jordbær og nyt den isteden[;)]

He he..for satse på grønsaker og dipp i morgen og frukt istdenfor...så fo jeg ha mitt lille lager mens han har boden full av usunne ting. Problemet er nok at jeg ikke for ha det i fred[8D]

Hei jenter [:D] Syns dere har vært kjempe flinke jeg. [;)] Her har det vært litt dårlig innsats i sommer [:'(] Fy meg! 3 kilo ned og 3 kilo opp igjen [:(] Jaja.. jeg kommer sterkere tilbake.

Håper det går bedre med dere andre. Dere har en vilje av stål syns jeg altså [;)]

Er slankegjengen snart klare til å starte opp igjen?
Og er det noen nye som ønsker å henge seg på?

Kom igjen jenter!!! Hvem er med?

Back
Topp