Kan jeg stole på han?

ORIGINAL: Reinlykke

ORIGINAL: Amorosa

ORIGINAL: HanneL*

Jeg forsøkte å ringe henne i går, men fikk ikke svar. Vet ikke om det betyr at hun ikke vil snakke med meg,men har ikke tenkt å gi med med det. Prøver igjen.
Inntil jeg vet noe mer,har jeg ikke direkte beskyldt sambo for noe, men kan vel si at det er et litt anstrengt forhold mellom oss akkurat nå.Håper å finne ut av det snarest mulig, dette gjør meg jo helt gal!!!

Kossen gikk det?

Prøv å ringe henne fra hans mobil!!

Hvorfor ikke bare bli ferdig med det og RINGE henne med en eneste gang fra hans mobil, eller be han ringe henne sammen med deg. Hva er det å lure på liksom? [8D]
Om du har klart å finne deg en drittsekk, er det vel best å finne ut av det snarest[;)]

Dette kan jo bare du ta stilling til!

Men hvem stoler du mest på? Mannen din eller noen du ikke kjenner? Har mannen din gitt deg grunn til å tvile på han tidligere? Hvem er denne personen som skriver dette? Hva vil personen oppnå?

Som andre sier så ville mannen blitt forbanna og virkelig prøvd å finne ut av hvem som vil ødelegge!!

Hadde det vært omvendt, ville ikke du ringt den personen og virkelig latt han få høre det? Da har du jo tross alt ikke noe å skjule[8|]

ORIGINAL: Annicken

hva m å be han ringe henne fra din mobil, med høytaleren på?

Det der har jeg ingen tro på at løser noe særlig. En avslørt mann, vil fint kunne spille skuespill over tlf, samme hva hun sier under samtalen.

Jeg har ingen tro på at en dame som ikke kjenner han skulle ha noen interesse av å sende deg meldinger om at de har vært sammen. Har hun vært avstandsforelsket, kjenner hun ingen detaljer om noen ting.

Har du hørt noe mer?

Dytt

Har ringte henne et par ganger,men fremdeles ingen svar.Begynner virkelig å lure her. Har lagt igjen beskjed der jeg ber hun ringe meg,så jeg bare venter på tlf.
Sambo irriterer seg over dette, mener dette bare er oppspinn og sier vi ikke skal bry oss. Greier ikke helt det jeg da...

hva feks om de har hatt noe ¨på gang før?...kan hende at han har angret på det,og ikke vil ha noe med henne å gjøre..

hadde du godtatt det? allikevel...eller gått din vei?

Har ringte henne et par ganger,men fremdeles ingen svar.Begynner virkelig å lure her. Har lagt igjen beskjed der jeg ber hun ringe meg,så jeg bare venter på tlf.
Sambo irriterer seg over dette, mener dette bare er oppspinn og sier vi ikke skal bry oss. Greier ikke helt det jeg da...

hvis dere har tele2 så kan du logge inn på minside og se tlf-logg for 3mnd tilbake... da kan du bla deg igjennom å se om han har ringt det nr....

Jeg håper virkelig du finner utav det, og håper det bare er ei som er ute etter å ødlegge for dere..

Men alikevel så synes jeg det er litt rart at han ikke bryr seg om å finne ut hvem denne personen er, for din del liksom...

ORIGINAL: *Aulile*

hvis dere har tele2 så kan du logge inn på minside og se tlf-logg for 3mnd tilbake... da kan du bla deg igjennom å se om han har ringt det nr....

Chess også :P

sente deg en pm jeg heller :P syntes det ble så mye her så vil jeg ikke legge ut til alle om mine meninger her :P tror jeg ville fått mye negativ tilbakemelding :P

Så lenge du har konfrontert han med dette så har han vel varslet henne da og bedt henne ligge unna deg..slik at hu ikke tar tlf. At han sier dere bare skal drite i det osv er det største tegnet på at alt er sant spør du meg....

Jeg hadde nok ikke klart å legge det fra meg før det var helt oppklart. Hadde sambo bare blåst det bort, og ikke ville gjort noe med det hadde jeg hvertfall ikke latt det være. En som blir beskyldt for sånt uten at det er sant, ville gjort alt i sin makt for å bevise det motsatte. Tror nå jeg i allefall... Håper du finner ut av dette, og at det bare er tull.

Sånn som situasjonen er nå, er den ikke til å holde ut for min del,så jeg må bare komme til bunns i dette og ta det videre derfra. Så håper jeg at kjæresten min er den jeg tror han er!

Du kan jo ikke gi deg med det der! Det er uansett HAN du bør konfrontere! Er han menneskelig og ikke har gjort noe galt, HJELPER han deg i å komme til bunns i denne saken...

ORIGINAL: babymagen90

Jeg håper virkelig du finner utav det, og håper det bare er ei som er ute etter å ødlegge for dere..

Men alikevel så synes jeg det er litt rart at han ikke bryr seg om å finne ut hvem denne personen er, for din del liksom...

Da har jeg fått en bekreftelse...Men ikke den jeg håpet på...

ånei, håpet virkelig det skulle løse seg for deg

Back
Topp