Kan jeg stole på han?

ORIGINAL: HanneL*

Jo da, han kom hjem etter at han hadde vært ute med noen kompiser,så innrømmet han alt. Han sa han hadde tenkt å si det en stund,men aldri funnet den rette anledningen.Finnes det noen "rett" anledning til å si noe sånt??? Selv om jeg er såret og helt på bunnen nå,så vet jeg iallefall..

huffda [&:] idiot!

ORIGINAL: sorciere_

Sender deg ein stooor klem! Dette må vere jævlig for deg 

[:(]
uff.... sender over en klem jeg og... hadde håpet om at det ikke var noe.....

det virker som du har guts, så dette greier du nok skal du se! hva enn du bestemmer deg for! lykke til og mange klemmer

Forbanna mannfolk [&:]
Gir deg en stor klem og sier at jeg dessverre vet akkurat hvordan du har det [:o]

Men hvordan var egentlig den meldinga du fikk av henne, som fikk deg til å tvile?? Sorry at jeg spør, men ble nysgjerrig..

varme klemmer til deg! [:)]

og et hardt spark i balla til han [:@]

ORIGINAL: fruktbar

Forbanna mannfolk [&:]
Gir deg en stor klem og sier at jeg dessverre vet akkurat hvordan du har det [:o]

Men hvordan var egentlig den meldinga du fikk av henne, som fikk deg til å tvile?? Sorry at jeg spør, men ble nysgjerrig..

Uffda.. Sender deg en stor klem jeg! Hvorfor må det være så vanlig med utroskap?! [:(] [:@] Jeg blir så sint! Det burde seriøst vært en offentlig svarteliste på sånnt, slik at ingen gjør samme tabben og blir sammen med en som er utro! (Ikke ta det siste så ALT for seriøst da.. vil ikke starte en diskusjon rundt det)

ORIGINAL: Baby~K~

varme klemmer til deg! [:)]

og et hardt spark i balla til han [:@]

Nå er du for snill... hadde klippet av han hele greiene slik han ikke kunne såre noen mer [:@]

Det hadde tydeligvis pågått en stund... Hva som skjer videre vet jeg ikke enda.
Noen som har vært der og vil dele sin erfaring??
Fatter ikke hva som får noen til å gjøre sånt..Blir så sint og oppgitt!!

Huff, så trist!

Det verste er jo at han nektet å innrømme det og ljugde deg rett opp i trynet når du spurte han om meldingene....[>:]

Jeg har ikke opplevd noe så fælt som du har nå nei.

Sender deg en styrkeklem![:)]

Du bør bruke tid til å tenke over dette her.. med mindre du allerede har bestemt deg for å dra da.. Du bør tenke over om du noen sinne kommer til å stole på han igjen, hvis ikke så kommer du nok ikke til å få det godt om du velger å tilgi han og gi han en ny sjangs..

Nei har ikke bestemt meg for noe ennå, må tenke godt over dette. Men jeg er jo skeptisk til om jeg kan stole på han igjen...

ORIGINAL: Helene Burugle

Huff, så trist!

Det verste er jo at han nektet å innrømme det og ljugde deg rett opp i trynet når du spurte han om meldingene....[>:]

Jeg har ikke opplevd noe så fælt som du har nå nei.

Sender deg en styrkeklem![:)]

Signerer alt! Hadde håpet at han ville vise seg som en real type [:(]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Men har han vist noe anger da..?
Er han ydmyk og vil beholde deg..?

Sign, dette er jo to ganske relevante spørsmål du burde ta med i vurderingen om du bør bli eller ikke.. Hvis han ikke virker så lei seg, så vil jeg nesten anbefale deg til å tenke tankene om å forlate. Da vil du nok ikke kunne stole på han 100% igjen, for hvis han kan gjøre noe slikt over ganske lang tid, og ikke vise anger - så blir han nok å gjøre det flere ganger ja. [:'(]

Huff.... Håper det går bra med deg!

huff, det er jo bare jævli egoistisk gjort... skjønner meg virkelig ikke på folk som er utro. det er det mest ondskapsfulle jeg vet om når det kommer til forhold. Hvis du bestemmer deg for å fortsette forholdet, så er du nødt til å legge det bak deg. og det er lettere sagt enn gjort. Du må jobbe mye med deg selv, for hver gang han skal ut uten deg i fremtiden, da må du stole på han. Håper dere får snakket ut om det.
Syns synd i deg, får helt vondt i meg. [:'(]

Han har sagt han angrer,og det tror jeg han på. Men da fatter jeg ikke hvorfor han har holdt på sånn...
Han vil beholde både meg og gutten vår,og jeg vil jo egentlig ha han også.Men er så usikker på om jeg kan ha full tillit til han igjen.Uten det,vet jeg ikke om jeg kan leve sammen med han...

Hvis du skal leve videre med ham, er du nødt til å tilgi ham, og da mener jeg helt og fullstendig. For ellers vil dine sure kommentarer, sjalusi, mistanker etc etc ta knekken på dere over tid. Du må tilgi og glemme som om det aldri har skjedd, ellers går det ikke. Spør deg selv bare om du virkelig vil det, og om du virkelig er i stand til det.

Back
Topp