Kan jeg stole på han?

ORIGINAL: MiniSatan

Hvis du skal leve videre med ham, er du nødt til å tilgi ham, og da mener jeg helt og fullstendig. For ellers vil dine sure kommentarer, sjalusi, mistanker etc etc ta knekken på dere over tid. Du må tilgi og glemme som om det aldri har skjedd, ellers går det ikke. Spør deg selv bare om du virkelig vil det, og om du virkelig er i stand til det.

Sign .. [&o] [:)]

Vet ikke om jeg kan tilgi han,selv om det er det jeg vil.Men å glemme at dette har skjedd,kan jeg nok ikke. Om jeg velger å bli,er jeg vel redd for at dette alltid vil henge mellom oss...Vanskelig dette.

hadde ikke giddet bryderiet!!

Nei, tenker litt sånn jeg også,gjorde iallefall det før.Men litt annerledes når man er midt oppe i det selv...

ORIGINAL: Kattekvinnen

Om du burde tro på han kommer vel litt an på hvilke meldinger du har fått, hvem dem er fra og hva der står. Tenker jaffal jeg...

Sign!!

ORIGINAL: HanneL*

Så det er bare å gå??
i din situasjon,ja...
det er jo utroskap! jeg hadde ikke kunne stole på han igjen iallefall,desverre

Jeg hadde nok reist på dagen hadde jeg vært deg - desverre!
JEG trur at dersom du hadde valgt å tilgi han og fortsatt skulle vært sammen med han hadde du ALDRI klart å legge det fra deg, og jeg trur du hele tiden hadde vært misstenksom og misstenkt noe.

Ei venninne av meg hadde det nemlig sånn. Kjæresten hadde vært utro, men hun "tilgav" han og fortsatte å være sammen.
MEN hun tilgav han jo egentlig ikke, fordi hun tenkte jo hele tiden på det, og hver gang han gikk ut døra var hun livredd og misstenkte at han fortsatt drev på... Så ja - det er min mening!

MEN det er jo du som kjenner han, og du som har magefølelsen! [:)]
Ønsker deg iallefall lykke til uansett hva du velger, og sender deg en god klem!

ORIGINAL: MiniSatan

Hvis du skal leve videre med ham, er du nødt til å tilgi ham, og da mener jeg helt og fullstendig. For ellers vil dine sure kommentarer, sjalusi, mistanker etc etc ta knekken på dere over tid. Du må tilgi og glemme som om det aldri har skjedd, ellers går det ikke. Spør deg selv bare om du virkelig vil det, og om du virkelig er i stand til det.

Signerer denne!

Har opplevd utroskap på nærthold (men ikke i eget forhold) før hun klarte å glemme slet de veldig..
Men med tid og stund gikk ting seg sakte men sikkert til..

Er jo ikke det at man skal glemme opå dagen,tillit må bygges opp over tid igjen..
Men med tiden så må man glemme..
Det ER mulig,det har jeg sett!
Men da må han bevise for deg hvem han vil ha å virkelig gi deg grunn til å stole på han og tid til å tilgi han!

Masse lykke til med å bestemme deg for hva du vil!
Forstår utrolig godt at dette er vanskelig for deg!

*stor klem*

Han har jo sveket deg på det groveste!! om han er så glad i deg og barnet hadde han ikke gjort dette her iallefall!!
Snakk om å ydmyke partneren sin på det groveste!
Hadde ALDRI tilgitt han! det samme skjedde med meg og jeg gikk på dagen! Hadde barn vi og,

Hadde nok ikke stolt på han med noe som helst etter noe slikt!

jeg klarte ikke å glemme det..
tror ikke det er mulig i det hele tatt..
vi var i samlivsterapi, og jeg prøvde, men det funka ikke..
nå lever jeg livet som alenemor.
men har det såå mye bedre enn å gå rundt å lure, bli irritert når han får meldinger, skeptisk når han gjemmer tlf osv osv..
man har det så mye bedre uten sånt.

ORIGINAL: HanneL*

Men er det virkelig mulig å glemme noe sånt?? Vet ikke om jeg kan det.

Jeg tror det er ytterst få som klarer å glemme noe sånt. Det er jo ikke snakk om ei tilfeldig dame han ble med hjem en gang, mannen har jo hatt et forhold på si!
Jeg kunne tilgitt en kjæreste om han hadde hatt et one night stand, men om han hadde holdt på over lenger tid - så sier det ganske mye om hvordan følelsene hans for meg hadde vært. Man klarer ikke å holde på slik over lang tid dersom man elsker et annet menneske, det tror jeg rett og slett er fysisk umulig.

Veldig mye fornuftig som blir sagt her, det skal dere ha jenter!
Kanskje jeg bare bør dra, for å glemme det han har gjort,tror jeg er umulig rett og slett...

ORIGINAL: velonita

jeg klarte ikke å glemme det..
tror ikke det er mulig i det hele tatt..
vi var i samlivsterapi, og jeg prøvde, men det funka ikke..
nå lever jeg livet som alenemor.
men har det såå mye bedre enn å gå rundt å lure, bli irritert når han får meldinger, skeptisk når han gjemmer tlf osv osv..
man har det så mye bedre uten sånt.

Blåøyd: Hvorfor er dere fortsatt sammen da? Det er jo ingen som skal ha det så vondt!

er i forhold med en som har vært utro. jeg kommer aldri til å glemme hva som har skjedd, men å tilgi tar tid, og det er jeg villig til å gi, såpass betyr dette for meg. men tro meg, er vanskelig å komme seg gjennom det. jeg tror ikke han er utro hver gang han fyker ut døra, men en gang iblant gnager det litt. håper det vil gå over, får bare se.

du må jo finne ut hva som er riktig for deg! ingenting som er rett eller galt når det kommer til følelser. kanskje det vil passe bra med litt tid fra hverandre? se hva du føler med litt avstand!

lykke til, håper dette løser seg for deg, sender deg gode tanker!

jeg hadde ikke klart å være med en som har vært utro..
har vært borti noe AV DET samme... jeg gjordet det slutt, jeg klarer ikke å glemme sånne ting.
men du må selvfølgelig tenke nøye gjennom hva du vil...
utroskap er noe som ofte kommer til å bli et emne når man krangler foreksempel.. jeg kjenner noen som har prøv å være sammen etter utroskap, han sa til hu at han aldri skulle gjøre det igjen nog ville bare være med henne og barna.. hva skjedde han fortsatte å være utro etter at det verste var over. de ble skilt etter 2 år...
men sier ikke at alle menn er like.. det er du som kjenner han .. du vet om han virkelig mener det eller ikke..
lykke til... masse klem til deg

..

Back
Topp