Kan jeg stole på han?

ORIGINAL: *Amalie mi*

Ja, har opplevd noe lignende opp til flere ganger, og det har alltid vært sant.

Samme her! Og det med å tilgi fører sjelden noe godt med seg. Ender bare i maaange krangler og sjalusi. Er vanskelig å glemme slike ting,og å kunne stole på personen igjen. Kan man ikke stole på den man er sammen med så er forholdet dødsdømt i utg.punktet mener nå jeg.

har du fått ringt?

ORIGINAL: HanneL*

Hun har skrevet litt av det som har pågått mellom de to, dessuten har hun kommet med opplysninger som tilsier at hun kjenner han.
Jeg har bare svart henne veldig kort,spurt om et par ting. Har sjekket nr hennes, men vet ikke hvem hun er. Må nok bare manne meg opp til å ringe henne.
Dersom dette hadde vært ei gal dame som vil ødelegge mellom meg og samboeren min,ville jeg trodd at han ville fortalt meg om henne før hun kontaktet meg. Nå nekter han for at han vet hvem dette er.

Nesten så jeg lurer på om vi har vært ut for samma dama! [8D] Men hun jeg var utfor viste seg at innbilte seg slike ting ovenfor flere par! [:D]
Sambo sletta all forbindelse med henne på msn, fb og mobil, etterpå fikk vi en melding fra henne om at hun hadde sjangs på flere i kompisgjengen hans! [;)] Jeje...
Har vært stilt fra henne siden.. [:)]

ORIGINAL: inamaria

har du fått ringt?

dytter en siste gang

Huff.
vært i samme båt som deg.
Bare at sambo va ikke seksuelt utro.
Han bare møtte ei venninne og hjalp ho med forskjellige ting.
Men sia han holdt det skjult for meg sia e ikke hæl det stygge tryne hennes så bei e ikke akkurat blid.

Ho ba han velge mellom meg som er kjæresten hans og ho som e venninna hans.
Han valgte meg.
E sa klart i fra at hvis han sku fortsett å ha kontakt med ho så gjor e det slutt. Førr e like ikke å få løgner servert.

Men etter at han klart å få opp øyan og sjå førr et forferdeli kvinnfolk ho e, så bei det en annen lyd i pipa.
Da ba han ho om å reis t en vess plass og at han kutta ALL kontakt med ho.

E tilga han dette, men tok lang tid før e stolte like mye på han igjen.
Måten e fant ut at han hadde kontakt me ho på va at e leste mld på tlf hans(veit man ikke ska les private brev/mld, men e måtte). Både de han skreiv t ho og ka ho skreiv tebak.

dytter

dytter

ORIGINAL: sas

dytter

ORIGINAL: Destiny85

ORIGINAL: sas

dytter

ORIGINAL: Sandradee*

ORIGINAL: trofast

opp [:D]

oppsideisi!!

ORIGINAL: Pontus

dytter

ORIGINAL: turtles

oppsideisi!!

Jeg forsøkte å ringe henne i går, men fikk ikke svar. Vet ikke om det betyr at hun ikke vil snakke med meg,men har ikke tenkt å gi med med det. Prøver igjen.
Inntil jeg vet noe mer,har jeg ikke direkte beskyldt sambo for noe, men kan vel si at det er et litt anstrengt forhold mellom oss akkurat nå.Håper å finne ut av det snarest mulig, dette gjør meg jo helt gal!!!

ORIGINAL: HanneL*

Jeg forsøkte å ringe henne i går, men fikk ikke svar. Vet ikke om det betyr at hun ikke vil snakke med meg,men har ikke tenkt å gi med med det. Prøver igjen.
Inntil jeg vet noe mer,har jeg ikke direkte beskyldt sambo for noe, men kan vel si at det er et litt anstrengt forhold mellom oss akkurat nå.Håper å finne ut av det snarest mulig, dette gjør meg jo helt gal!!!

Prøv å ringe henne fra hans mobil!!

Back
Topp