Kan jeg stole på han?

men er han interresert i å finne ut hvem denne dama er det.. hvis det er sånn at hun er fremmen for han.. hadde noen gjort det mot mannen min ville han ringt vedkommene med en gang å spurt hva i h.. er det som foregår.. jeg ville ringt.. hadde ikke nølt.. er enig med de sin skriver at det kan være ei som ikke takler at han evt har avvist hun.. har vært der selv, ikke helt det samme men ikke lagt i fra[:@]

Jeg har hatt noen nær meg med dette problemet (der han faktisk hadde vært utro!)

Så jeg ville sjekka det opp litt mer!
Men også latt tvilen komme han til gode frem til du har skikkelig "bevis".

hva m å be han ringe henne fra din mobil, med høytaleren på?

ORIGINAL: Annicken

Jeg håper han er interresert i å oppklare detta sammen med deg?!?!?!

ORIGINAL: shorty86

Jeg håper han er interresert i å oppklare detta sammen med deg?!?!?!

akkuart det jeg og mener. for om han begynner å skylde på deg , og si at d er dårlig å ikke tro han og bla bla om du ber han løse dette her sammen m deg så virker d ganske mistenksomt

hadde d vært meg som hadde vært i hans situasjon, hadde jeg blirtt super forbanna på den personen som prøvde å ødlegge for meg

ORIGINAL: lykkeligemeg

dette her hadde jeg gått etter i sømmene faktisk. hvis ikke han er villig til å hjelpe til da.

men hvis han ikke vil hjelpe til hadde jeg blitt mistenksom med en gang.. han sier at du og barnet deres betyr alt.. ja da burde han gjøre alt for at det ikke skal rakkne og la ei møkka kjærring ødelege for dere.. han risikerer jo å kanskje miste dere hvis du mister tillitten til han...[>:]

Om du har misstanker og dårlige mage følelser så følg dem[;)] Jeg gjorde det i et par år og hadde rett..til slutt.

jeg må bagesi at jeg føler med deg og at jeg er enig med de andre som sier at du burde sjekke det ut litt. Er jo ganske mistenksomt når hun kommer med opplysninger som hun har gjort.

Jeg ville også omgitt meg med mye gode venninder/venner og god familie om dagen i tilfelle du har en tøff tid i møte.

Lykke til! Kanskje er det bare en absurd situasjon som mannen ikke har noe skyld for[:)]

slå nr hennes på hans mob, se om nr er lagret?[8|]

Signere

Jeg må nok bare ringe henne. Får jeg ikke klarhet i dette, tror jeg ikke jeg kan stole på kjæresten min.
Men er nok redd for å få vite noe jeg ikke vil. Håper dette bare en en misforståelse av et eller annet slag. Vet ikke om jeg kan tilgi om dette stemmer.
Noen som har tilgitt en utro kjæreste her?

ORIGINAL: HanneL*

Jeg må nok bare ringe henne. Får jeg ikke klarhet i dette, tror jeg ikke jeg kan stole på kjæresten min.
Men er nok redd for å få vite noe jeg ikke vil. Håper dette bare en en misforståelse av et eller annet slag. Vet ikke om jeg kan tilgi om dette stemmer.
Noen som har tilgitt en utro kjæreste her?

er han utro så er det no bedre å få oppklaring i det..
stemmer det hun sier om at det har foregått lenge bak din rygg...ja da må du bare kvitte deg med drittsekken....
sånne mannfolk eller kvinnfolk for den sags skyld er ikke noe å samle på...de tenker først og fremst på seg....og har han gjort det en gang,så kommer det nok til å skje før eller siden igjen.

Ja jeg vil jo egentlig vite om dette stemmer eller ikke. Håper bare jeg kan stole på samboeren min.
Hører jo stadig om menn som holder på sånn, vil bare ikke tro det om min egen!

Du må jo bare finne ut av det... Jeg har opplevd samme ja. Men da var det ikke barn inni bildet heldigvis. Eksen min som jeg var sammen med fra jeg var 18-22 var notorisk utro. Han var ekspert på å lyve så det hørtes ekte ut, og jeg trodde faktisk at jeg hadde han rundt lillefingeren![&:] Han var jo både snill og søt mot meg, så jeg hadde aldri mistanke om noe slikt. Plutselig fikk han mystiske sms mens jeg lånte mobilen hans. Jeg ringte opp, og fikk høre at det var ei jente. Men hun ble redd når jeg ringte så hun visste tydeligvis hvem jeg var. Skjedde mye etter det som jeg ikke orker å skrive... Men for meg så var dette en livserfaring siden jeg var så ung.

Men han levde et dobbeltliv, og når jeg fikk høre hvor mye utro han hadde vært fikk jeg sjokk! Han hadde faktisk innledet flere forhold samtidig, og var ekspert på å skjule det. Han var fra en annen by enn meg, så han dro ofte til foreldrene sine i helgene uten at jeg ble med. Unnskyldningen var at han skulle jobbe i firmaet til faren sin, og da vill jo ikke jeg være med uansett. Orket ikke å henge med den gale mora hans, og det visste han...

Så det jeg vil fram til er at folk ikke alltid er som man tror. Men hvis han har vært utro, så bør han skjønne at du er i ferd med å finne det ut. Si at han bør si det til deg før du finner ut av det på annen måte. Han bør ha en forklaring på smsene. Og en god unnskyldning hvis han vil beholde deg og sønnen deres slik det er nå. Man må jo tenke på at det er barn inni bildet.

Nettopp det jeg lurer på også. Jeg er kanskje naiv,men tror ingen sier slike ting kun for å ødelegge. Men jeg må jo håpe!
Så nå manner jeg meg opp til å ringe henne. Hva gjør jeg dersom det er hun som snakker sant da? Går det an å tilgi kjæresten etter noe som dette? Vet rett og slett ikke om jeg er i stand til det. Noen som har vært i samme sted?

Spør henne når dette har skjedd, og se om du husker om han var hjemme, på jobb eller "ute". Var han hjemme da hun påstår at de var i lag så vet du at hun lyver. Er godt mulig hun bare vil ødelegge, men kan også være at dette er sant. Er det sant så må DU finne ut om du vil beholde han eller ikke. Er fare for at det kan gjenta seg, husk det. Men han kan jo også forandre seg og ikke gjøre det igjen, om det har skjedd... Ekkelt med slike mld [&:] Har ikke vært i helt samme situasjon, men har vært ei som prøvde å ødelegge for oss [&:]

ORIGINAL: carinasverden

jeg må bagesi at jeg føler med deg og at jeg er enig med de andre som sier at du burde sjekke det ut litt. Er jo ganske mistenksomt når hun kommer med opplysninger som hun har gjort.

Jeg ville også omgitt meg med mye gode venninder/venner og god familie om dagen i tilfelle du har en tøff tid i møte.

Lykke til! Kanskje er det bare en absurd situasjon som mannen ikke har noe skyld for[:)]

Jeg hadde ikke trodd på han, har hørt samme regla sikkert ti ganger, men spørs selvfølgelig fra hvem og hva det osv..

Back
Topp