Du må jo bare finne ut av det... Jeg har opplevd samme ja. Men da var det ikke barn inni bildet heldigvis. Eksen min som jeg var sammen med fra jeg var 18-22 var notorisk utro. Han var ekspert på å lyve så det hørtes ekte ut, og jeg trodde faktisk at jeg hadde han rundt lillefingeren![&:] Han var jo både snill og søt mot meg, så jeg hadde aldri mistanke om noe slikt. Plutselig fikk han mystiske sms mens jeg lånte mobilen hans. Jeg ringte opp, og fikk høre at det var ei jente. Men hun ble redd når jeg ringte så hun visste tydeligvis hvem jeg var. Skjedde mye etter det som jeg ikke orker å skrive... Men for meg så var dette en livserfaring siden jeg var så ung.
Men han levde et dobbeltliv, og når jeg fikk høre hvor mye utro han hadde vært fikk jeg sjokk! Han hadde faktisk innledet flere forhold samtidig, og var ekspert på å skjule det. Han var fra en annen by enn meg, så han dro ofte til foreldrene sine i helgene uten at jeg ble med. Unnskyldningen var at han skulle jobbe i firmaet til faren sin, og da vill jo ikke jeg være med uansett. Orket ikke å henge med den gale mora hans, og det visste han...
Så det jeg vil fram til er at folk ikke alltid er som man tror. Men hvis han har vært utro, så bør han skjønne at du er i ferd med å finne det ut. Si at han bør si det til deg før du finner ut av det på annen måte. Han bør ha en forklaring på smsene. Og en god unnskyldning hvis han vil beholde deg og sønnen deres slik det er nå. Man må jo tenke på at det er barn inni bildet.