Kan jeg stole på han?

Ja, har opplevd noe lignende opp til flere ganger, og det har alltid vært sant.

ORIGINAL: HanneL*

Jeg må nok bare ringe henne. Får jeg ikke klarhet i dette, tror jeg ikke jeg kan stole på kjæresten min.
Men er nok redd for å få vite noe jeg ikke vil. Håper dette bare en en misforståelse av et eller annet slag. Vet ikke om jeg kan tilgi om dette stemmer.
Noen som har tilgitt en utro kjæreste her?

Ja, mange ganger og det er noe av det dummeste man kan gjøre - etter min erfaring.

ORIGINAL: HanneL*

Nettopp det jeg lurer på også. Jeg er kanskje naiv,men tror ingen sier slike ting kun for å ødelegge. Men jeg må jo håpe!
Så nå manner jeg meg opp til å ringe henne. Hva gjør jeg dersom det er hun som snakker sant da? Går det an å tilgi kjæresten etter noe som dette? Vet rett og slett ikke om jeg er i stand til det. Noen som har vært i samme sted?

Du kan jo spørre henne om når de møttes sist også prøve huske hvor han befant seg da. Evt få høre hvor de skal treffes neste gang og møte opp der...

Hvordan gikk det? Fikk du snakka med henne?

ORIGINAL: mammatil2prinsesser

ORIGINAL: Machken

ORIGINAL: Jafseslafsaslappfis

ORIGINAL: Machken

Håper det er bare noen som vil ødelegge for dere...

Mange tanker og klemmer til deg [:)]

ORIGINAL: Itrenore

Av erfaring ville jeg tatt meldingene på alvor. Det er ikke alle mannfolk som har vanskelig for å lyve, desverre...[8|]

sign[;)]

Hadde det f.eks vært min samboer som trodde jeg var utro så hadde jeg skjønt at han ville sjekke meg og ikke blitt sur eller sint for det.

ORIGINAL: Søte frøken

Så trist å ha det sånn. Det er nok greit å få vite og bli ferdig med det. Lykke til.

Det er jo helt normalt å ikke stole på mannfolk, men du kan ikke stole på kvinnfolk heller...

Huff, jeg hadde nok etterforska saken grundigere ja.. Eller tvunget han til å ringe henne mens jeg hørte på, for å sjekke om han kjenner henne eller ikke..

Har du fått snakket med henne?? Håper du finner ut av det![:)]

Be HAN ringe henne samtidig som du hører på og han har på høytaler hele tiden og ikke la han vente med å ringe...

ORIGINAL: babymagen90

Be HAN ringe henne samtidig som du hører på og han har på høytaler hele tiden og ikke la han vente med å ringe...

ORIGINAL: Serenity

slå nr hennes på hans mob, se om nr er lagret?[8|]

akkurat det jeg tenkte [:)]

Back
Topp