Junijentenes skravletråd :)

2 dager til oul og jeg er så spent!! Spent på kjønn og spent på om alt er i orden og spent på hvor langt jeg blir satt tilbake :)

Ifølge eltermin er jeg 18+1 og ikke 18+4 som menstermin tilsier :)
Og tidlig ultralyd antok at jeg var enda to dager mindre på vei men hvis det stemmer så fikk jeg positiv test 7dpo og det var litt vel tidlig føler jeg :)

Bare meg som syns det er litt vell tidlig å bli andpusten? Blir andpusten av ingenting. Sist gang ble jeg jo ikke slik før på slutten...

På jobb må jeg alltid dytte en rullestol opp en slakk bakke, typ veeeldig slakk.. Kan bare glemme å snakke med meg! Haha Typ døden nær!

Bekkenløsning! !! For noe dritt, er bare i uke 16, og sliter med å reise meg opp av stoler/sofaer, og det er vondt å gå... håper det ikke blir verre enn dette... har begynt med akupunktur for å se om det hjelper litt. Fikk det allerede i uke 6, men har hatt en god periode feam til for et par uker siden.

Andre som plages med bekkenløsning? Hva gjør dere for å lindre smertene?

Nå blir det snart middag her, hjemmelaget potetmos og falukorv. :-)
Her kom bekkenløsningen kastet over meg denne gangen. Dumme meg gikk ut i det snøværet hvor det ikke var måket med vogn! Nå sitter jeg her andre dagene har så smerter st jeg vurderer en paracet eller legebesøk.

For å lindre om natta bruker jeg pute mellom beina. Prøver å unngå støvsuge, sitte beina i kryss for eksempel. Ikke så mye annet tips enn å begynne å trene litt i vann :) det blir min plan fremover.

Vondt i magen etter jeg løp til toget!! Det skal sies at jeg ikke har trent i svangerskapet, så er ikke vant til å løpe. Håper det går over eller at det bare er luftsmerter etter en hel dag på skolen! Ganske vondt nederst i magen.
Noen grunn til bekymring eller er det bare jeg som er litt hysterisk nå?

Vondt i magen etter jeg løp til toget!! Det skal sies at jeg ikke har trent i svangerskapet, så er ikke vant til å løpe. Håper det går over eller at det bare er luftsmerter etter en hel dag på skolen! Ganske vondt nederst i magen.
Noen grunn til bekymring eller er det bare jeg som er litt hysterisk nå?
Går nok bra :) Gi det litt tid.

jeg holder meg her en stund nå. klarer ikke skjult gruppe etter dette med piolt :/ sånne ting er alt for sårt for meg... spesielt nå, men jeg vet dette svangerskapet går bra <3 og at man aldri må gi opp selv når det er tøft, vanskelig og alt er ett helvette... ga ikke opp etter E og vi fikk N, men dumme meg sørget aldri ferdig. så når slike ting dukker opp er det som å oppleve å miste E på ny og det er ikke noe godt :(

Skjønner jo det, men likevel, må skrive så så mange beskjeder for å få lov å fortsette å være. Skulle tro dere driver med konspirasjoner inni hemmelig forum :)
Hehe, ikke så mye konspirering, men man gjerne er litt mindre anonym der inne, og legger ut om mye rart, inkl bilder. Da er det en trygghet i at alle opererer med samme "fallhøyde", at ikke noen bare er kikkere.

Hehe, ikke så mye konspirering, men man gjerne er litt mindre anonym der inne, og legger ut om mye rart, inkl bilder. Da er det en trygghet i at alle opererer med samme "fallhøyde", at ikke noen bare er kikkere.

Bra dere koser dere :) men leste at man må være aktiv der for å forbli med i gruppa, det høres så strengt ut :)

Back
Topp