Kom over bilde og historien om E. Endelig føler jeg at jeg sørget ferdig! Vi har hun i himmelen og snart 2 herlig barn med oss
jeg vet ikke hvor ofte jeg vil besøke hun nå, men har minnelund
![Red heart :heart: ❤️](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/2764.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kom over bilde og historien om E. Endelig føler jeg at jeg sørget ferdig! Vi har hun i himmelen og snart 2 herlig barn med ossjeg vet ikke hvor ofte jeg vil besøke hun nå, men har minnelund
jeg er glad for å ha den, men har knapt vært der. jeg har ikke klart å slippe taket, men nå har jeg en lillebror i magen <3 han trenger meg og samme med N så det er godt at sorgen slapp tak <3 den kom tilbake når vi strevde med å bli gravid og verre enn verstSå herlig![]()
jeg er glad for å ha den, men har knapt vært der. jeg har ikke klart å slippe taket, men nå har jeg en lillebror i magen <3 han trenger meg og samme med N så det er godt at sorgen slapp tak <3 den kom tilbake når vi strevde med å bli gravid og verre enn verst
søt du ! <3 får tårer i øyne mineÅåh skulle poste det emoticons fra iPhone som holder hendene sammen etter hjertet men det kom ikke frem. Jaja, tanken som teller
Ja, veldig artig bilde! Digger det - gladbilde!![]()
jeg fikk jo jente første gang og N er jo og en jente så følte jeg fikk jenta mi tilbake, men nå føler jeg at jeg får tilbake barnet jeg mistet. jeg har termin 3 dager før med lillebor. føler jeg har fått verdens beste gave! livetsgave <3 ja det er godt å sørge ferdig for den sorgen gjør ikke noe annet enn vondt. savnet er noe helt annet. vi føler at hun var vår baby, men himmelen trengte henne <3Så herlig at du klarer å sørge ferdig, mente jeg. Minnelund er også fint, og det er jo naturens gang. Jeg følte inderlig at barnet jeg mistet kom jeg til å få tilbake en gang. Og her er jeg nå på vei![]()
Var på ul uken før julJa, det er litt kjedelig. :/ synes det er slitsomt å vente så lenge, ja. På fredag er det 5 uker siden jeg var på privat ul. Lenge siden du var? Ååh, jeg er nysgjerrig og veldig spent. Må bare holde ut og ikke bestille privat ul. Bare prøve å ta det lugnt.
Var på ul uken før julfikk vite kjønn og at alt er i orden. Hadde så lyst til å ta juleferie i den viten
ikke lenge igjen til ul nå da!
hvilken dato har du?
Sendte de pmLille Mirakel - prøv å sende pm til de som mangler til hemmelig venn, ikke sikkert de leser alle trådene her inne (ikke alle som er som meg og må få med meg alt haha).
Var på ul uken før julfikk vite kjønn og at alt er i orden. Hadde så lyst til å ta juleferie i den viten
ikke lenge igjen til ul nå da!
hvilken dato har du?
Fikk time på mandagNå er time hos gynekologen min bestilt; neste tirsdagGleder meg
så får jeg god ro i sjela til OUL.
![]()