Junijentenes skravletråd :)

Kom over bilde og historien om E. Endelig føler jeg at jeg sørget ferdig! Vi har hun i himmelen og snart 2 herlig barn med oss ❤️ jeg vet ikke hvor ofte jeg vil besøke hun nå, men har minnelund

haha fant det kule profilbilde da :p ler meg halvt i hjel her !!

jeg er glad for å ha den, men har knapt vært der. jeg har ikke klart å slippe taket, men nå har jeg en lillebror i magen <3 han trenger meg og samme med N så det er godt at sorgen slapp tak <3 den kom tilbake når vi strevde med å bli gravid og verre enn verst

Ååh skulle poste det emoticons fra iPhone som holder hendene sammen etter hjertet men det kom ikke frem. Jaja, tanken som teller :)

Ja, veldig artig bilde! Digger det - gladbilde! :D

jeg er glad for å ha den, men har knapt vært der. jeg har ikke klart å slippe taket, men nå har jeg en lillebror i magen <3 han trenger meg og samme med N så det er godt at sorgen slapp tak <3 den kom tilbake når vi strevde med å bli gravid og verre enn verst

Så herlig at du klarer å sørge ferdig, mente jeg. Minnelund er også fint, og det er jo naturens gang. Jeg følte inderlig at barnet jeg mistet kom jeg til å få tilbake en gang. Og her er jeg nå på vei :)

Ååh skulle poste det emoticons fra iPhone som holder hendene sammen etter hjertet men det kom ikke frem. Jaja, tanken som teller :)

Ja, veldig artig bilde! Digger det - gladbilde! :D
søt du ! <3 får tårer i øyne mine :) ja :D jeg har endelig blitt kvitt angsten som gjorde at jeg var helt fra meg hver kveld :o det er virkelig deilig det :)

Så herlig at du klarer å sørge ferdig, mente jeg. Minnelund er også fint, og det er jo naturens gang. Jeg følte inderlig at barnet jeg mistet kom jeg til å få tilbake en gang. Og her er jeg nå på vei :)
jeg fikk jo jente første gang og N er jo og en jente så følte jeg fikk jenta mi tilbake, men nå føler jeg at jeg får tilbake barnet jeg mistet. jeg har termin 3 dager før med lillebor. føler jeg har fått verdens beste gave! livetsgave <3 ja det er godt å sørge ferdig for den sorgen gjør ikke noe annet enn vondt. savnet er noe helt annet. vi føler at hun var vår baby, men himmelen trengte henne <3

Ja, det er litt kjedelig. :/ synes det er slitsomt å vente så lenge, ja. På fredag er det 5 uker siden jeg var på privat ul. Lenge siden du var? Ååh, jeg er nysgjerrig og veldig spent. Må bare holde ut og ikke bestille privat ul. Bare prøve å ta det lugnt.
Var på ul uken før jul :) fikk vite kjønn og at alt er i orden. Hadde så lyst til å ta juleferie i den viten :) ikke lenge igjen til ul nå da! :) hvilken dato har du?

Lille Mirakel - prøv å sende pm til de som mangler til hemmelig venn, ikke sikkert de leser alle trådene her inne (ikke alle som er som meg og må få med meg alt haha :p ).

Var på ul uken før jul :) fikk vite kjønn og at alt er i orden. Hadde så lyst til å ta juleferie i den viten :) ikke lenge igjen til ul nå da! :) hvilken dato har du?

Jeg var på ul for snart 5 uker siden. Bare trodde jeg skulle få OUL første uka i januar, men de har sikkert mye å gjøre. :) 18 januar er OUL, enn du?

Lille Mirakel - prøv å sende pm til de som mangler til hemmelig venn, ikke sikkert de leser alle trådene her inne (ikke alle som er som meg og må få med meg alt haha :p ).
Sendte de pm :) haha samme som meg :p jeg er opptatt i morgen, så er det første dag og andre også kommer fristen. Så greit å vite :)

God dag :) herregud noen av de små står opp tidlig :O N skulle leke til halv 12 i natt ... Ble morgen 10:15 her. Så da er vi snart i rute igjen til uken :) sklidd litt ut med utvikling og tenner... Her må vi ut en tur etterpå. Broren min har bursdag neste uke :)

Er det teit av oss å si det til de nærmeste felles vennene til sist? :p de kakler så mye i fylla osv så redd de brått skriver noe på nett og da er det jo gjort -.-

Back
Topp