M
Martehøst
Guest
Jeg er det nåble rørt her
stemmer nok det ja
oi det var lenge :O riksen
men har åpent for ahus om morkaken har flyttet seg. Duda?
![]()
A-hus her, men jeg bor i Oslo, men ikke ledig i Oslo på den tiden.
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er det nåble rørt her
stemmer nok det ja
oi det var lenge :O riksen
men har åpent for ahus om morkaken har flyttet seg. Duda?
![]()
Jeg har riskosvangerskap så sikkert derfor jeg fikk plassA-hus her, men jeg bor i Oslo, men ikke ledig i Oslo på den tiden.![]()
Jeg har riskosvangerskap så sikkert derfor jeg fikk plassbor i Oslo selv. Fødte N på ahus
Har hatt morkakesvikt som gjorde at vi mistet ei jente. Men har N og lille gutt til sommerenJa, jeg skjønte du har risikosvangerskap ettersom du skal føde på riksen![]()
Har hatt morkakesvikt som gjorde at vi mistet ei jente. Men har N og lille gutt til sommeren![]()
Tror vanskelig vi kan bli heeelt trygge. Selv om dette utarter seg i kroppene våre, vil det jo alltid være utenfor vår kontroll.Var du langt på vei?
Jeg vil også føle meg så trygg på babyen min som kommer til sommeren. Hmm, holde ut til OUL eller bestille privat UL snart. Jeg må prøve å være sterk!
18+6Var du langt på vei?
Jeg vil også føle meg så trygg på babyen min som kommer til sommeren. Hmm, holde ut til OUL eller bestille privat UL snart. Jeg må prøve å være sterk!
Tror vanskelig vi kan bli heeelt trygge. Selv om dette utarter seg i kroppene våre, vil det jo alltid være utenfor vår kontroll.
Selv har jeg ikke hatt noe is i magen, vært på masse ulMen har blødd ganske ofte da, til mitt forsvar
![]()
Frykten er der, men tenker ikke på den. Man vet jo ikke, men jeg er positiv og tenker den veien i stedeTror vanskelig vi kan bli heeelt trygge. Selv om dette utarter seg i kroppene våre, vil det jo alltid være utenfor vår kontroll.
Selv har jeg ikke hatt noe is i magen, vært på masse ulMen har blødd ganske ofte da, til mitt forsvar
![]()
Jeg har også fått det for meg å gjenoppta treningen nå! Etter SA i sommer og så blødninger i dette svangerskapet har jeg knapt turt å røre på megJa, du Kålormen - du får alltid sagt de riktige ordene du❣har du vært på masse privat ul? Har du klippekort der?
![]()
Jeg har ikke blødd noe og føler meg i fin form, sovet masse, klart å gå opp 6 kg. Ikke trent noe omtrent på fire måneder, noe som er ulikt meg, men satser på at etter jeg har vært på OUL får ny giv til å trene.![]()
18+6
Hvem var du hos da?de stenger vel for nyttår nå, men åpner på mandag. Jeg har på torsdag neste uke om ikke min faste gyn har time. Skjønner du er redd
helt lov å være det, og jeg kan ikke støtte de som har det jævlig for freaker ut. Dårlig samvittighet
hadde det sånn sist og. Roet meg ned fortere nå enn sist
Det er ikke lett å være førstegangs alltidJeg freaker ikke ut. Jeg har dessverre lest masse på babycenter appen og den gjør meg sprø! Kjenner jeg får høy puls når jeg leser det de skriver. Best å la vær! Fordi der er det så mye dramatisk som skjer. Så jeg prøver å stenge kontoen min der nå. Måtte melde dem i dag fordi jeg finner ikke ut hvordan jeg stenger kontoen min der. Hehe...![]()
Jeg skjønner du ikke kan trøste. Men jeg er bare førstegangs mamma så jeg er bare uvant til alt dette. Derfor skriver jeg kanskje litt dramatisk, ikke tenk på detJeg var hos min russiske gynekolog i Vika da jeg var 12 + 2 dager, også nå vente til Ahus 18 januar. Bare møtt fastlegen min hvor jeg tok blodprøver, osv. Alt er jo i orden, jeg stoler på dem jeg
![]()
Det er ikke lett å være førstegangs alltidalt er nok kjempebra!
![]()
Sånn er jo tristJeg mistet i 2012, fikk nok en stuck i meg da. Men var spontanabort i uke 10, missed abortion, og jeg var i et ikke godt forhold, og slikt kan man ikke bestemme, er naturen som rydder opp med spontanaborter, tenker jeg - så da var jeg ikke trist, bare fikk en wake-up call i livet❣
Men nå har jeg gått igjennom så mange følelser og vært livredd for blod på papiret hver gang jeg er på do, hehe, huff! Ordner seg![]()
Beklager, men hva er E?Sånn er jo tristmen er ikke noe man kan gjøre ved ... Det er jo barnet vårt
vi har E og 2 SA og 2 MA så nå fortjener vi å få Theo som er helt perfekt på hver ul
![]()
Sånn er jo tristmen er ikke noe man kan gjøre ved ... Det er jo barnet vårt
vi har E og 2 SA og 2 MA så nå fortjener vi å få Theo som er helt perfekt på hver ul
![]()
Navnet på englen vårBeklager, men hva er E?
Ja, det er slitsomt, alt blodet og ja times of change etter en gledesfølelse - blir sånn være sterk tid. Så bare kjente alle følelsene nå når jeg er gravid igjen. Hadde ulldrakten som jeg hadde kjøpt til babyen i 2012 sammen med meg i senga i oktober. Ikke mist nå gjentok jeg igjen og igjen, Hehe![]()
![]()
JaJa, dere fortjener Theo, og i juni får dere se han![]()