Junijentenes skravletråd :)

Jeg er voksen og skjønner greia med skjult forum på et slikt sted som dette ;)

Koselig med video av barnet og kua i dag, Kålormen :)
 
Skjønner jo det, men likevel, må skrive så så mange beskjeder for å få lov å fortsette å være. Skulle tro dere driver med konspirasjoner inni hemmelig forum :)
Ingen konspirasjoner, det er regler bestemt av babyverden :) og 10 innlegg på 30 dager er da virkelig ikke så mye å forlange at folk deler av seg? Om det høres uoverkommelig ut har man nok ikke behov for å delta i det skjulte forumet uansett, for da er man kun ute etter å snoke på hva andre skriver og deler av mer eller mindre private ting.
 
Ingen konspirasjoner, det er regler bestemt av babyverden :) og 10 innlegg på 30 dager er da virkelig ikke så mye å forlange at folk deler av seg? Om det høres uoverkommelig ut har man nok ikke behov for å delta i det skjulte forumet uansett, for da er man kun ute etter å snoke på hva andre skriver og deler av mer eller mindre private ting.
Signerer! 10 innlegg på 30 dager er virkelig ikke stort. Jeg syntes det er bra at det stiller litt krav jeg! De 10 innlegga forsvinner jo ganske fort med kommentering uansett:) og med tanke på man er kanskje litt med åpen på det skjulte forumet så er det godt at det ikke er mulig for nysgjerrige kikkere bare.
 
Ingen konspirasjoner, det er regler bestemt av babyverden :) og 10 innlegg på 30 dager er da virkelig ikke så mye å forlange at folk deler av seg? Om det høres uoverkommelig ut har man nok ikke behov for å delta i det skjulte forumet uansett, for da er man kun ute etter å snoke på hva andre skriver og deler av mer eller mindre private ting.

Neida, tror ikke det er enten eller; snoker eller behov for å delta. Og sant som du sier 10 innlegg på 30 dager er ikke mye. Jeg må bare vente til neste uke og OUL så er jeg mere med. :)
 
http://forum.babyverden.no/threads/gravid-uke-20-usikker-på-far-brainstorme.1799648/

Har noen av dere noen inspill her? Diskusjonen har plutselig gått over til å handle om i hvilken uke befruktning skjer. Damen mener uke 0, jeg mener uke 2. Føler jeg stanger hodet i veggen her :p
Føler meg sååå slem nå... Men var inne å leste tråden nå og måtte le. Hun hører jo ikke noe på at 90% sier far 2. Hun har jo bare bestemt seg for nr.1..... Og rakker så ned på alle som prøver å hjelpe med "burde ikke dere vite dette?". Huff. Men ble litt kveldsunderholdning da
 
  • Liker
Reactions: BMC
Føler meg sååå slem nå... Men var inne å leste tråden nå og måtte le. Hun hører jo ikke noe på at 90% sier far 2. Hun har jo bare bestemt seg for nr.1..... Og rakker så ned på alle som prøver å hjelpe med "burde ikke dere vite dette?". Huff. Men ble litt kveldsunderholdning da
Hahaha! Nemlig! Elsker den delen hvor ho først viser til at søstra har to barn og mener det er nr 1, også kommer denne "mortilto" (ellernoe) og er den eneste som er enig. Uff. Jeg kokte av frustrasjon da det sto på, men var jo litt gøy også.
 
Føler meg sååå slem nå... Men var inne å leste tråden nå og måtte le. Hun hører jo ikke noe på at 90% sier far 2. Hun har jo bare bestemt seg for nr.1..... Og rakker så ned på alle som prøver å hjelpe med "burde ikke dere vite dette?". Huff. Men ble litt kveldsunderholdning da

Hehe... Jeg var også inne å leste på den tråden for noen dager siden. Hun er nok i fornektelse, eggløsning skjer to uker etter mensen og to uker før neste mensen, sånn enkelt forklart. Men noen kan få eggløsning første dagene etter mensen også eller slippe egg hvis utrolig het sengevals. Er det ikke sånn?
Tror kanskje hun der liker litt dramatikk i livet, at hun nyter slik oppmerksomhet på et anonymt forum, men du skjønner hva jeg mener.
 
Husker Kålormen var oppgitt i fjor før jul engang. Så jeg måtte skumlese. Stakkars jente da, må være veldig fortvilt. Får håpe begge kandidatene er gode, for barnet og morens del :)
 
Husker Kålormen var oppgitt i fjor før jul engang. Så jeg måtte skumlese. Stakkars jente da, må være veldig fortvilt. Får håpe begge kandidatene er gode, for barnet og morens del :)
Ja, det må jo være helt forferdelig å gå og lure sånn på den måten. Også må hun vente helt til ungen er ute for å få svaret. Også har hun vel kanskje litt mer følelser for førstemann, evt så er han bedre bemidlet eller noe. Får håpe alt blir for det beste iallfall.
 
Hahahaha. Ja. Tenkte det kanskje er nr.1 som er potensiell kjæreste/ex og nr.2 kanskje var hevn/utroskap/one night stand. Men selvfølgelig bare min fantasi (sitter også ofte på kafe og forsøker å gjette meg frem til livshistoriene til de som går forbi.. Så ja. Jeg er snål)

Huff. Men var jo to som mente det kunne sees på ul. Har en kamerat som traff kona da hun var 7mnd på vei (barnefaren stakk i uke 13 da det "ble for mye"). Jordmor, lege og ca alle de møter påpeker at sønnen er så lik "faren". ;) Så det hadde jeg ikke stolt på.

Priser meg lykkelig for at jeg slipper å være bekymret for hvem faren er i tillegg til alt det andre man bekymrer seg for i en graviditet.
 
Hahahaha. Ja. Tenkte det kanskje er nr.1 som er potensiell kjæreste/ex og nr.2 kanskje var hevn/utroskap/one night stand. Men selvfølgelig bare min fantasi (sitter også ofte på kafe og forsøker å gjette meg frem til livshistoriene til de som går forbi.. Så ja. Jeg er snål)

Huff. Men var jo to som mente det kunne sees på ul. Har en kamerat som traff kona da hun var 7mnd på vei (barnefaren stakk i uke 13 da det "ble for mye"). Jordmor, lege og ca alle de møter påpeker at sønnen er så lik "faren". ;) Så det hadde jeg ikke stolt på.

Priser meg lykkelig for at jeg slipper å være bekymret for hvem faren er i tillegg til alt det andre man bekymrer seg for i en graviditet.
Haha, ja stemmer! De skrøyt veldig av 3D-ul som løsningen. Uff. Desperat situasjon. Er også veldig fornøyd med å være helt sikker på hvem som er far.

Men artig forklaringsmodell du har laget! Noe skal man jo bruke tankekraften til :p
 
Hei fine damer :) jeg vet ikke om dere husker meg, jeg var med her frem til uke 11, da det dessverre endte i MA. Jeg bare sniker litt og ville dele gladnyheten om ny spire, denne gang med termin i november :)

Håper det går bra med alle og at dere ikke er lei helt enda :p

Så hyggelig at du har en spire i magen, gratulerer så mye :D Koselig med en oppdatering.
 
Back
Topp