Oooh, dette tror jeg må bli kveldsmat i dag!Ostesmørbrød går fint har jeg fått beskjed om iallefall
Det aller beste (smaksmessig) er om du tar det med salami nederst og ost på toppen, og inn i ovnen med segmed oregano på toppen såklart!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oooh, dette tror jeg må bli kveldsmat i dag!Ostesmørbrød går fint har jeg fått beskjed om iallefall
Det aller beste (smaksmessig) er om du tar det med salami nederst og ost på toppen, og inn i ovnen med segmed oregano på toppen såklart!
![]()
Bekkenløsning! !! For noe dritt, er bare i uke 16, og sliter med å reise meg opp av stoler/sofaer, og det er vondt å gå... håper det ikke blir verre enn dette... har begynt med akupunktur for å se om det hjelper litt. Fikk det allerede i uke 6, men har hatt en god periode feam til for et par uker siden.
Andre som plages med bekkenløsning? Hva gjør dere for å lindre smertene?
Nå blir det snart middag her, hjemmelaget potetmos og falukorv.![]()
Merker det litt her også, eller det er vel mer låsning enn løsning. Må vel finne noe behandling etter hvert, orker ikke begynne nå rett i julestriaBekkenløsning! !! For noe dritt, er bare i uke 16, og sliter med å reise meg opp av stoler/sofaer, og det er vondt å gå... håper det ikke blir verre enn dette... har begynt med akupunktur for å se om det hjelper litt. Fikk det allerede i uke 6, men har hatt en god periode feam til for et par uker siden.
Andre som plages med bekkenløsning? Hva gjør dere for å lindre smertene?
Nå blir det snart middag her, hjemmelaget potetmos og falukorv.![]()
Merker det litt her også, eller det er vel mer låsning enn løsning. Må vel finne noe behandling etter hvert, orker ikke begynne nå rett i julestria![]()
Nei, jeg blir å være rolig i jula uansett, så jeg drøyer det. Skal til akupunktur på mandagen nå, så blir det juleferieSamme tenker jeg.. Får vente til etter jul, skjer ikke noe nå uansett.
Nei, jeg blir å være rolig i jula uansett, så jeg drøyer det. Skal til akupunktur på mandagen nå, så blir det juleferieer mye bedre i dag, blir uggen i kroppen de første par dagene etter akupunktur, og så blir jeg som regel myyyye bedre igjen. Nå sitter jeg og tyner meg for å holde meg våken litt lenger. Strikker snart i søvne
![]()
Prøvde akupunktur mot bekkenløsning og kvalme da jeg var i uke 6, fikk plager tidlig. Det funket greit på bekkenet da også, men ikke på kvalmen. Vært på kjøpesenteret idag jeg nå, to timer og så va bekkenløsningen på plass igjen gitt. Tåler lite :-( har brukt akupunktur mot migrene og diverse før jeg ble gravid også, usikker på hvor godt det virket, egentlig. ..Jeg er fullstendig ødelagt! Var på jobb fra 17 i går til 14 i dag, så var det kjøpesenter etterpå og kom hjem i 19 tiden.. Blir jobb fra 15 i morra til 16 på søndag dag, så er det ferie en uke!Bare gruer meg til å sitte på tog i 8 timer!
Har du prøvd akupunktur før?
Befruktning skjer vel uke 2 ja. Intet klart egg i uke 0.http://forum.babyverden.no/threads/gravid-uke-20-usikker-på-far-brainstorme.1799648/
Har noen av dere noen inspill her? Diskusjonen har plutselig gått over til å handle om i hvilken uke befruktning skjer. Damen mener uke 0, jeg mener uke 2. Føler jeg stanger hodet i veggen her![]()
Hun mener det er mer sannsynlig at ungen er målt to uker feil (altså at den er knøttliten for alderen) enn at den målt to dager feil (altså at den er ørlite stor for alderen). Er til å bli sprø av. Menmen, orker ikke bruke med krefter på overtalelse og forklaring nå.Befruktning skjer vel uke 2 ja. Intet klart egg i uke 0.
Hoho. Nei. Kanskje best å gi opp daHun mener det er mer sannsynlig at ungen er mål to uker feil (altså at den er knøttliten for alderen) enn at den målt to dager feil (altså at den er ørlite stor for alderen). Er til å bli sprø av. Menmen, orker ikke bruke med krefter på overtalelse og forklaring nå.
Hemmeligvenn info: dere må sende info på pm innen 3. Januar, håper dere klarer dette![]()
Ligger litt lenger ned for de som meldte seg påHva er hemmelig venn info?![]()
Ligger litt lenger ned for de som meldte seg på![]()
Var for alle, men nå er vel fristen ute. Om du søker her på hemmelig venn dukker det opp noen tråderHehe; for ei kryptisk melding. Ikke for alle med andre ord.
Var for alle, men nå er vel fristen ute. Om du søker her på hemmelig venn dukker det opp noen tråder![]()