Puselus
Glad i forumet
Så hyggelig at du har en spire i magen, gratulerer så mye Koselig med en oppdatering.
Takk håper den sitter denne gangen! Jeg gleder meg til å snike her inne når juni nærmer seg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så hyggelig at du har en spire i magen, gratulerer så mye Koselig med en oppdatering.
Så hyggelig med ny spire og koselig oppdatering! Gratulerer så mye!Hei fine damer jeg vet ikke om dere husker meg, jeg var med her frem til uke 11, da det dessverre endte i MA. Jeg bare sniker litt og ville dele gladnyheten om ny spire, denne gang med termin i november
Håper det går bra med alle og at dere ikke er lei helt enda
Så kjekt å høre! Gratulerer!Hei fine damer jeg vet ikke om dere husker meg, jeg var med her frem til uke 11, da det dessverre endte i MA. Jeg bare sniker litt og ville dele gladnyheten om ny spire, denne gang med termin i november
Takk håper den sitter denne gangen! Jeg gleder meg til å snike her inne når juni nærmer seg
Så kjekt at det er ny spire på vei Gratulerer..Takk håper den sitter denne gangen! Jeg gleder meg til å snike her inne når juni nærmer seg
Gratulerer så mye!!!Hei fine damer jeg vet ikke om dere husker meg, jeg var med her frem til uke 11, da det dessverre endte i MA. Jeg bare sniker litt og ville dele gladnyheten om ny spire, denne gang med termin i november
Hei! Jeg husker degHei fine damer jeg vet ikke om dere husker meg, jeg var med her frem til uke 11, da det dessverre endte i MA. Jeg bare sniker litt og ville dele gladnyheten om ny spire, denne gang med termin i november
Ja, hadde vert kjekt og kommet inn i skjult men tror jeg er blitt lagt til nåEr det mange som kunne tenke seg å skravle seg inn på skjult?
Det er bra da!Ja, hadde vert kjekt og kommet inn i skjult men tror jeg er blitt lagt til nå
Har i alle fall gitt beskjed til admin om at du skal ha tilgang. Ikke fått noe beskjed om at du er lagt til enda da.Ja, hadde vert kjekt og kommet inn i skjult men tror jeg er blitt lagt til nå
Det er kjedelig..! Pleier å slukke når jeg fyrer opp ogsp... du får pakke deg inn i et deilig teppe med en kopp varmtFryser prøvde og tenne litt i peisen men det sluknet jo...
Ja har funnet frem ullsokkene og ullteppetDet er kjedelig..! Pleier å slukke når jeg fyrer opp ogsp... du får pakke deg inn i et deilig teppe med en kopp varmt
Du skal ha fått tilgang nåJa har funnet frem ullsokkene og ullteppet
Har tilgang på pc men ikke i appen.Du skal ha fått tilgang nå
Kan være du må avinstallere da og installere på nytt.Har tilgang på pc men ikke i appen.
Nå funker detKan være du må avinstallere da og installere på nytt.