Junijentenes skravletråd :)

Hei fine damer :) jeg vet ikke om dere husker meg, jeg var med her frem til uke 11, da det dessverre endte i MA. Jeg bare sniker litt og ville dele gladnyheten om ny spire, denne gang med termin i november :)

Håper det går bra med alle og at dere ikke er lei helt enda :p
Så hyggelig med ny spire og koselig oppdatering! Gratulerer så mye!:D
 
Hei fine damer :) jeg vet ikke om dere husker meg, jeg var med her frem til uke 11, da det dessverre endte i MA. Jeg bare sniker litt og ville dele gladnyheten om ny spire, denne gang med termin i november :)

Håper det går bra med alle og at dere ikke er lei helt enda :p
Så kjekt å høre! :D Gratulerer!
 
Hei fine damer :) jeg vet ikke om dere husker meg, jeg var med her frem til uke 11, da det dessverre endte i MA. Jeg bare sniker litt og ville dele gladnyheten om ny spire, denne gang med termin i november :)

Håper det går bra med alle og at dere ikke er lei helt enda :p
Gratulerer så mye!!! :) :) :)
 
Hei fine damer :) jeg vet ikke om dere husker meg, jeg var med her frem til uke 11, da det dessverre endte i MA. Jeg bare sniker litt og ville dele gladnyheten om ny spire, denne gang med termin i november :)

Håper det går bra med alle og at dere ikke er lei helt enda :p
Hei! Jeg husker deg:)

Gratulerer med spire på vei <3
 
Bumper denne for litt skravlings utenfor skjult også! :)
 
Er det mange som kunne tenke seg å skravle seg inn på skjult?
 
Ja, hadde vert kjekt og kommet inn i skjult :) men tror jeg er blitt lagt til nå :D
Har i alle fall gitt beskjed til admin om at du skal ha tilgang. Ikke fått noe beskjed om at du er lagt til enda da.
 
Hei hei i natten! Prøver å få opp innlegg. Brukeren min fantes ikke sist jeg logget inn og vært mye sykdom, men vil gjerne holde meg til 10 innlegg i måneden slik at jeg har tilgang til skjult og kan skravle der inne når jeg har tid og muligheten til det [emoji4] hvor mange innlegg må jeg ha for å komme inn på skjult igjen?
 
Back
Topp