Puselus
Glad i forumet
Så hyggelig at du har en spire i magen, gratulerer så myeKoselig med en oppdatering.
Takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så hyggelig at du har en spire i magen, gratulerer så myeKoselig med en oppdatering.
Så hyggelig med ny spire og koselig oppdatering! Gratulerer så mye!Hei fine damerjeg vet ikke om dere husker meg, jeg var med her frem til uke 11, da det dessverre endte i MA. Jeg bare sniker litt og ville dele gladnyheten om ny spire, denne gang med termin i november
Håper det går bra med alle og at dere ikke er lei helt enda![]()
Så kjekt å høre!Hei fine damerjeg vet ikke om dere husker meg, jeg var med her frem til uke 11, da det dessverre endte i MA. Jeg bare sniker litt og ville dele gladnyheten om ny spire, denne gang med termin i november
Takkhåper den sitter denne gangen! Jeg gleder meg til å snike her inne når juni nærmer seg
![]()
![]()
Så kjekt at det er ny spire på veiTakkhåper den sitter denne gangen! Jeg gleder meg til å snike her inne når juni nærmer seg
![]()
![]()
Gratulerer så mye!!!Hei fine damerjeg vet ikke om dere husker meg, jeg var med her frem til uke 11, da det dessverre endte i MA. Jeg bare sniker litt og ville dele gladnyheten om ny spire, denne gang med termin i november
Hei! Jeg husker degHei fine damerjeg vet ikke om dere husker meg, jeg var med her frem til uke 11, da det dessverre endte i MA. Jeg bare sniker litt og ville dele gladnyheten om ny spire, denne gang med termin i november
Ja, hadde vert kjekt og kommet inn i skjultEr det mange som kunne tenke seg å skravle seg inn på skjult?
Det er bra da!Ja, hadde vert kjekt og kommet inn i skjultmen tror jeg er blitt lagt til nå
![]()
Har i alle fall gitt beskjed til admin om at du skal ha tilgang. Ikke fått noe beskjed om at du er lagt til enda da.Ja, hadde vert kjekt og kommet inn i skjultmen tror jeg er blitt lagt til nå
![]()
Det er kjedelig..! Pleier å slukke når jeg fyrer opp ogsp... du får pakke deg inn i et deilig teppe med en kopp varmtFryserprøvde og tenne litt i peisen men det sluknet jo...
Ja har funnet frem ullsokkene og ullteppetDet er kjedelig..! Pleier å slukke når jeg fyrer opp ogsp... du får pakke deg inn i et deilig teppe med en kopp varmt![]()
Du skal ha fått tilgang nåJa har funnet frem ullsokkene og ullteppet![]()
Har tilgang på pc men ikke i appen.Du skal ha fått tilgang nå![]()
Kan være du må avinstallere da og installere på nytt.Har tilgang på pc men ikke i appen.
Nå funker detKan være du må avinstallere da og installere på nytt.