Puselus
Glad i forumet
Jeg sover alltid på siden, har aldri klart å sove på magen. Men nyter at jeg kan snu meg rundt i senga uten å bruke 5 minutter på det![]()
Hahaha, så våkner man av at man MÅ tisse nå, så tar det så lang tid å komme seg rundt og opp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sover alltid på siden, har aldri klart å sove på magen. Men nyter at jeg kan snu meg rundt i senga uten å bruke 5 minutter på det![]()
Nei, egentlig ikke. Sitter og ser på lovens lengste arm på nrk. Ble egentlig bare stående på etter nyhetene.. Følger egentlig ikke med på noe på tv siden jeg jobber turnus, helt umulig å få med seg ting da![]()
God morgenaktiv natt du!
Sover dere på magen nå jenter? Jeg legger meg bevisst på magen fordi jeg vet at det ikke er så lenge til det ikke går lenger![]()
Første dag siden lørdag UTEN migrene!! LYKKE![]()
Så fint! Selv har jeg ikke hatt migrene etter jeg ble gravid! (Er 6+1 nå) jeg har normalt migrene 1-5 dager i uka.... så selv om jeg alt har bekkenløsning og er kvalm, så er jeg så lettaFørste dag siden lørdag UTEN migrene!! LYKKE![]()
Hadde heldigvis ikke problemet med hyppig vannlating sist, sjeldent jeg måtte opp på natta å tisseHahaha, så våkner man av at man MÅ tisse nå, så tar det så lang tid å komme seg rundt og opp![]()
Er det ikke bare å si at dere vil ha det for fremtidige barn?Nei! Nå driver svigerinnen min å selger alt hun har til overs av barneutstyr! Vi vil jo ha det, men har ikke lyst å fortelle om graviditeten enda... Er så typisk hehe.
Er det ikke bare å si at dere vil ha det for fremtidige barn?![]()
Hehe!Jo men vet ikke om de lukter lunta da.
Vi får se hva vi gjør![]()
Hjelpes! For en udugelig lege jeg nettopp var til! Er så dårlig at jeg trenger sykemelding, han spurte hvor lenge jeg trodde denne omgangssyken ville vare? Hallo? Jeg er gravid og kvalm pga det.. Han: ja, men det er ikke en sykdom, gir deg ikke rett til sykemelding