Junijentenes skravletråd :)

Hei. Tenkte jeg skulle være med på skravlingen :D i går fikk jeg endelig positiv test etter 1 års prøving. Dette er nr 2 for våres del og jeg gleder meg enormt til 12 ukern er over ♥️

Hei. Tenkte jeg skulle være med på skravlingen :D i går fikk jeg endelig positiv test etter 1 års prøving. Dette er nr 2 for våres del og jeg gleder meg enormt til 12 ukern er over ♥️
Bra det kommer flere skravlere :) gleder meg også til de magiske 12 er overstått!

Jaa, tiden kan ikke gå fort nok !
Hvordan ligger vi ann ?med tanke på sjult forum?
Vi har passert 5000 innlegg :) vi snakket litt om å vente til "alle" får flyttet inn før vi begynner å styre med det, slik at ingen føler seg utestengt fra prosessen. Nå begynner det vel å nærme seg at de med termin i slutten av juni melder seg inn?

ImageUploadedByBV Forum1444639729.481970.jpg

Vi har passert 5000 innlegg :) vi snakket litt om å vente til "alle" får flyttet inn før vi begynner å styre med det, slik at ingen føler seg utestengt fra prosessen. Nå begynner det vel å nærme seg at de med termin i slutten av juni melder seg inn?

Vis vedlegget 140637
Så bra ! :) ja det er vell ikke så lenge igjen nå, Før alle er inne :)

Off ja, jeg gleder meg også til de 12 ukene er over! Hvis alt er ok på ul den 28 så tipper jeg vi offentliggjør det litt før :D
Hadde egentlig vært gøy og ventet til julaften men tviler på vi klarer å holde det hemmelig så lenge hehe.

Blæ!!!
Jeg har det vanligvis alltid supert på jobb. Motivert, blid, effektiv. I dag er jeg irritert, småsur og oppgitt :p (men effektiv likevel da) Gleder meg allerede til dagen er over!

Håper dere andre har en bedre ukestart enn meg :p

Off ja, jeg gleder meg også til de 12 ukene er over! Hvis alt er ok på ul den 28 så tipper jeg vi offentliggjør det litt før :D
Hadde egentlig vært gøy og ventet til julaften men tviler på vi klarer å holde det hemmelig så lenge hehe.

Hadde også likt å vente til julaften, men det er jo så lenge til :)

Så bra ! :) ja det er vell ikke så lenge igjen nå, Før alle er inne :)
Nei, en uke til nå så er vel de fleste på plass :)
Kjenner det klør litt i fingrene etter å dele det :p om jeg ender opp med sykemelding må jeg nok si det til mamma siden jeg jobber sammen med henne... Skal til legen på torsdag for jeg er så kvalm og uggen hele tiden. Er så dårlig å kombinere med diverse situasjoner på jobb (stell, avføring, slim, oppkast osv) så sliter med å holde maska på jobb...

Haha ja, vi holdt til uke 19 sist ^^

Eg og tenkte å vente til julafta, men veit at eg knapt nok komme te å klare å holde meg til svigers kommer heim ein mnd før ;-)

Sist gang så sa vi det til foreldre og gode venner ganske raskt.. eller vi tok det jo da vi møttes liksom... men for resten av verden la vi det ut på facebook da vi kom hjem fra OUL (nyttårsaften!!) og viste at det så bra ut og kjønn og sånt ;)

Vi skal vente til julaften. Skal gi familien bilde av sønnen vår med ultralydbilde i hendene :)

Det blir andre gangen på et halvt år at vi annonserer en kommende baby, så det blir fint å gjøre det i uke 16 denne gangen, og ikke i uke 9 som sist da det gikk galt tre uker senere.

Vi skal vente til julaften. Skal gi familien bilde av sønnen vår med ultralydbilde i hendene :)

Det blir andre gangen på et halvt år at vi annonserer en kommende baby, så det blir fint å gjøre det i uke 16 denne gangen, og ikke i uke 9 som sist da det gikk galt tre uker senere.

Dere klarer å vente så penge? :) da er dere flinke, men dere har jo en ekstra "motivasjon" denne gangen da :)
Hvis jeg og søster skal gjennomføre planen om å fortelle det likt så må vi snart si det da det begynner å bli ganske synlig på henne hehe :)

Dere klarer å vente så penge? :) da er dere flinke, men dere har jo en ekstra "motivasjon" denne gangen da :)
Hvis jeg og søster skal gjennomføre planen om å fortelle det likt så må vi snart si det da det begynner å bli ganske synlig på henne hehe :)
Så morsomt! Hvor langt er søsteren din på vei?

fest og juksedrikking! Kan ikke si jeg har savnet det. Har bare sittet pg talt minutter til jeg kan gå. Og pøst på "alkohol"... Ble etterhvert kjempesulten, så selvfølgelig kvalm, så trøtt og til slutt kjempevondt i hodet! Godt det bare er en event igjen til graviditeten er offentlig!

fest og juksedrikking! Kan ikke si jeg har savnet det. Har bare sittet pg talt minutter til jeg kan gå. Og pøst på "alkohol"... Ble etterhvert kjempesulten, så selvfølgelig kvalm, så trøtt og til slutt kjempevondt i hodet! Godt det bare er en event igjen til graviditeten er offentlig!
Jeg skal på jentefest i november, ca 8 uker på vei. Håper kvalmen har gitt seg litt, og at jeg finner på en grei unnskyldning for ikke å drikke.

Back
Topp