Junijentenes skravletråd :)

Mannen min er god ❤️ Jeg føler meg ikke gravid sier jeg. Mannen "du er gravid legen sier det testene sier det " ❤️

Det gikk heldigvis bra :) men man er farlig trøtt til tider ja. Syns jeg var mer trøtt forrige gang, da sov jeg omtrent hele tiden jeg ikke var på jobb.

Åhrr, det er såååå slitsomt! :p

56990335aacc1b683218e39aac26fb39

Hehe, nå kom hun bort og sa "mamma, e du litt trøtt? Her e medisin så du våkne opp". :)

Så søtt ;)

Jeg skal på tidlig ul :D mannen spanter :p han er så redd for at det er to at han ville på tidlig ul... Hehe!
Haha, tvillinger er jo bare dobbel lykke! ;) Men så gøy med ultralyd! Hvis det fortsatt er stigning på testene mine i morgen, så skal jeg forsøke å grine meg til en tidlig ultralyd jeg også! ;)

Haha, tvillinger er jo bare dobbel lykke! ;) Men så gøy med ultralyd! Hvis det fortsatt er stigning på testene mine i morgen, så skal jeg forsøke å grine meg til en tidlig ultralyd jeg også! ;)

Tror mannen tenker doble bekymringer :p men jeg regner med det bare er en, det er ingen grunn til å tro at det er to (men jeg håper jo litt at han har rett :p) :)

Blir uansett gøy å se nurket, jeg har symptomer osv, men føler meg jo ikke gravid, sikkert fordi vi ikke har delt det med noen - også kan vi ikke snakke om det hjemme pga seksåringen... Som forøvrig sa at han trodde jeg hadde begynt å få en baby i magen fordi magen er blitt større!! Da var det vanskelig å ikke røpe seg da!! 4 uker til vi skal dele nyheten med ham :) :)

Tror mannen tenker doble bekymringer :p men jeg regner med det bare er en, det er ingen grunn til å tro at det er to (men jeg håper jo litt at han har rett :p) :)

Blir uansett gøy å se nurket, jeg har symptomer osv, men føler meg jo ikke gravid, sikkert fordi vi ikke har delt det med noen - også kan vi ikke snakke om det hjemme pga seksåringen... Som forøvrig sa at han trodde jeg hadde begynt å få en baby i magen fordi magen er blitt større!! Da var det vanskelig å ikke røpe seg da!! 4 uker til vi skal dele nyheten med ham :) :)
Så herlig! Barn skjønner så mye mer enn det man tror... Han blir sikkert veldig glad! :)

Var forresten på besøk hos min gamle mormor i dag. Vi begynte å snakke om babyer etc og hun spurte om mannen og jeg ville ha barn snart. Vi vil jo vente noen uker med å avsløre det enda, så måtte bare si at vi gjerne vil ha barn snart og at tiden absolutt er moden. Hun sa hun trodde hun ikke kom til å få oppleve meg meg stor mage :( Vanskelig ikke å fortelle det der og da, men er kun 6+6 og ikke fortalt noen andre enda. Så nå håper jeg magen kommer fort, sånn at hun får oppleve det. Hun er ikke dødssyk eller noe altså, bare 91 år og med sviktende helse (men er klar i toppen).

Gleder meg til å fortelle henne nyheten etter tidlig ultralyd 25. november (12+2).

Hahah, formering må vel være bra vel... ;) Babykos er i alle fall alltid stas! :D
Ja eg håpe dei får det te denne gongen, han e så medgjørlig når han e tømt ;-)

Får nok ein del babykos desse vekene, hu bur hos mamma og pappa som har reist på ferie og hu e litt husredd så då får storesøster trø te som samboer dei dagene barnefaren er på jobb ;-) kjekt å ha de så nærme at eg kan kose så mykje eg vil :-D

Back
Topp