Junijentenes skravletråd :)

Samme her!! :P Jeg føler jeg virkelig banner i kirka, men jeg skulle veldig gjerne hatt bare EN dag uten kvalme! :P :O Tror man blir litt desperat når man i 3,5 uke har hatt en så intens kvalme at hele hverdagen blir endra..
Prøvde meg på Posfafen i går, og GUD så deilig! Det tok langt ifra all kvalmen, men det tok vekk de verste toppene hvor jeg spyr iallefall..
Er det reseptfritt?

Lillesøster var snill og kjøpte for meg i går, og det føltes fantastisk!
Tok en i dag også, og føler jeg må juble for null oppkast i dag!! :D :D :D
Her kommer det ofte på ettermiddag/kveld nå, så jeg bare venter på det... :p

Har du tatt deg postafen ennå da? :D
Nei, sambo er opptatt på skola, jobber med arbeidskrav som skal inn... Så jeg er stuck alene hjemme med mini som begynner å bli svært så rastløs etter to dager hjemme fra bhg :p

Litt godt å høre at det ikke bare er meg :p har så dårlig samvittighet overfor sambo og mini for at jeg er så dårlig, men det er jo bare teit, jeg kan jo ikke noe for det!
Har så dårlig samvittighet overfor de. Orker ikke å gjøre ting eller m jenta mi, eller at ho vil kose og klenge på meg :( og takler ikke kjæresten heller. Han e bare søt og omtenksom, men orker hverken at han tar på meg eller lukten av ham... Håpet at d går over snart, for har store prbl m å skjule d..

Har så dårlig samvittighet overfor de. Orker ikke å gjøre ting eller m jenta mi, eller at ho vil kose og klenge på meg :( og takler ikke kjæresten heller. Han e bare søt og omtenksom, men orker hverken at han tar på meg eller lukten av ham... Håpet at d går over snart, for har store prbl m å skjule d..
Takla ikke lukten av sambo gjennom hele svangerskapet sist :o

Takla ikke lukten av sambo gjennom hele svangerskapet sist :o
Huff! Håper virkelig d gir seg m kvalmen! Han vet som sagt ikke ka godt han skal gjøre. Første barnet hans, så håper virkelig at dette blir en fin tid og god opplevelse for ham! (Og Oss, selvsagt ;) )

• Liker
Reactions: BMC
Huff! Håper virkelig d gir seg m kvalmen! Han vet dom sagt ikke ka godt han skal gjøre. Første barnet hans, så håper virkelig at dette blir en fin tid og opplevelse for ham!
Ja, er jo ikke noe kjeky når det er slik. Gikk heldigvis over med en gang gutten var født!

Nei, sambo er opptatt på skola, jobber med arbeidskrav som skal inn... Så jeg er stuck alene hjemme med mini som begynner å bli svært så rastløs etter to dager hjemme fra bhg :p
Æsj så kjedelig da! :p
Sender over en postafen! Sender du litt motivasjon til å gå på arbeidskravene mine også eller? :D

Tiden går så sent!!! Åååååååhhhhhh!!!!!! Men slik er d når en ligger 24/7 :( :(

Dagens Blæ fra meg :p

Hvordan står det til med dere i kveld da? Er kvalmen på retur kanskje? Her føler jeg meg mindre kvalm enn jeg kan huske jeg var i de to foregående svangerskapene på samme tida. Går jo å tenker at det kan være en gutt i mitt stille sinn (har to jenter fra før), men vet jo samtidig at det ikke er noen vitenskap. :D

Hvordan står det til med dere i kveld da? Er kvalmen på retur kanskje? Her føler jeg meg mindre kvalm enn jeg kan huske jeg var i de to foregående svangerskapene på samme tida. Går jo å tenker at det kan være en gutt i mitt stille sinn (har to jenter fra før), men vet jo samtidig at det ikke er noen vitenskap. :D

Det lov å leke med tanken om gutt da :) jeg er som vanlig trøtt denne kvelden, virker som om mannen er like trøtt heldigvis :p

Det lov å leke med tanken om gutt da :) jeg er som vanlig trøtt denne kvelden, virker som om mannen er like trøtt heldigvis :p

Ja, jeg skal innrømme at det hadde vært veldig koselig med en gutt nå. :)
Trøtt ja... Det er nesten det som er mest slisomt med å være gravid. Å være så veldig trøtt.. Kjedelig på en fredagskveld! Mannen min er mer oppegående ser det ut som. Koser seg med en øl... :P

Trøtt og stikninger... Ellers grei form. Godt å sitte ved vedovnen og ikke gjøre noe av de tingene jeg egentlig burde gjort :D

Trøtt og stikninger... Ellers grei form. Godt å sitte ved vedovnen og ikke gjøre noe av de tingene jeg egentlig burde gjort :D

Hvordan stikninger kjenner du? Har ikke hatt så mye av det enda, men så satt jeg her nå og følte nesten at livmoren strammet seg nederst på magen. Og det er jo veldig tidlig! Men skjer vel mye der nede framover nå. Mye som skal på plass. :D

Stikninger nederst i magen og i lysken. Også litt i korsryggen.
Det er ligamentene som strekker seg har jeg fått høre :)

Back
Topp