Mannen min er god
Jeg føler meg ikke gravid sier jeg. Mannen "du er gravid legen sier det testene sier det " 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gikk heldigvis bramen man er farlig trøtt til tider ja. Syns jeg var mer trøtt forrige gang, da sov jeg omtrent hele tiden jeg ikke var på jobb.
![]()
Hehe, nå kom hun bort og sa "mamma, e du litt trøtt? Her e medisin så du våkne opp".![]()
2 bursdagsselskapNoen som har noen morsomme planer til uken da?![]()
Åååååhhh, så stas! ELSKER bursdager! Blir som en liten jente igjen...2 bursdagsselskap![]()
Åååååhhh, så stas! ELSKER bursdager! Blir som en liten jente igjen...![]()
Hehe, ja! Men jeg er en sånn som elsker å ha gjester, bake og styre så jeg synes det er gøy å arrangere også jeg...Ja er veldig gøy. Spesielt når jeg bare er gjest hehe![]()
Noen som har noen morsomme planer til uken da?![]()
Morsomt å morsomt men skal levere hunden til parring (hannhund) og så skal eg kose masse med minste tanteprinsen på 3 mndNoen som har noen morsomme planer til uken da?![]()
Haha, tvillinger er jo bare dobbel lykke!Jeg skal på tidlig ulmannen spanter
han er så redd for at det er to at han ville på tidlig ul... Hehe!
Hahah, formering må vel være bra vel...Morsomt å morsomt men skal levere hunden til parring (hannhund) og så skal eg kose masse med minste tanteprinsen på 3 mnd![]()
Hehe, ja! Men jeg er en sånn som elsker å ha gjester, bake og styre så jeg synes det er gøy å arrangere også jeg...![]()
Elsker både å lage mat og bake, så jeg stiller gjerne opp!Kan arrangere for meg neste gang hehe
Dårlige bakeegenskaper her så synes egentlig det er litt stress
Liker bedre å ha middagsgjester![]()
Haha, tvillinger er jo bare dobbel lykke!Men så gøy med ultralyd! Hvis det fortsatt er stigning på testene mine i morgen, så skal jeg forsøke å grine meg til en tidlig ultralyd jeg også!
![]()
Så herlig! Barn skjønner så mye mer enn det man tror... Han blir sikkert veldig glad!Tror mannen tenker doble bekymringermen jeg regner med det bare er en, det er ingen grunn til å tro at det er to (men jeg håper jo litt at han har rett
)
Blir uansett gøy å se nurket, jeg har symptomer osv, men føler meg jo ikke gravid, sikkert fordi vi ikke har delt det med noen - også kan vi ikke snakke om det hjemme pga seksåringen... Som forøvrig sa at han trodde jeg hadde begynt å få en baby i magen fordi magen er blitt større!! Da var det vanskelig å ikke røpe seg da!! 4 uker til vi skal dele nyheten med ham![]()
![]()
Noen som har noen morsomme planer til uken da?![]()
Ja eg håpe dei får det te denne gongen, han e så medgjørlig når han e tømt ;-)Hahah, formering må vel være bra vel...Babykos er i alle fall alltid stas!
![]()