*fnis* Nei, har litt terskel for detTar seg kanskje ikke helt ut å legge seg ned for en dupp da nei![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
*fnis* Nei, har litt terskel for detTar seg kanskje ikke helt ut å legge seg ned for en dupp da nei![]()
Neidagpenger regnes som lønnet arbeid. Samme med aap
![]()
Hørtes slitsomt ut! Du får snike deg til en liten dupp da*fnis* Nei, har litt terskel for detTror nesten jeg bare må i morgen, for da må jeg være på jobb fra morgen helt til klokka halv sju, og så gå ut på jobbmiddag :O
Ja, det stemmer! Føler det er så lenge til uke 18 å vente til å se noe første gang!![]()
Om man har hatt veldig varierende lønn ser de gjerne på de 3 siste årene. Da skal man få foreldrepenger ut fra hva som er mest gunstig for deg, altså de beregner ut fra den beste perioden, ikke den dårligste. Akkurat hva som skal til for at de velger å se på de siste 3 årene i stedet for siste 6 mnd vet jeg ikke. Jeg hadde varierende inntekt sist, men ble beregnet fra siste 6 mnd allikavel. Jeg kom heldig ut av det da siden jeg hadde jobbet mye ekstra på sommeren/tidlighøsten og dermed fikk en ganske fin foreldrepengeutbetaling.Kan ingen om foreldrepenger, men se de skrives noe om de tre siste år. Hadde fast jobb til og med i fjor mai. Da flyttet vi og jeg fikk ikke fast jobb, men vikariat i 80% . Men vi kan regne fra da jeg tjene mest?
Så da trenger jeg egentlig ikke stresse så fælt med å få meg jobb i mellomtiden altså! Hadde igrunnen vært ganske deilig å slippe
Men dagpenger er vel ca 66% av lønnen du har i arbeid? Så da vil det jo gi deg bedre økonomi dersom du finner deg ny jobb og kan få foreldrepengene beregnet av lønnen og ikke dagpengene?
Vet jo den kommer til å bli positiv men det er nervepirrende fordiom!
Vis vedlegget 139046
Men kom til slutt daVis vedlegget 139047
For noen nervepirrende minutter når det timeglasset snurrer!Hihi! Det timeglasset er såå tregt. Godt å se det STÅ gravid![]()
For noen nervepirrende minutter når det timeglasset snurrer!![]()
Vanvittig!!Veldig! Og så er gleden enorm når det står gravid![]()
Ja er bare å gjøre det som hjelperDødstregt det timeglasset jaskal ta ny på søndag morgen jeg for å sjekke at den har gått fra 1-2 til 2-3
er liksom første beroligende tingen jeg har planlagt...
bare "litt" utrygg på å stole på at dette går bra....
Vanvittig!!![]()
Jeg testa bare for "moro skyld" med en billigtest på lørdag.. Da det ble en svak strek tenkte jeg at jeg fikk teste igjen om noen dager, men at det kunne jo også være noe galt med den - og jeg testa med en til.. Men det kunne være noe galt med begge to () så testa jeg med rfsu "test tidlig" (som ga en enda svakere strek, men strek).. Morningen etter ble det den digitale som lyste GRAVID
![]()
![]()
Ja, den kan jo ikke feiltolkes hellerSå gøy! Rart hvordan man liksom ikke tror det er sant når man ser strekenDen digitale er jo så tydelig.
Nesten ingen symptomer i dag. Litt ekkel følelse :/