Junijentenes skravletråd :)

Men er det nødvendig da? Tenker at om noe er galt så vil jeg vel merke det?
Nei, det er ikke nødvendig i det heletatt, men jeg lurer veldig hvor langt jeg er på vei siden menstruasjonen var 7 dager for sent ved siste mens.. Men har bestilt legetime for å se om vi kan finne det ut :)

Nei, det er ikke nødvendig i det heletatt, men jeg lurer veldig hvor langt jeg er på vei siden menstruasjonen var 7 dager for sent ved siste mens.. Men har bestilt legetime for å se om vi kan finne det ut :)

Jeg skjønner :-) da tror jeg at jeg dropper det! Lykke til iallefall :-) skjønner godt at du lurer :-)

2015-09-29 10.26.58.jpg
1 uke siden offisielle testdag- så rugedag 20, 22dpo:) får bli siste test tenker jeg:) ultralyd om et par uker:)

Hormonell sa du? Check! Begynte å gråte helt uten videre! Fordi folk er litt treg med å svare på mail her på jobb :-p

Flere som er hormonelle gitt... vært ute på fisketur med pappabjørn og to til... alle fikk fisk bortsett fra meg... gråt en liten skvett da ja. :p

Flere som har symptomer som er veldig av/på? I går ble jeg akutt kvalm og i dag prøver jeg og kjenne etter i alle kriker og kroker etter symptomer!:p det eneste jeg føler nå er vel kanskje at jeg er litt øm i livmorområdet.. hvertfall når jeg kommer nærat!

Da har jeg fått time til tidlig ul 02.11 pga MA sist.. Kjenner jeg gruer meg til å se på skjermen denne gangen, tilfelle det skal bli samme som sist..

Da har jeg fått time til tidlig ul 02.11 pga MA sist.. Kjenner jeg gruer meg til å se på skjermen denne gangen, tilfelle det skal bli samme som sist..

Uff.. skjønner du gruer deg.. Må bare krysse fingrene for at det går fint!

Flere som har symptomer som er veldig av/på? I går ble jeg akutt kvalm og i dag prøver jeg og kjenne etter i alle kriker og kroker etter symptomer!:p det eneste jeg føler nå er vel kanskje at jeg er litt øm i livmorområdet.. hvertfall når jeg kommer nærat!

Sånn har jeg det også! En dag kjempekvalm, en annen dag ikke! En dag ømme pupper, en dag bare litt ømme!

Sånn har jeg det også! En dag kjempekvalm, en annen dag ikke! En dag ømme pupper, en dag bare litt ømme!

Godt vi er flere! Flyr jo rundt som ei bekymra høne for om ting er som de skal!:p

Fader så mye luft jeg har i magen! :o gjør jo ikke annet enn å fise jo O.o :p lekkert!

Har du mistet flere ganger, eller får du ekstra oppfølging pga den MAen? Jeg hadde MA for litt over en måned siden. Bestilt meg ptivat UL 14. oktober. Gruer meg litt jeg også.

Har du mistet flere ganger, eller får du ekstra oppfølging pga den MAen? Jeg hadde MA for litt over en måned siden. Bestilt meg ptivat UL 14. oktober. Gruer meg litt jeg også.
Har bare mistet en gang så er oppfølging pga av det. Jeg bare spurte legen om det var noe som kunne gjøres så jeg ikke måtte gå igjennom det en gang til. Hadde gått 1 mnd uten å merke det var noe galt så. Er ikke så lenge til 14 okt. da:) Legen min sa at det skal ganske mye til for at det skal gå galt igjen, så er jo veldig positiv. Men tenker man får den samme følelsen som sist når man sjekket.

Har bare mistet en gang så er oppfølging pga av det. Jeg bare spurte legen om det var noe som kunne gjøres så jeg ikke måtte gå igjennom det en gang til. Hadde gått 1 mnd uten å merke det var noe galt så. Er ikke så lenge til 14 okt. da:) Legen min sa at det skal ganske mye til for at det skal gå galt igjen, så er jo veldig positiv. Men tenker man får den samme følelsen som sist når man sjekket.
Jeg trodde nemlig jeg skulle få litt oppfølging i det minste, men neida. Men da er det vel bare opp til legen da.
Dda satser jeg på at vi begge får se spirene våre på UL :)

Kom over denne fine siden i dag: https://helsenorge.no/gravid/gravid-uke-for-uke

God side og lenker til nyttig info.

Du kan trygt si jeg har litt konsentrasjonsvansker på jobb om dagen.

Kan forresten også anbefale podcasten 40 uker. Det er Mari Midtstigen som snakker om sin graviditet. Til nå har hun hatt med søsteren. Skal si jeg kjenner meg igjen i mye!

En god kveld ønskes alle oss gravide :D

Da har jeg bestilt med tidlig ultralyd :) det blir når jeg er 9+3. Vet ikke helt hvorfor jeg bestilte time, men føler det kan vær kjekt?:)

Da har jeg bestilt med tidlig ultralyd :) det blir når jeg er 9+3. Vet ikke helt hvorfor jeg bestilte time, men føler det kan vær kjekt?:)
Det blir sikkert kjekt :) enda ikke bestemt meg om jeg skal bruke penger på det.. Får se det litt an en stund til :)

Back
Topp