Jeg har også lyst til å kjøpe en til for å se hva det står med morgenurin. I går sto det 2-3, men det var utpå dagen![]()
Men er det nødvendig da? Tenker at om noe er galt så vil jeg vel merke det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også lyst til å kjøpe en til for å se hva det står med morgenurin. I går sto det 2-3, men det var utpå dagen![]()
Nei, det er ikke nødvendig i det heletatt, men jeg lurer veldig hvor langt jeg er på vei siden menstruasjonen var 7 dager for sent ved siste mens.. Men har bestilt legetime for å se om vi kan finne det utMen er det nødvendig da? Tenker at om noe er galt så vil jeg vel merke det?
Nei, det er ikke nødvendig i det heletatt, men jeg lurer veldig hvor langt jeg er på vei siden menstruasjonen var 7 dager for sent ved siste mens.. Men har bestilt legetime for å se om vi kan finne det ut![]()
Tror ikke du skal tenke så mye på det. Jeg tenker selv at jeg er gravid og med mindre jeg begynner å blø så er alt i ordenJeg skjønnerda tror jeg at jeg dropper det! Lykke til iallefall
skjønner godt at du lurer
![]()
Hormonell sa du? Check! Begynte å gråte helt uten videre! Fordi folk er litt treg med å svare på mail her på jobb![]()
Da har jeg fått time til tidlig ul 02.11 pga MA sist.. Kjenner jeg gruer meg til å se på skjermen denne gangen, tilfelle det skal bli samme som sist..
Flere som har symptomer som er veldig av/på? I går ble jeg akutt kvalm og i dag prøver jeg og kjenne etter i alle kriker og kroker etter symptomer!det eneste jeg føler nå er vel kanskje at jeg er litt øm i livmorområdet.. hvertfall når jeg kommer nærat!
Sånn har jeg det også! En dag kjempekvalm, en annen dag ikke! En dag ømme pupper, en dag bare litt ømme!
Har du mistet flere ganger, eller får du ekstra oppfølging pga den MAen? Jeg hadde MA for litt over en måned siden. Bestilt meg ptivat UL 14. oktober. Gruer meg litt jeg også.Da har jeg fått time til tidlig ul 02.11 pga MA sist.. Kjenner jeg gruer meg til å se på skjermen denne gangen, tilfelle det skal bli samme som sist..
Har bare mistet en gang så er oppfølging pga av det. Jeg bare spurte legen om det var noe som kunne gjøres så jeg ikke måtte gå igjennom det en gang til. Hadde gått 1 mnd uten å merke det var noe galt så. Er ikke så lenge til 14 okt. daHar du mistet flere ganger, eller får du ekstra oppfølging pga den MAen? Jeg hadde MA for litt over en måned siden. Bestilt meg ptivat UL 14. oktober. Gruer meg litt jeg også.
Jeg trodde nemlig jeg skulle få litt oppfølging i det minste, men neida. Men da er det vel bare opp til legen da.Har bare mistet en gang så er oppfølging pga av det. Jeg bare spurte legen om det var noe som kunne gjøres så jeg ikke måtte gå igjennom det en gang til. Hadde gått 1 mnd uten å merke det var noe galt så. Er ikke så lenge til 14 okt. daLegen min sa at det skal ganske mye til for at det skal gå galt igjen, så er jo veldig positiv. Men tenker man får den samme følelsen som sist når man sjekket.
Det blir sikkert kjektDa har jeg bestilt med tidlig ultralyddet blir når jeg er 9+3. Vet ikke helt hvorfor jeg bestilte time, men føler det kan vær kjekt?
![]()