Junijentenes skravletråd :)

Bilutleie, på flyplass.. er bare deltid da, jeg er student til vanlig, så i dag jobber jeg bare fordi det var kriiiiise ifølge sjefen, går ikke å jobbe så sent når jeg skal opp på skolen igjen dagen derpå...

Jeg jobber annenhver helg sånn ellers:)
Ah okei :)

Herlighet! Såå seint på jobb? Hvordan holder du ut? Hva jobber du med?

Jeg må legge meg kl 22 hver dag og står opp i 6 tiden! Får jeg ikke ca 8 timer dør jeg hele dagen.

Får panikk hvis kl er 23 og jeg ikke har sovnet :p

Tror jeg elsker søvn litt for mye :p hahahaha

Jeg er også sånn som må sove 8 timer, ellers blir jeg ødelagt. I morgen blir det å følge poden på skolen også rett hjem å sove igjen, vi har heldigvis ikke forelesning i morgen!! (hadde vi hatt det hadde jeg forsåvidt ikke tatt denne vakten) :)

Haha, husker jeg så ørtenhundre episoder av fødestuen forrige gang jeg var gravid, gråt like mye hver gang :p

Ja, den episoden jeg så hin dagen var det en liten en i kuvøse på nyfødt intensiven - been there, done that (prematur sist) så det gikk hardt innpå en smålig hormonell kropp :p Føler den er innenfor grensen da, det blir nok værre! Type "vi er tom for agurk"-grining..........

Ja, den episoden jeg så hin dagen var det en liten en i kuvøse på nyfødt intensiven - been there, done that (prematur sist) så det gikk hardt innpå en smålig hormonell kropp :p Føler den er innenfor grensen da, det blir nok værre! Type "vi er tom for agurk"-grining..........
Ja. Husker jeg gråt fordi søstra mi hadd kjøpt en pepsi max til meg. Fordi jeg syns hun var så snill som tenkte på meg :p flaut haha!

Ja. Husker jeg gråt fordi søstra mi hadd kjøpt en pepsi max til meg. Fordi jeg syns hun var så snill som tenkte på meg :p flaut haha!

Haha, vi må definitivt ha en "i dag begynte jeg å grine fordi...." tråd når vi kommer igang med tåplighetene :P

Haha, vi må definitivt ha en "i dag begynte jeg å grine fordi...." tråd når vi kommer igang med tåplighetene :P
Haha, ja, det kan by på mange morsomme historier :p

Haha, det har jeg ikke noe problem med! Kunne sovet 15timer i strekk :P
Her om dagen våkna jeg 2:30 og lå da våken i flere timer før jeg sovna igjen O.o helt håpløst :p

God morgen. 4+1 i dag og fortsatt svake murringer + litt ømme brystvorter :)

Noen med noen fine planer for dagen? Ikke noe spesielt her. Tror jeg burde trene litt, er noen dager siden sist. håper det blir tid til en joggetur i dag, evt kan jeg jo teste ut det styrkeprogrammet for gravide :p

Jeg tror jeg har tullet litt med terminen:p Den er nok 1.juni men bare lar den stå på det jeg skrev på terminlista. Blir jo sikkert endret uansett:) Jeg er 5+2 i dag:D

Holdte på å begynne å gråte på jobben i går da det kom en dame med en liten baby. Babyen begynte å gråte da den var sulten, og jeg fikk bare lyst til å holde babyen å trøste hun:p Huff, håper nesten ikke det kommer fler innom med babyer da jeg sikkert bare blir mer og mer hormonell:p:D

4+6 idag, legen imorgen for å sjekke stoffskiftet. må vell oppjustere dosen litt tenker jeg! Bør jeg forresten ta flere digitale for å se om jeg har fått 3+? jeg tok sist onsdag som stod 1-2, og så en på fredagen som det sto 2-3 på. Jeg hadde sikkert tatt en om jeg hadde hatt en hjemme. men føler det blir litt bortkastet om jeg skal kjøpe en bare for å sjekke at den kommer på 3+?

4+6 idag, legen imorgen for å sjekke stoffskiftet. må vell oppjustere dosen litt tenker jeg! Bør jeg forresten ta flere digitale for å se om jeg har fått 3+? jeg tok sist onsdag som stod 1-2, og så en på fredagen som det sto 2-3 på. Jeg hadde sikkert tatt en om jeg hadde hatt en hjemme. men føler det blir litt bortkastet om jeg skal kjøpe en bare for å sjekke at den kommer på 3+?
Jeg har også lyst til å kjøpe en til for å se hva det står med morgenurin. I går sto det 2-3, men det var utpå dagen :P

God morgen. 4+1 i dag og fortsatt svake murringer + litt ømme brystvorter :)

Noen med noen fine planer for dagen? Ikke noe spesielt her. Tror jeg burde trene litt, er noen dager siden sist. håper det blir tid til en joggetur i dag, evt kan jeg jo teste ut det styrkeprogrammet for gravide :p
Jeg skal på skolen i dag, så det er mine planer :P Kjenner det er vanskelig å konsentrere seg nå! Haha :P

Back
Topp