Junijentenes skravletråd :)

Tiden går så seeeeeint!! :p
Tror ikke det har gått helt opp for meg at jeg er gravid enda. Merker at jeg tenker mye mindre på det denne gangen enn de tidligere gangene. Er kanskje fordi jeg har et barn å ta meg av nå? Kan liksom ikke leve i den gravidbobla som jeg gjorde sist.

Haha, ja. Jeg slet veldig med kvalmen sist svangerskap, til nå har jeg bare vært uggen, særlig om det er lenge siden jeg har spist. Håper du blir bedre og finner noe som kan døyve den værste kvalmen :)

Tror nok det er derfor jeg ble kvalm også. Vært litt sløv på spising i dag...:p men ikke noe hyggelig å være uggen heller!

Ingefær skal hjelpe mot kvalme. Noen har også hjelp i slike seabands som man får kjøpt på apoteket.

Det skal tas til etterretning dersom det blir riktig ille!

Tror ikke det har gått helt opp for meg at jeg er gravid enda. Merker at jeg tenker mye mindre på det denne gangen enn de tidligere gangene. Er kanskje fordi jeg har et barn å ta meg av nå? Kan liksom ikke leve i den gravidbobla som jeg gjorde sist.

Jeg merker at mannen tenker at jeg er gravid :p Han hjelper mer til og viser litt ekstra omsorg:D

Jeg føler meg ikke gravid, men samtidig tenker jeg ikke på så mye annet! Men har hørt det går fortere med nr 2, siden dagene er full fart med nr 1 :) Jeg gleder meg til vi kan fortelle vår nr 1 om nr 2!!!

Jeg har alt for mye tid til å tenke. Trur jeg må slutte å Google i allefall. :| skal jeg virkelig gå til uke 12 før jeg kan se for meg at det skal gå fint? Nei jeg må få tiden til å gå fortere.

Jeg har alt for mye tid til å tenke. Trur jeg må slutte å Google i allefall. :| skal jeg virkelig gå til uke 12 før jeg kan se for meg at det skal gå fint? Nei jeg må få tiden til å gå fortere.
Google hjelper ikke på i alle fall ;) så det bør du stoppe med! Prøv å få tiden til å gå med noe annet. Sist jeg var gravid var jeg så sykt trøtt i første trimester, så jeg gjorde i grunnen ikke annet enn å sove og jobbe de ukene :p tiden gikk greit da også hehe :p

Jeg merker at mannen tenker at jeg er gravid :p Han hjelper mer til og viser litt ekstra omsorg:D

Jeg føler meg ikke gravid, men samtidig tenker jeg ikke på så mye annet! Men har hørt det går fortere med nr 2, siden dagene er full fart med nr 1 :) Jeg gleder meg til vi kan fortelle vår nr 1 om nr 2!!!
Ekstra omsorg er aldri feil :D ikke merket noe slikt her enda, men regner med det kommer om formen blir dårlig :)

Google hjelper ikke på i alle fall ;) så det bør du stoppe med! Prøv å få tiden til å gå med noe annet. Sist jeg var gravid var jeg så sykt trøtt i første trimester, så jeg gjorde i grunnen ikke annet enn å sove og jobbe de ukene :p tiden gikk greit da også hehe :p

Jeg skal slutte med en gang! :) jeg var veldig trøtt i helgen men nå er det litt bedre heldigvis :) har heldigvis litt planer de neste ukene. Skal treffe litt venninner om ett par uker og hadde sett for meg at jeg fortalte om graviditeten da, men nå er jeg faktisk litt usikker på om jeg vil før uke 12. Får tenke litt på det!

Jeg skal slutte med en gang! :) jeg var veldig trøtt i helgen men nå er det litt bedre heldigvis :) har heldigvis litt planer de neste ukene. Skal treffe litt venninner om ett par uker og hadde sett for meg at jeg fortalte om graviditeten da, men nå er jeg faktisk litt usikker på om jeg vil før uke 12. Får tenke litt på det!
Du får kjenne litt på det :) jeg har delt med noen venninner, er greit å ha noen som støtte om det skulle gå galt også (men det skal det jo ikke!) :)

Hei! Får henge på tråden jeg også! Har vært så trøtt i det siste at jeg har sovnet rett etter gutten min er i seng, så har ikke blitt mye tid til noe annet enn soving på kvelden :P Og nå sitter fortsatt å er like trøtt

Hei! Får henge på tråden jeg også! Har vært så trøtt i det siste at jeg har sovnet rett etter gutten min er i seng, så har ikke blitt mye tid til noe annet enn soving på kvelden :P Og nå sitter fortsatt å er like trøtt
Har lagt meg tidlig den siste uken jeg også (eller tidlig til meg å være :p ), men våkner jo midt i natten! Så har innsett at jeg må slutte med det :p

Jeg tror mannen er livredd for at jeg skal bli sint eller grine for ingenting, så han trår litt varsomt, hehe :p Han har vært med på en graviditet og masse hormoner før ;)

Hei! Får henge på tråden jeg også! Har vært så trøtt i det siste at jeg har sovnet rett etter gutten min er i seng, så har ikke blitt mye tid til noe annet enn soving på kvelden :p Og nå sitter fortsatt å er like trøtt

Jeg gleder meg til å sove!!! men er nokk stuck på jobb til 2400....... blæh!

Jeg tror mannen er livredd for at jeg skal bli sint eller grine for ingenting, så han trår litt varsomt, hehe :p Han har vært med på en graviditet og masse hormoner før ;)
Hihi, ja, er best å ikke tirre hormontrollet :p heldigvis ikke merket noe til det enda! Men det dukker vel opp det også etter hvert...

Jeg gleder meg til å sove!!! men er nokk stuck på jobb til 2400....... blæh!

Herlighet! Såå seint på jobb? Hvordan holder du ut? Hva jobber du med?

Jeg må legge meg kl 22 hver dag og står opp i 6 tiden! Får jeg ikke ca 8 timer dør jeg hele dagen.

Får panikk hvis kl er 23 og jeg ikke har sovnet :P

Tror jeg elsker søvn litt for mye :P hahahaha

Huffda! Jeg blir så fort hissig for tiden!! Det eeer så kjedelig! Jeg glefser med en gang.. Og alltid etter samboer :P stakkers mann

Hihi, ja, er best å ikke tirre hormontrollet :p heldigvis ikke merket noe til det enda! Men det dukker vel opp det også etter hvert...

Jeg har vært på gråten et par ganger, men da sånn når det gjelder barn - så en episode av jordmødrene, det var kanskje ikke så lurt sånn hormon-messig. haha.

Men sånne hverdagslig merker jeg ikke så mye til hormontrollet :p

Jeg har vært på gråten et par ganger, men da sånn når det gjelder barn - så en episode av jordmødrene, det var kanskje ikke så lurt sånn hormon-messig. haha.

Men sånne hverdagslig merker jeg ikke så mye til hormontrollet :p
Haha, husker jeg så ørtenhundre episoder av fødestuen forrige gang jeg var gravid, gråt like mye hver gang :p

Helt til 24?? Ugh... Hva jobber du med? :)

Bilutleie, på flyplass.. er bare deltid da, jeg er student til vanlig, så i dag jobber jeg bare fordi det var kriiiiise ifølge sjefen, går ikke å jobbe så sent når jeg skal opp på skolen igjen dagen derpå...

Jeg jobber annenhver helg sånn ellers:)

Back
Topp