Junijentenes skravletråd :)

Drikker heldigvis ikke kaffe. Hvor langt på vei er du? Når begynte du å bli trøtt?

Er 4+4 tror jeg. Har vært trøtt hele veien egentlig, men har vært mye siste uken. Kan være det også er fordi jeg har lavt stoffskifte. Ved graviditet blir det jo enda lavere også:)

Er 4+4 tror jeg. Har vært trøtt hele veien egentlig, men har vært mye siste uken. Kan være det også er fordi jeg har lavt stoffskifte. Ved graviditet blir det jo enda lavere også:)

Ja, kanskje det er noe med det:) Men det er jo veldig mange gravide som blir veldig trøtte. Har ikke merket noe til det ennå selv.

Jeg har heller ikke sluttet å drikke kaffi. Drikker 2-3 svake kopper med melk i daglig. :-)

Jeg synes heller ikke kaffe smaker særlig godt lenger. Siste uka, liksom. Men har kjøpt koffeinfri kaffe om smaken skulle bedre seg igjen :-P men på høsten bruker jeg å bli en te-drikker uansett, så har noe koffeinfri te også :-)

Jeg synes heller ikke kaffe smaker særlig godt lenger. Siste uka, liksom. Men har kjøpt koffeinfri kaffe om smaken skulle bedre seg igjen :-P men på høsten bruker jeg å bli en te-drikker uansett, så har noe koffeinfri te også :-)

Jeg har vært å hamstret koffeinfri te :D

Har du noen favoritter da? Syntes det var så vanskelig å finne ut hva som var koffeinfritt og ikke... men fant en fra Pukka, endelig. :-D ingefær/sitron/honning.

Jeg har også kjøpt pukka, kan dele favoritten min i morgen, er på jobb nå :(

Gå på helsekosten, de har masse forskjellig pukka og yogi te :)

Må prøve :) veldig godt å ha noe varmt å drikke på jobb ila dagen og siden inntaket av kaffe er kraftig redusert, så må da dette være noe :D

Ja, det hjelper meg både på frysning og kaffe-"sug" :) de har mange varianter på helsekosten, og Pukka er ikke pakket i plastikk heller, så det er mulig å likte på dem = lettere å finne de du liker best :D

Må prøve :) veldig godt å ha noe varmt å drikke på jobb ila dagen og siden inntaket av kaffe er kraftig redusert, så må da dette være noe :D

Jeg har kjøpt noen pakker med koffeinfri rundt omkring. På meny/ultra selges det en med camomille og en med peppermynte som jeg synes er de beste. Eller har london herbgarden (?) på helsekostbutikker mange gode fruktte-typer som er koffeinfri. Har prøvd utallige pakker fra pukka men er ikke noe fan. Synes alle smaker litt merkelig, og jeg har til gode å finne noen uten lakrisrot. Man skal ikke få i seg for mye av det, og jeg drikker mange kopper gjennom dagen for å holde varmen:)

Jeg må bare klage min nød i 2 sekunder: jeg blir sprø av de vonde puppene mine!!!! :oops: verre enn den verste pms-puppesprengen jeg har hatt! Jeg er ikke vant med dette her.... :p

Jeg må bare klage min nød i 2 sekunder: jeg blir sprø av de vonde puppene mine!!!! :oops: verre enn den verste pms-puppesprengen jeg har hatt! Jeg er ikke vant med dette her.... :p
Hehe :p og enda verre skal det bli når amminga er i gang O.o

Samme her, kjennes ut som om de er blitt mørbanket :-( og venstre mer enn høyre!!

Noen som har sett på Alt for Norge nå? Er det koseligste programmet jeg vet om. Forrige uke var jeg på gråten når de viste Fantorangen. Da vet man at man er gravid. Har jo ikke noe forhold til Fantorangen, den var jo ikke når jeg var liten

Når venner og bekjente sier sånn som: ja nå er huset snart ferdig, da kommer vell kidsa på løpende bånd! Hva sier man da? Om jeg benekter for mye blir det feil, men vil ikke si at jeg er gravid heller! Vil heller ikke si ja vi får håpe det, for da begynner de å mase mer...

Back
Topp