Junijentenes skravletråd :)

Håper du slipper det denne gangen :)
Ja. Verdiene gikk ned når jeg kuttet sukkeret sist, så de siste ukene hadde jeg ikke glukoseintoleranse. Så jeg håper på det :) håper egentlig å ikke legge på meg dette svangerskapet :p

Ja. Verdiene gikk ned når jeg kuttet sukkeret sist, så de siste ukene hadde jeg ikke glukoseintoleranse. Så jeg håper på det :) håper egentlig å ikke legge på meg dette svangerskapet :p

Hehe, jeg vil heller ikke legge på meg :p

Mitt sukkersug er unormalt høyt. Vi har handlet alt før mye snop billig i Sverige i sommer og spiser enda av dette lageret. tror det blir hardt å kvitte seg med nå plutselig, men er litt redd for svangerskapsdoabetes :o når bør man begynne å bli obs på søtt?

Mitt sukkersug er unormalt høyt. Vi har handlet alt før mye snop billig i Sverige i sommer og spiser enda av dette lageret. tror det blir hardt å kvitte seg med nå plutselig, men er litt redd for svangerskapsdoabetes :o når bør man begynne å bli obs på søtt?
Det skal nok en del til for å få svangerskapsdia, er vel helst de som er i faresonen som får det (diabetes i nær familie og overvekt feks). Men er jo greit å ikke fråtse i sukker heller da :p

Vi kan vel ikke gjøre så mye annet enn å prøve å holde oss i aktivitet og spise sunt, godt og variert - og krysse fingre+tær :p
Ja, vi får gjøre det :)

Huff aktivitet

Jeg hadde så store visjoner om å trene meg opp skikkelig før graviditeten. Har hørt at det gir godt svangerskap og fødsel. Men det skjedde ikke, plutselig ... :-)

Skal prøve være flink underveis da. Er ganske slank, men føler meg ganske dvask og slapp.

Ja, hvordan går der jenter?

Gud! Jeg føler tiden går så sakte, men samtidig så fort :P

Ja, jeg føler jeg har vært gravid lenge :p men det er jo bare noen dager siden jeg fant ut ;)

Men det kommer nok til å gå fort frem til jul :)

Jeg håper virkelig det! Jeg teller ned til 15.11! Da er jeg 12 uker.. Måtte det gå bra :) 51 dager igjen :P hahaha

Angående aktivitet kan jeg anbefale geocaching (google it!), fin måte å komme seg ut på :)

Back
Topp