Ja. Verdiene gikk ned når jeg kuttet sukkeret sist, så de siste ukene hadde jeg ikke glukoseintoleranse. Så jeg håper på detHåper du slipper det denne gangen![]()
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
![Stick Out Tongue :p :p](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f61b.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Verdiene gikk ned når jeg kuttet sukkeret sist, så de siste ukene hadde jeg ikke glukoseintoleranse. Så jeg håper på detHåper du slipper det denne gangen![]()
Ja. Verdiene gikk ned når jeg kuttet sukkeret sist, så de siste ukene hadde jeg ikke glukoseintoleranse. Så jeg håper på dethåper egentlig å ikke legge på meg dette svangerskapet
![]()
Det skal nok en del til for å få svangerskapsdia, er vel helst de som er i faresonen som får det (diabetes i nær familie og overvekt feks). Men er jo greit å ikke fråtse i sukker heller daMitt sukkersug er unormalt høyt. Vi har handlet alt før mye snop billig i Sverige i sommer og spiser enda av dette lageret. tror det blir hardt å kvitte seg med nå plutselig, men er litt redd for svangerskapsdoabetesnår bør man begynne å bli obs på søtt?
HeheHehe, jeg vil heller ikke legge på meg![]()
Hehejeg har enda ikke kvitta meg med de ekstra kiloene fra sist
![]()
Ja, vi får gjøre detVi kan vel ikke gjøre så mye annet enn å prøve å holde oss i aktivitet og spise sunt, godt og variert - og krysse fingre+tær![]()
Hvordan kan jeg lagefjes? Bruker appen på mobilen
![]()
Du fikk det til![]()
![]()
Ja, hvordan går der jenter?
Gud! Jeg føler tiden går så sakte, men samtidig så fort![]()
Ja, jeg føler jeg har vært gravid lengemen det er jo bare noen dager siden jeg fant ut
Men det kommer nok til å gå fort frem til jul![]()
Jeg håper virkelig det! Jeg teller ned til 15.11! Da er jeg 12 uker.. Måtte det gå bra51 dager igjen
hahaha
Angående aktivitet kan jeg anbefale geocaching (google it!), fin måte å komme seg ut på![]()
Ja, i alle fall om man finner cacher med bytteting iDet tror jeg at jeg har lest om, det er kanskje kjekt for guttungen (snart 7) også?
Angående aktivitet kan jeg anbefale geocaching (google it!), fin måte å komme seg ut på![]()