Junijentenes skravletråd :)

Ok, men blir nå uansett en stund til da :P haha
Ja, er vel ikke noe å stresse med :) uansett greit å få med flest mulig her inne før man begynner å velge tilgangsansvarlig og navn på gruppen.

Ja, er vel ikke noe å stresse med :) uansett greit å få med flest mulig her inne før man begynner å velge tilgangsansvarlig og navn på gruppen.

Ja, akkurat det jeg tenkte og! Alle med termin i juni må få mulighet for å teste positiv først hvertfall :P

Ja, akkurat det jeg tenkte og! Alle med termin i juni må få mulighet for å teste positiv først hvertfall :P
Ja, tenker det er greit å vente med å opprette skjult til alle har fått mulighet til å teste positivt og melde seg inn. Selv om det betyr at vi må smøre oss med litt tålmodighet :p

Ja, tenker det er greit å vente med å opprette skjult til alle har fått mulighet til å teste positivt og melde seg inn. Selv om det betyr at vi må smøre oss med litt tålmodighet :p

Det skal nok gå fint ;) we will survive!

Det skal nok gå fint ;) we will survive!
Yes we will! :) får skravle og bli litt kjent her ute på åpent i mellomtiden :) gleder meg til å bli kjent med en ny termingruppe :) får håpe det blir en aktiv gjeng ;)

Hei alle sammen. Heeelt fersk her inne, og gleder meg til å skravle litt, og dele erfaringer og sånt :-) jeg er 33 (34 i november), og venter første lille pudding 4 juni :-D det føles helt surrealistisk enda, både for meg og papabear. Veldig spennende. Har allerede begynt å slite med kvalme og trøtthet, er helt i ørska døgnet rundt. :-P og så hæler jeg plutselig ikke kaffe lenger, så det hjelper ikke på trøttheten akkurat. 2 dager ute kaffe nå, haha!

Hei alle sammen. Heeelt fersk her inne, og gleder meg til å skravle litt, og dele erfaringer og sånt :-) jeg er 33 (34 i november), og venter første lille pudding 4 juni :-D det føles helt surrealistisk enda, både for meg og papabear. Veldig spennende. Har allerede begynt å slite med kvalme og trøtthet, er helt i ørska døgnet rundt. :-P og så hæler jeg plutselig ikke kaffe lenger, så det hjelper ikke på trøttheten akkurat. 2 dager ute kaffe nå, haha!
Hei og velkommen :) og gratulerer med spiren! :D du burde lage deg et nick slik at det blir lettere å "huske" deg. Alle disse bkno-nickene forsvinner i mengden. Er en tråd som er festet innlegg på toppen her om hvordan man gjør det :)

Så gøy med førstemann på vei :) Er min første også. Kjenner på kvalmen, men ikke trøttheten :)

Har dere sluttet å drikke kaffe? Sitter her å sipper til min første. Er.... Så..... Trøtt... :o
Drikker ikke kaffe jeg... Nettopp duppet to timer på sofaen :o det har jeg ikke gjort siden sist jeg var gravid! Tydelig at det krever litt energi å skape et menneske...

Back
Topp