Men vil lage alle de kule også! Ikke bare vanlig smilefjes![]()
Enig! Jeg bare bruker vanlige tegn som dette for å få smilefjes : ), : (, ; ) osv..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men vil lage alle de kule også! Ikke bare vanlig smilefjes![]()
Jeg er nettopp starta selv, men syns det er gøyMannen elsker det![]()
Ja, det er litt gøy å ha et "mål" med tureneMåtte Google detvirker jo veldig kjekt
![]()
Troooooor man kan se det via pc. Er litt usikker, bruker nemlig kun appen stort settHvordan vet vi forresten når vi kommer opp i 5000 innlegg?
Troooooor man kan se det via pc. Er litt usikker, bruker nemlig kun appen stort sett![]()
Ja, er vel ikke noe å stresse medOk, men blir nå uansett en stund til dahaha
Ja, jeg er elendig på å gå tur bare for å gå, liker å ha et målJa, ikke sant?![]()
Ja, er vel ikke noe å stresse meduansett greit å få med flest mulig her inne før man begynner å velge tilgangsansvarlig og navn på gruppen.
Ja, tenker det er greit å vente med å opprette skjult til alle har fått mulighet til å teste positivt og melde seg inn. Selv om det betyr at vi må smøre oss med litt tålmodighetJa, akkurat det jeg tenkte og! Alle med termin i juni må få mulighet for å teste positiv først hvertfall![]()
Ja, tenker det er greit å vente med å opprette skjult til alle har fått mulighet til å teste positivt og melde seg inn. Selv om det betyr at vi må smøre oss med litt tålmodighet![]()
Yes we will!Det skal nok gå fintwe will survive!
Hei og velkommenHei alle sammen. Heeelt fersk her inne, og gleder meg til å skravle litt, og dele erfaringer og såntjeg er 33 (34 i november), og venter første lille pudding 4 juni :-D det føles helt surrealistisk enda, både for meg og papabear. Veldig spennende. Har allerede begynt å slite med kvalme og trøtthet, er helt i ørska døgnet rundt.
og så hæler jeg plutselig ikke kaffe lenger, så det hjelper ikke på trøttheten akkurat. 2 dager ute kaffe nå, haha!
Hei alle sammen. Heeelt fersk her inne, og gleder meg til å skravle litt, og dele erfaringer og såntjeg er 33 (34 i november), og venter første lille pudding 4 juni :-D det føles helt surrealistisk enda, både for meg og papabear. Veldig spennende. Har allerede begynt å slite med kvalme og trøtthet, er helt i ørska døgnet rundt.
og så hæler jeg plutselig ikke kaffe lenger, så det hjelper ikke på trøttheten akkurat. 2 dager ute kaffe nå, haha!
Drikker ikke kaffe jeg... Nettopp duppet to timer på sofaenHar dere sluttet å drikke kaffe? Sitter her å sipper til min første. Er.... Så..... Trøtt...![]()
Har dere sluttet å drikke kaffe? Sitter her å sipper til min første. Er.... Så..... Trøtt...![]()
Har dere sluttet å drikke kaffe? Sitter her å sipper til min første. Er.... Så..... Trøtt...![]()