Ok, da venter jeg til uke 10 tenker jeg Selvom det er nr to er alt nytt, er så lenge siden sist!
Må man gå privat om man ønsker tidlig ul? Man får vel ikke det "uten videre" av legen eller?
man må gå privat ja, og betale det selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, da venter jeg til uke 10 tenker jeg Selvom det er nr to er alt nytt, er så lenge siden sist!
Må man gå privat om man ønsker tidlig ul? Man får vel ikke det "uten videre" av legen eller?
Bilkjøp, det er så typisk, hehe. Mannen her er lik - samtidig som han ikke kan skjønne at jeg tenker på hvilken vogn vi skal ha
hehe, ja! og vi har faktisk 2 biler fra før!! haha! men vi har en el bil og en pick up, så han vil ha en stasjonsvogn, til den ene turen i året (eller to) vi skal reise ekstra langt og skal slippe å stresse med lading!
vi er faktisk ganske enige med vogn! vi var innom en butikk og snek litt for noen måneder siden, og da falt vi for en! men tror jeg må jobbe litt han på andre ting, som å la babyen ha solskjermer med farge! haha! tenker det er koselig jeg da, men han vil bare ha sort! og så vil jeg gjerne ha olav eller martha på navn, men han vil ikke! haha!
jeg sitter å tenker på hvordan jeg skal fortelle det til besteforeldrene! mamma tror jeg kommer til å se det på meg og spørre meg! (pluss at hun vet vi prøver) men hans folk vet ikke.. de har nettopp fått vite at datteren deres er gravid og har termin 12.april og så kommer vi med termin 4.juni! hehe! så de første barnebarna kommer tett der lurer på å ta en hvit t-skjorte på hunden og skrive: jeg skal bli storebror på den og se om de legger merke til det! haha!
Hehe, eller kan du jo ha t-skjorte med skrift på deg selv? Type baby on board eller noe?
Det er mye man skal enes om, har et vennepar som hadde avstemning på navn blant en liten gruppe familie og venner da de ikke ble enig
Gleder meg til å velge vogn osv, men må nok vente litt tror jeg, vil jo helst innrede babyrommet nå
Ja, jeg avventer alt egentlig til vi har nådd 12 uker! Men gøy å gå å tenke på det da!
Ja, når man ikke kan si det høyt enda, så hjelper det på å planlegge alt til punkt å prikke Noe glede må man jo ha!
Jeg skal på Janus-fabrikkutsalg i morgen, det er fare for at jeg kjøper det første baby plagget der, allerede. Men jeg føler det er lov med billig janus-ull, resten får pent vente til neste år - det høres veldig lenge ut
Ja det bør være lov jeg skal prøve å unngå det så lenge så jeg kan! Men det er ikke lett!
Jeg er heeeelt avslappet denne gangen... og tenker at det ikke er mye jeg trenger... blir det en gutt så har jeg iallfall det meste.. har tatt vare på alt babytøyet jeg elska og som ikke var slitt.. og har både "bil-vogn", "tur-vogn" og "barnehage-vogn".. og mye annet utstyr å... eneste vi solgte unna .. siden vi bodde litt trangere var bilsete... så nytt bilsete får h*n... og så kan det hende jeg får noe andre diller etterhvert...og skulle det bli ei jente får hun vel få litt mer rosa.. selv om jeg tror at mye av det jeg har kan brukes alikevell
MEN det var veldig moro å handle til førstemann altså
Sitter og ser på tv og surfer på babyverden. Sambo er sovna på sofaen herStrikker mannen er på jobb til ni, så egentlig ganske kjedelig hjemme "alene". Hva gjør du på??
Sitter og ser på tv og surfer på babyverden. Sambo er sovna på sofaen her
Nei, egentlig ikke. Sitter og ser på lovens lengste arm på nrk. Ble egentlig bare stående på etter nyhetene.. Følger egentlig ikke med på noe på tv siden jeg jobber turnus, helt umulig å få med seg ting daHøres kjent ut
Er det noe spennende på tvn i kveld?
Nei, egentlig ikke. Sitter og ser på lovens lengste arm på nrk. Ble egentlig bare stående på etter nyhetene.. Følger egentlig ikke med på noe på tv siden jeg jobber turnus, helt umulig å få med seg ting da
Joda, blir bare aldri til at jeg ser det også er den fæl til å plutselig ikke ta opp allikavel selv om det er programmertHar du ikke opptak på dekorderen? de få tingene jwg faktisk følger med på står på opptak, så jeg kan se når det passer veldig grei funksjon