Junijentenes skravletråd :)

Jeg sover alltid på siden, har aldri klart å sove på magen. Men nyter at jeg kan snu meg rundt i senga uten å bruke 5 minutter på det :p

Hahaha, så våkner man av at man MÅ tisse nå, så tar det så lang tid å komme seg rundt og opp :p

Nei, egentlig ikke. Sitter og ser på lovens lengste arm på nrk. Ble egentlig bare stående på etter nyhetene.. Følger egentlig ikke med på noe på tv siden jeg jobber turnus, helt umulig å få med seg ting da :)

Kjenner til det problemet med turnus:) Er så mye jeg vil følge med på, men er umulig me turnus! Aldri sett ett eneste program av det jeg ønsker å følge med på :p

Sover så urolig om nettene for siden, våkner opp flere ganger :yuck: Blir jo ikke noe særlig utkvilt når jeg våkner da ... Andre som også har samme problem?

God morgen :) aktiv natt du! :p

Sover dere på magen nå jenter? Jeg legger meg bevisst på magen fordi jeg vet at det ikke er så lenge til det ikke går lenger :p

Ja må gjøre det så lenge som mulig :)
Men sov ganske lenge oå magen forrige gang. S ble det litt sånn skrått på magen og siden. Fant en teknikk med beinet som gjorde at jeg ikke la så mye vekt på magen hehe :)

Kjenner igjen dårlig søvn, våkner flere ganger i løpet av natten og bare vrir meg. Ellers er jeg så utrolig trett om dagene.. sover ca 8 t hver natt - men det er helt sykt at det går ann å være så trett! Det var det som gjorde at jeg viste at jeg var gravid sist gang, så her er det bare til å stålsette seg! Det er bra jeg enda klarer smaken av kaffi :D

Eg pleie å sova sånn halvveis på magen, men med ømme pupper så blir da meir på sio nå ;-)

Første dag siden lørdag UTEN migrene!! LYKKE :smiley-bounce016

Så deilig! Jeg har gått med kjempe hodepine siste uken nå :( er hel forferdelig og ødelegger så mye på jobb... Meeen, ser frem til den dagen det slutter :):) den dagen skal jeh virkelig sette pris på :D

Hahaha, så våkner man av at man MÅ tisse nå, så tar det så lang tid å komme seg rundt og opp :p
Hadde heldigvis ikke problemet med hyppig vannlating sist, sjeldent jeg måtte opp på natta å tisse :p heldigvis!

Nei! Nå driver svigerinnen min å selger alt hun har til overs av barneutstyr! Vi vil jo ha det, men har ikke lyst å fortelle om graviditeten enda... Er så typisk hehe.

Nei! Nå driver svigerinnen min å selger alt hun har til overs av barneutstyr! Vi vil jo ha det, men har ikke lyst å fortelle om graviditeten enda... Er så typisk hehe.
Er det ikke bare å si at dere vil ha det for fremtidige barn?:)

Hjelpes! For en udugelig lege jeg nettopp var til! Er så dårlig at jeg trenger sykemelding, han spurte hvor lenge jeg trodde denne omgangssyken ville vare? Hallo? Jeg er gravid og kvalm pga det.. Han: ja, men det er ikke en sykdom, gir deg ikke rett til sykemelding

Hjelpes! For en udugelig lege jeg nettopp var til! Er så dårlig at jeg trenger sykemelding, han spurte hvor lenge jeg trodde denne omgangssyken ville vare? Hallo? Jeg er gravid og kvalm pga det.. Han: ja, men det er ikke en sykdom, gir deg ikke rett til sykemelding

Uff... dårlig tegn at legen er sånn. For det er fastlegen din? Nesten så jeg ville byttet.. :(

I dag våknet jeg opp med hodepine. :( Samme som for to dager siden. Tror nok dette er pga graviditetshormonene. Har vært sånn i tidligere svangerskap også. Men nå vil jeg ikke ta paracet. Er det ikke slik at det er verre å ta paracet om det er gutt man venter? Husker det var noe forskning som tilsa det. Tror jeg må prøve å finne det fram igjen... Tenk om det er en gutt liksom... Vil jo ikke ødelegge noe. :(

Jeg er så på tuppa for tiden.. blæh!! Jeg sluttet på medisinen mot panikkangst samme dagen jeg fant ut at jeg er gravid. Litt over to uker siden. Det har gått tidvis greit, men kombinert med "hormonella" så er det blitt slitsomt siste 3 dagene. Men jeg får meg ikke til å begynne på den igjen (sertralin), selv om legen anbefalte det... føler meg litt sånn catch 22 nå. noen andre som er/har hatt dette dilemmaet?

Back
Topp