Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ferie de fleste kanskje...Leggetid her.
Men det har vært rolig på forumet i det siste.
Jeg er beredtOfte rolig noen dager før, så eksploderer det siste to dagene av mnd
Uff jaSånn er det alltid
Da kommer det nok ab på kvalitetenJeg har hørt flere som har opplevd det. Det er jo led, så man kan ikke bytte pærer, også har de begynt å gå etter få år.
Det gjorde du vel jaFikk handlet litt der ja![]()
Hadde nok investert i en søskenvognCa 23-24 mnd kår neste kommer...
Sist vi var der var det en varebil som parkerte der. Samboer bare "kanskje han glemte barnesete hjemme"Synd de ikke respekterer familieparkeringen...
Da er det bare å skravle påJeg er beredtSkal virkelig klamre meg fast til 10 plassen!
Kjempe fintHatt det fint i bryllup?
Har vært på hyttetur selv![]()
Gjør det, meeen.. Må jo passe på spam ogsåDa er det bare å skravle på
Mens jeg ville ventet å sett an behovetHadde nok investert i en søskenvognMå ikke være ny, kan være brukt også
![]()
Ja det må du gjøreGjør det, meeen.. Må jo passe på spam også![]()
Idag var den siste på 1 time og 20 minHehe lang søvn det![]()
Så braKjempe fintFikk masse inspirasjon til vårt eget
![]()
Å så koselig! Spilt mye spill eller?
Ja jeg vetDet var jo utrolig billig da![]()
![]()
Eller det jaMens jeg ville ventet å sett an behovet
Det jeg og syns. Greit på butikker og på reiser.. Men vi hR kjøpt noe som heter søsken henger som festes på vognen og eldste kan sitte med fotstøtte, sele og håndtakHadde nok investert i en søskenvognMå ikke være ny, kan være brukt også
![]()
Kjøpte cardigan til meg og jentene. Bukse til lillesøster og skjørt+bukse til storesøsterJa jeg vet
Hva kjpte du?