Juni - skravletråden

Litt tynn, nordisk gran, naturtro, uten lys 210. Lete.

Egentlig burde jeg kjøpe et vanlig tre da. Men allergi gjør det utenkelig. Guttungen klør og hoster, mamma mister stemmen, flere andre i slekta tåler det heller ikke
Plantasjen har naturtro også

Pleier selv å gå til slutten etter 3 eller 4 innlegg for å sjekke at jeg ikke har for mange på rad. Så må man bare vente :p
Hehe aldri tenkt over det eg :p

De gjør nok ikke det heller. Ikle ofte jeg hørt om det
Jeg har hørt flere som har opplevd det. Det er jo led, så man kan ikke bytte pærer, også har de begynt å gå etter få år.

Ville heller hatt søskenvogn enn to vogner altså.. Vanskelig å trille to når man er alene :p hvor gammel er eldste når yngste kommer?
Ca 2 år.. Så ikke så stor

Ja. Spent på tempo første dagene e i juli. Håper selv på labert ettersom jeg har jobb fredag og lørdag. Senvakter. Og bursdagsfeiring av LJs ettårsdag på søndag
Det er vel "noen" som raser fra.... ;-)

Ikke jeg heller. Men det blir mindre i ferien. Vi finner på ting med ungene. Drar på biblioteket, stranda om det blir varmt, går på tur, er ute. Så skal vi reise til svigers. Alt dette gir mye mindre tid på forum
Så klart. Blir å prioritere familien her også, men i ledige stunder er det godt å komme hit å skravle litt:)

Back
Topp