Ikke santDet er imponerende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke santDet er imponerende
Mye rot?Herlig med avslappning. Her er alt kaos. Gruer meg til å ut i stua:/
Plantasjen har naturtro ogsåLitt tynn, nordisk gran, naturtro, uten lys 210. Lete.
Egentlig burde jeg kjøpe et vanlig tre da. Men allergi gjør det utenkelig. Guttungen klør og hoster, mamma mister stemmen, flere andre i slekta tåler det heller ikke
Er absolutt ikke detEr ikke lett å huske alt
hv kamp?Ser på kamp
Var det jeg fant ut ogsåHadde vært så kjekt å kjøpt ferdig med lys
Ca 23-24 mnd kår neste kommer...Jeg personlig syns det ser tungvint ut med to vogner... Hva om man er alene en dag? Hvor gammel er eldste?
Her blir det lite aktivitet når vi er på hyttaJeg har ikke tenkt til å ta ferie fra forumet . Må nok innom daglig
Fant ikke der i fjor, men var ganske utplukket da jeg har der. Nå vel dra i september eller noe sånn ;-)Plantasjen har naturtro også
Hehe aldri tenkt over det egPleier selv å gå til slutten etter 3 eller 4 innlegg for å sjekke at jeg ikke har for mange på rad. Så må man bare vente
Jeg så i desember her, men ja sikkert lurt å dra før desFant ikke der i fjor, men var ganske utplukket da jeg har der. Nå vel dra i september eller noe sånn ;-)
Jeg har hørt flere som har opplevd det. Det er jo led, så man kan ikke bytte pærer, også har de begynt å gå etter få år.De gjør nok ikke det heller. Ikle ofte jeg hørt om det
Mannen sa nei
Ja. Veldig lettet for at hun slipperSå bra hun slipper operasjon!
Skjønner hun er sliten ja
Fikk handlet litt der jaDe har så mye fint
Ca 2 år.. Så ikke så storVille heller hatt søskenvogn enn to vogner altså.. Vanskelig å trille to når man er alene hvor gammel er eldste når yngste kommer?
Hatt det fint i bryllup?Her ikke vært her selv, men jeg har vært i bryllup Du da?
Så kjekt misunneligJeg har bare vært mamma i dag. Deilig
Det er vel "noen" som raser fra.... ;-)Ja. Spent på tempo første dagene e i juli. Håper selv på labert ettersom jeg har jobb fredag og lørdag. Senvakter. Og bursdagsfeiring av LJs ettårsdag på søndag
Så klart. Blir å prioritere familien her også, men i ledige stunder er det godt å komme hit å skravle littIkke jeg heller. Men det blir mindre i ferien. Vi finner på ting med ungene. Drar på biblioteket, stranda om det blir varmt, går på tur, er ute. Så skal vi reise til svigers. Alt dette gir mye mindre tid på forum
Ligger kun på sofaenNettopp rydda stua og kjøkken og gått med søppel. Enn du?